Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה עם איזה כרטיס קול חיצוני איכותי? יש מציאות?

אני מתעניין במשהו טוב שאפשר גם לעבוד איתו בעתיד, בעבר הציעו לי של GINA בגרושים ועשיתי טעות ולא לקחתי (יד שניה כמו חדש).

 

מקפיצוש

Opel Adam S 2017

פורסם
מחפש מצלמה (זוג) שמוזנת מusb ומקליטה על כרטיס זיכרון.

כמו מצלמת רכב רק שמיועדת לצילום קרוב ולא זוית רחבה (להתקנה במעלית), לא חייב ראיית לילה, ולא חייב סופר איכות

תקציב 300-400(לזוג) - לעומת מחיר בארץ שהוא זהה רק ליחידה אחת

 

בתקציב כזה נמוך יכול להמליץ רק על xiaoyi smart home

יש לי זוג, עושות את העבודה

פורסם

שלום לכולם

אשמח להמלצה על טאבלט לאשתי.

היא רוצה אותו בעיקר לקריאת מתכונים במטבח :shock:

אבל אני רוצה שישמש לה גם כמחשב בסיסי לצריכת מדיה ולעבודה קלילה (OFFICE וכולה)

זמן סוללה דבר מאד חשוב.

מעדיף באיזור ה 10 אינץ', מתלבט בין אנדרואיד/IOS/WINDOWS

תקציב של 1000-1500 שקל. אם אפשר פחות מה טוב.

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם
כמה זוזים?

אתה משהו אתה

מוכן באיזור ה 1000 למשהו איכותי, שניתן לעבוד איתו בנוסף (כרגע אני שורד על XFI בחיבור USB מסכן של קריאטיב)

Opel Adam S 2017

פורסם

ליאב לקח קצת זמן התייעצתי עם 2 חברה הראשון Z והשני Tyll Hertsens וואחד חפירה בטלגרם מסכנים אבל יש תובנות.

לא ניכנס לוויכוח כרטיס קול מול DAC קצרה היריעה ל-2 המוצרים יתרונות וחסרונות .

כרטיס קול = יותר לענייני מחשב, גיימניג, סראונד ,מוסיקה אבל גם המון "הפרעות" משאר רכיבי המחשב.

DAC = שמיעה ב-2 ערוצים , עדיפות בשמיעת מוסיקה, פחות רגיש להפרעות.

 

נקודת המוצא הייתה מה השימוש אם למוסיקה בלבד לך על DAC מחובר ב USB אופטי ממש תמימות דעים , אם אתה רוצה שדרוג לסאונד מהמחשב קנה כרטיס קול PCI .

ממה שאני מבין אתה מחפש DAC.

תתחיל ממוצר לא יקר תחקור את התחום.

אתה חייב רמקולים לחבר מגבר\DAC

תקציב מאוד דחוק אבל יש יופי של דברים.

Aune X1 PRO

SMSL M3

Maverick Audio D1 בהנחה

Topping TP32EX

Audioengine D1 אין צורך להכביר במילים

Fostex HP-A4 מת על המוצרים שלהם טיפה יקר האח הגדול במחיר לא מהעולם מיפן ה A8 ב 2740 שח מאייבי , באמזון הוא עולה 1400$.

TEAC AI-101DA הכל במכשיר 1. קצת יקר.

 

אם צריך עזרה עם רמקולים תן סימן.

שלא תחלה במחלת השדרגת ההתמכרות מאוד קלה תיזהר.

פורסם

אוהב אותך. תודה!

בעקרון בעבר בילדותי (גיל 18 ככה) קצת שיחקתי עם מוזיקה וקיובייס, מחפש לחזור לזה שוב , תכננתי הרבה על DAC ושות' כי שמעתי שזה מעולה, ההתלבטות היתה בין כרטיס קול טוב חיצוני או PCI (אבל יש לי לפטופ).

 

הרמקולים כרגע פשוטים ביותר, כל מה שהיה נמכר לפני כמה שנים כי לא היה לי מה לעשות עם זה, כרגע אני עם סולו 7c פשוטים שעושים את העבודה בלשמוע מוזיקה וסרטים.

אעשה חושבים נראה מה אני אזמין :p

Opel Adam S 2017

פורסם

כל מה שצריך זה חיבור USB פשוט לנייד.

 

יש עוד המלצה שפקששתי אתמול Cambridge Audio DacMagic 100

 

אם תרצה יש יופי של מבחר על רמקולים מדפיים מה שיביא אוצך מאוד קרוב לאיכות אולפן ביתי.

הסולו לבינתיים בסדר גמור אין מה לרוץ ולשדרג.

פורסם

המלצה למטען סוללות נורמלי שידע גם להגיד על הסוללה אם היא מתה (ושמעתי שיש גם כאלה שמנסים להחזיר סוללות מהמתים)

לסוללות AA

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

×
×
  • תוכן חדש...