Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל המאתרים...

 

מחפש למטבח עמדת מוזיקה כולל רמקולים שתכלול רדיו, חיבור USB והכי חשוב אפשרות לחיבור הסלולארי.

תקציב - כמה מאות בודדות של שקלים.

 

תודה לעוזרים...

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
תחנת עגינה או חיבור שן כחולה? או גם וגם.

 

עדיף תחנת עגינה (אנדרואיד ולא אייפון)

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם (נערך)

לחברה שחיפשו רמקולים למחשב וכרטיס קול, אז בבקשה גם וגם.

אתמול הגיעו אלי הTeac HR S101. מדובר בזוג רמקולים פאסיביים שעושים רושם מצוין וכן מגבר+DAC (עם יציאה נוספת לאוזניות) וכניסות USB/x2toslink/3.5mm ואפילו BT על aptx.

 

מאמאזון גרמניה ב306 יורו עד הדלת! יותר זול מmassdrop!

 

http://www.amazon.de/Teac-HR-S101-SD-HD-Microsystem-Player-Software/dp/B00QGXV2TI?ie=UTF8&psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o00_s00

 

21b42e6962f90704d6225e4858c1f461.jpg

עריכה אחרונה על ידי pedelt

Aprilia Shiver 750

פורסם
מצאתי לך Philips Fidelio AS351 סדר גודל של כ 500 זוזים חדשים.

יקר לעומת השימוש הנדרש, יכול למצוא אולי משהו לא ממותג?

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

למעוניינים,

כרטיס 128GB ב34 דולר,

יש לי 2 כרטים מהחברה הזאת של 32 גיגה ועובדים מעולה.

קישור לחנות עצמה דרך עלי-אקספרס:

LD Micro SD Card 32GB Class 10 16GB/64GB/128GB Class10 UHS-1 4GB/8GB Class 6 Memory Card Flash Memory Microsd for Smartphone

http://s.aliexpress.com/yUrqyyUN

(from AliExpress Android)

פורסם

אחלה SETUP .

זהירות פארטי פופר לפניך.

אני הייתי מעדיף לקנות כול רכיב בנפרד.

לדוגמה רמקולים

Fluance SX6 או Micca MB42X או JBL Loft 40

Jamo C601

מגבר

Griffin Twenty 2.1

SMSL Audio Q5

Yamaha R-S201B

פורסם

דעת המומחים בנוגע לאוזניות, חו״ד על JBL Synchros E50BT, נמצאות כרגע במחיר של 570 ש״ח.

שוות את המחיר או שיש אוזניות Over-Ear אל-חוטיות כדאיות יותר ?

פורסם

eyali23

למה דווקא ה Q5?

כי אני בדיוק הזמנתי את ה MICCA MB42X ואת SMSL SA50.

לא התרשמתי מה Q5 וגם לפי ביקורות של ZeosPantera.

חוץ מזה שה Q5 מגיע עם DAC מובנה, אני לא רואה שום יתרון שלו מול ה SA50. שניהם 50וואט תיאורטיים פר ערוץ.

אבל גם במקרה הזה, עדיף לדעתי SA50 וDAC סטייל FiiO D03K. לפחות נותן לך אפשרות לשדרג מגבר\DAC בנפרד בעתיד.

פורסם (נערך)

ידידי ניסיתי להתאים את הרכיבים לתקציב של pedelt קרי כ 300 אירו.

אתה קצת מתבלבל הsa50 הוא מגבר דו ערוצי מעיין POWER – PRE אתה חייב לחבר לו מקור\DAC אחרת איך תשמע.

לעומת זאת ה הQ5 הוא מגבר משולב מאוד דומה ל-Integrated Amplifier. יחידת הגברה ה POWER ביחד עם הקדם .

כל ההסברים בצורה הכי פשוטה שאני יכול להסביר.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם (נערך)

אזניות אלחוטית, over head, שניתן גם לחבר לטלוויזיה או לפלייסטיישן בעת הצורך, קיימת חיה כזו?

אה כן, תקציב עד 600 שקלים

עריכה אחרונה על ידי maxcher
9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

מחפש מצלמה (זוג) שמוזנת מusb ומקליטה על כרטיס זיכרון.

כמו מצלמת רכב רק שמיועדת לצילום קרוב ולא זוית רחבה (להתקנה במעלית), לא חייב ראיית לילה, ולא חייב סופר איכות

תקציב 300-400(לזוג) - לעומת מחיר בארץ שהוא זהה רק ליחידה אחת

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...