Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

SMSL M3 DAC החדש היו לי שני דגמים שלהם עלות תועלת מעולה.

.

 

מוזר אבל אין שום מידע רלוונטי על הדגם הזה בכל, שום ביקורת כלום..

מה לגבי הDAC הזה שווה משהו?

(אגב גם הSMSL נמכר באלי )

פורסם

כל אחד והפורנו שלו.

זה כמובן רחוק מ"חלומו הרטוב" של אודיופיל מצוי. בטח לא פורנו אודיופילי.

סתם אוסף של מוצרי חשמל.

 

תעיף מבט, תבין על מה מדובר. מדגם לא מייצג...

 

מציע לך בחום לא להיכנס לעולם הזה. תקריב הרבה דברים על הדרך... רכב חדש/מותרות/חו"ל ועוד שלל פינוקים עבור רמקולים/פטפון/הגברה/כבלים וכד'.

 

 

 

פורסם

ראיתי את הסרטון על הSMSL M2, אבל הוא מיועד להיות נייד יותר, הM3 כיוון אחר לגמרי, בגלל זה אמרתי שאין ביקורות באמת לM3.

עוד יותר מבולבל עכשיו.:twisted:

פורסם (נערך)

אני כותב כאן אין אפשרות לערוך.

דיל מאוד מעניין על כיסא מחשב של חברת DX Racer בכ-2000 שח עד הבית אומרים שאלו הכיסאות הטובים ביותר למחשב.

אנקדוטה קטנה , לפני כשנתיים רציתי לייבא כיסא דומה של החברה הערכת ייבוא לארץ הייתה כ 6500 שח.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
מה אתה מחפש?

 

אין משהו ספציפי, לכן ביקשתי תמורה טובה שתיתן שיפור, אבל הבעיה שכרגע אין רשמים לM3 ויש מלא באליאקספרס עם שמות מוזרים:twisted:

 

 

 

 

 

למה לא ללכת על הER-GP80

 

ללא ספק הGP80 חיה רעה, אבל לדעתי לא מתאימה לזקן כל כך והיתרון שלה דווקא בתספורת,

כי בזקן כנראה שלא תשתמש בראשים היותר גבוהים, והסכין מטיטניום שמתחמם מאוד דיי מהר ללא הראשים (במיוחד כאשר אתה על 0.8 ) , ולא יהיה כייף לקצץ במקרה כזה.

לתספורת מכונה מדהימה (אגב יצא לך לשמן אותה כבר?)

צריך ללמוד איך עושים איתה FADE

:roll:

פורסם

אני מסביר לך שזהו מוצר די חדש שיפור של ה M2.

אתה ממש לא צריך מגבר אתה צריך DAC.

קרא את מה שכתבו ב reddit של זאוס ,ביקשתי ממנו שיסקר את הדגם הזה אמר שבקרוב הוא יעלה סקירות של DAC'S.

פורסם
אין משהו ספציפי, לכן ביקשתי תמורה טובה שתיתן שיפור, אבל הבעיה שכרגע אין רשמים לM3 ויש מלא באליאקספרס עם שמות מוזרים:twisted:

 

 

 

 

 

 

 

ללא ספק הGP80 חיה רעה, אבל לדעתי לא מתאימה לזקן כל כך והיתרון שלה דווקא בתספורת,

כי בזקן כנראה שלא תשתמש בראשים היותר גבוהים, והסכין מטיטניום שמתחמם מאוד דיי מהר ללא הראשים (במיוחד כאשר אתה על 0.8 ) , ולא יהיה כייף לקצץ במקרה כזה.

לתספורת מכונה מדהימה (אגב יצא לך לשמן אותה כבר?)

צריך ללמוד איך עושים איתה FADE

:roll:

עוד לא שימנתי אבל אחרי כל שימוש אני מרסס עם ספריי שגם מחטא וגם נותן שימון קל אז אני לא מודאג בעניין הזה, בנוגע לקיצוץ היא לא מספיקה להתחמם לפני שתסיים לעבור איתה על הפנים :)

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

×
×
  • תוכן חדש...