Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנ"ל, יש לי כמה כרטיסים של transcend וכמה של סמסונג, אף פעם לא היו לי בעיות, וזה לא דבר שאני יכול להגיד על סאנדיסק.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)

דיל קרוקודיל על מוטו G דור 3 XT1541

 

הכי זול שהיה אי פעם באמזון צרפת - לעוד 12 שעות ואני עוקב באדיקות לגבי המכשיר הזה כבר יותא מחצי שנה

 

במחיר 650 שקל עד הבית ויש עוד סיכוי לקבל מיסים בחזרה ולהפוך את זה ל550 שקל

 

הזמנתי לסבתא:

https://www.amazon.fr/gp/product/B0123VBX7C/ref=od_aui_detailpages00?ie=UTF8&psc=1

עריכה אחרונה על ידי firebirdrc
פורסם

למצוא לו תפקיד באט"ל. יוכל לצמצם את תקציב הביטחון.

המשימה הראשונה F35 במחירי BF.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מחפש המלצה לרמקול BT לבית (להשמעת מוסיקה ואודיו מהסמארטפון/ מהמחשב).

 

אין בעיה שיהיה נייח, חיבור קבוע לחשמל ושיהיה גדול.

 

רק השאיפה היא שיהיה איכותי עד כמה שניתן (העוצמה פחות חשובה), והתקציב מוגבל- עד (בדגש על "עד") 500 ש"ח.

 

אם יש משהו בעל תמורה טובה למחיר גם בפחות- מה טוב.

 

אם יש קושי בשליחה עד לארץ תוך עמידה במגבלת התקציב, אז גם משלוח לכתובת בארה"ב בא בחשבון.

 

תודה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם (נערך)

the eagle has landed

היה קשה וקרררררר

 

למה אלחוטי? תקציב מאוד דחוק.

 

לדעתי תמצא מגבר עם יכולת אלחוטית וחבר אליהם רמקול מדפי כך תקבל איכות מעולה. לדוגמא כזה.

 

רמקול אופציה 1

 

אופציה 2

 

אופציה 3 לדעתי אין טוב ממנו amazon echo

 

אופציה 4

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

אפשר לבקש חיפוש...

סט מברגות 18v , ליתיום כמובן, אחת אימפקט ואחת רגילה

לאנעול על מותג מסויים, גם dewalt ושות' בא בחשבון.

תודה מראש

 

Sent from my ONDA A9 Core4 using Tapatalk

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
מחפש המלצה לרמקול BT לבית (להשמעת מוסיקה ואודיו מהסמארטפון/ מהמחשב).

 

אין בעיה שיהיה נייח, חיבור קבוע לחשמל ושיהיה גדול.

 

רק השאיפה היא שיהיה איכותי עד כמה שניתן (העוצמה פחות חשובה), והתקציב מוגבל- עד (בדגש על "עד") 500 ש"ח.

 

אם יש משהו בעל תמורה טובה למחיר גם בפחות- מה טוב.

 

אם יש קושי בשליחה עד לארץ תוך עמידה במגבלת התקציב, אז גם משלוח לכתובת בארה"ב בא בחשבון.

 

תודה.

ראה פה:

http://www.p1000.co.il/sales/saledetails.aspx?auid=7769604&came=4300&[email protected]&utm_source=activetrail&utm_medium=email&utm_campaign=160417ף

היסטריה של צליל לרמות מחיר כאלה. אמנם דגם ישן,אבל ממילא רק שימוש אלחוטי מעניין אותך.

×
×
  • תוכן חדש...