Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש איזה דיל מומלץ עליהן?

אגב לא הבנתי משהו לגבי ה-YI, אפשר להשתמש בה עצמאית או שחובה לתפעל הכל דרך האפליקציה?

פורסם

בתור בעלים של sj ואחד שמוכר את המוצרים של xiaomi

מבחינת איכות הרכבה והאפליקציה ה xiaomi עדיפה בהרבה

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם (נערך)

sj5000+ אכזבה. התמונה לא רעה בכלל, אבל חווית המשתמש היא של העתק סיני ממוצע.

בתור מצלמת רכב כל הזמן יש לי איתה בעיות קטנות. לפעמים לא נדלקת, לפעמים המסך לא נכבה, לפעמים נכבת באמצע הנסיעה, לפעמים נדלקת על מסך שבו אני צריך לבחור מחדש שתעבוד במצב מצלמת רכב. בקיצר, יותר מידי התעסקות בשביל מצלמת רכב.

בתור מצלמת ספורט, נכבתה לי באמצע הצילום הרבה יותר מידי פעמים(כנראה בגלל הקור) ולא כזה קל לגלות את זה כשהיא על הקסדה.

פעם עפה לי מהקסדה בזמן גלישה. היה חסר קטע של יותר מדקה עד הנפילה, למרות שנכתב ששחזור הצילום עבר בהצלחה אחרי ההתרסקות. לא ברור אם זה בגלל המכה או שסתם כבתה לפני. אחרי הנפילה היו לי איתה בעיות יותר רציניות זמן מה, אבל נראה שבסופו של דבר הסתדר(למרות שבזמן האחרון לא בדקתי מה איכות התמונה שיוצאת מהצילום).

 

צרבתי את גרסת הקושחה החדשה ביותר ועדין בעיות קיימות.

 

והאפשרות להתחבר בווי פי פשוט בדיחה. סטודנט להנדסת תוכנה שנתקל פעם ראשונה בתכנות באנדרויד לא היה מצליח לייצר אפליקציה בכזאת רמה נמוכה, גם אם היה מנסה.

עריכה אחרונה על ידי yaba
פורסם

לא יודע אם זה המקרה שלך, אבל חשוב לציין שישנם מכשירים שונים שאימצו את שם הדגם של מכשירי sjcam וברובם מדובר באיכות נמוכה ופדוט הטעיית הציבור.

אני מדבר על מכשירים חסרי שם שרשום עליהם sj400 או sj500 וכו.

חפש הסברים וסרטים ביוטיוב על כיצד להבחין במקור לעומת הזיופים או החיקויים

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
בני בליעל רוקנו אצלנו חצי בית... מחפש מחליף ל lenovo x201 tablet שהיה עם ssd 256gb.

צריך להיות גם בתצורת טאבלט וגם laptop, עם חלונות, זיכרון לפחות 4גב, ssd לפחות 240גב. עמדת עגינה כאופציה- יתרון.

יכול להיות מחודש על משומש במצב טוב מאד סוללה מחזיקה לפחות שעתיים...

אני מתחיל לברור את eBay, אבל אם יש דילים טובים במקומות אחרים אשמח לשמוע.

 

בינתיים מחפש x230 tablet אבל אם יש רעיונות אחרים גם טוב

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

נמצא ונרכש x230 tablet במצב טוב עם שדרוגים. תודה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

אתה מבטיח לא לקלל?

שנתחיל.

 

Epson EH-TW6600W האל חוטי לא נמכר בארץ הדגם הרגיל עולה בארץ כ-13500 שח . האל חוטי ב 5600 שח עד הבית.

 

Benq W1080ST+ אין בארץ רק את הדגם הקודם ב 4110 שח עד הבית. בארץ הדגם הקודם ב9000 שח.

 

תחזיק חזק פעם ראשונה ViewSonic Pro8400 מקרן FHD בארץ החמודון הזה עולה 16000 שח באי הבריטי עד הבית ב- 5000 שח כן 5 אלף כמו בשכונה.

 

תחזיק חזק פעם שנייה Optoma GT5000 בארץ נמכר סביב ה 15000 שח באמזון ב 6425 שח עד הבית.

 

לא חסרות דוגמאות אלו הבולטים בעייני.

פורסם

באמת מדהים, כרגע מה שניראה כהבטחה גדולה במחיר סביר הוא הבנקיו דבליו 1110 שמחליף את ה1070 המעולה.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

פורסם

אייל לתשומת לבך... הכריזו יום שישי על dyson v8, כפול זמן סוללה ועוצמת שאיבה בחצי מהרעש...

דפנטלי השואב הבא שלי

ברגע שצץ משהו באמזון - תעדכן

×
×
  • תוכן חדש...