Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי מכורים

מחפש דרך לארגן כמות די גדולה של כבלים (מאמין סביבות ה 50-60) בעיקר כבלים קטנים של כול הטלפונים וכאלה אבל יש גם כמה גדולים (קומקום,שמיניה וכאלה) יש איזה מארז/תיק שיכול להכיל כמות כזו בצורה מסודרת?

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

צודק אייל כנראה באמת יד שנייה למרות שראיתי בזאפ איזה רסיבר בסביבות 1K ש"ח. יש טעם לייבא רמקולים שקועים? יש בפחות מ150 ש"ח ליחידה?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

לגבי הרסיבר מצאתי חלופה זולה יותר Pioneer VSX330 הדגם הקודם ה 329 נמכר בדיוטי פרי ב200$ ה330 זה הדגם החדש.

רמקול שקוע קיר ב 150 שח תקציב מאוד דחוק אבל מצאתי באמזון רמקול עם ביקורות טובות זוג ב 440 שח עד הבית.http://tinyurl.com/jpqhqrh

פורסם

כי זה מה שמצאתי בינתיים בארץ, אני יגיד לך פשוט אני בונה יחידת דיור ואני רוצה להכניס רמקולים שקועים בתקרה לכל הדירה כלומר נצטרך מינימום 6 (2 סלון 2 חדר שינה ) ו2 אטומים למים למקלחת שירותים

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

ואיך אתה הולך למתג את כל העסק?

אתה צריך קונסטרוקציה לשקועים או גיר גבס .

יש לך 3 אזורים שונים .

למה אתה צריך רמקולים בשירותים אתה רוצה ליצור "רעש לבן" לנפילות.

חבל על הכסף איזה פתרון אתה רוצה להשיג?

פורסם (נערך)

מה רע ברמקול לשירותים?

מניסיון במקלחות ושירותים גם רמקולים רגילים שורדים שנים, ולמעשה לאורך זמן משתלמים יותר ממוגני מים

 

הוא לא חייב רסיבר 3 אזורים,הכל תלוי איך הוא ירצה לשמוע.

אפשר להשתמש ברסיבר סראונד שיש לו 2 זו ים, ולחבר זוג בתור סראונד ואז אפשר למתג multi ch stereo או 2ch stereo ושליטה נפרדת על zone2.

אפשר להביא מטריצה פשוט של 4×4 דוגמת novo או חברה אחרת וזה יתן אחלה אפשרויות

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
ואיך אתה הולך למתג את כל העסק?

אתה צריך קונסטרוקציה לשקועים או גיר גבס .

יש לך 3 אזורים שונים .

למה אתה צריך רמקולים בשירותים אתה רוצה ליצור "רעש לבן" לנפילות.

חבל על הכסף איזה פתרון אתה רוצה להשיג?

אני בונה מ0 בניה קלה זה אין בעיה להריץ חיווטים ולעשות כל העולה על הדמיון, ראיתי את הרעיון ביחידה שחבר בנה וזה ממש תענוג לשמוע ברחבי כל הדירה כולל במקלחת מוזיקה, וכמו שgsi אמר החבר הזה אפילו לא טרח להשתמש ברמקולים מוגני מים. מאוד אהבתי את הלוק של גופי תאורה שקועים + רמקולים שקועים בתקרה. לא מחפש איכויות מטורפות רק לשמוע מוזיקה וטלוויזיה דרכם.

לאותו חבר אין שום ידע באודיו והוא פשוט הריץ חיווטים למערכת ישנה (מאוד), חיבר את הרמקולים לאן שצריך ושומע מוזיקה דרך חיבור AUX לטלפון, אני רוצה עם BT. וכנראה שרסיבר חדש יתן קצת יותר איכות ממה שיש לו שם שזה בכלל מעולה

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

להסביר לך על רגל אחת איך כל העסק הזה הולך לעבוד זה לא יהיה רציני.

עפי מה שאתה אומר הוא שומע בכל רחבי הבית את אותו האות בכל האזורים בלי אפשרות שליטה על אזור מסוים.

פורסם
אני מאוד מרוצה מה Nitecore D4 חפש באייבי כ 80 שח.

 

תודה על ההמלצה

הוזמן ב8.4 והגיע היום (1.5)

אחרי בדיקה גם הגיע המקורי ולא הזיוף שרץ בסין ומטעין מעולה

הוזמן מכאן

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

מגוון הטאבלטים של אמאזון במבצע מוגבל זמן כרגע http://goo.gl/cxA0nS

 

יש לי את ה7" והוא ממש נחמד, כמובן נדרש משלוח דרך שיפיטו מאחר ואמאזון לא שולחים שום דבר Fire לארץ, עדיין אחלה VFM.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

נתקיל אותך: יש חנות מקוונת בטוחה ואיכותית לתכשיטים לגבר- צמידים, טבעות ספיר וכדומה?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אתה שואל ועונה זה שאחראי על הפורנו.

זה כמו לשאול את אבא אם הוא יודע איך להביא ילדים .

מה מחפש עיוני?

אני מכור לצמידים.

×
×
  • תוכן חדש...