Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו צריך להתקיל אותך לא?

 

אני רואה שאתה בכוח דוחף אותי לאודיופילה למרות שאמרתי לך כמה פעמים שלא כאן זה המקום

ודי נמאס לי מהוויכוחים בתחום. (במקום זה מעדיף להאזין למוזיקה טובה)

 

בכל אופן B&W רמקולים נחמדים לא מתקרבים ל PMC בטבעיות שלהם, לטעמי. (לא מעניין להיכנס למונחים אודיופילים)

זינגלי רגישים להגברה בגלל גבוהים דומיננטיים. פוקל נחמדים.

 

חשוב להבין שרמקולים לא מנגנים לבד - הם צריכים הגברה שלה השפעה לא מבוטלת על התוצאה

יש כאלו שטוענים אפילו יותר. (כמוני)

 

מעבר לזה בחירת מערכת מבוססת על טעם אינדיבידואלי. כל השאר זה פרשנות...התעייפתי.

פורסם

שאלת מיליון הדולר מה עדיף הגברה מעולה או רמקולים מעולים.

אני טוען שילוב טונאלי של שנהיים.

לא עניתי לי מהו המקור המנגן.

פורסם

מי שמחפש מכונת תספורת היום הגיע אליי ה Panasonic ergp80 והיא חתיכת מפלצת. והיה לי Moser אז אני לא אומר סתם

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

בתור חובב ספרות (ביתי) היו לי כמה וכמה מכונות תספורת לאורך השנים כולל Moser.

פנסוניק הכי טובות/איכותיות לדעתי. כרגע יש לי את ER1611 מכונה מצוינת.

פורסם
אוזניות מומלצות לריצה? שמחזיקות טוב על האוזן?

פחות קריטי האיכות סאונד, אבל שלא ישמע כמו טרנזיסטור.

תודה.

מצטער שכחתי לציין, לא אוזניות bt חוטיות בלבד, אין לי bt בנגן.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
מברוק מאיפה קנית ,

אני מבין שהרכישה במשך לשרשור הפרוותיים?

בארץ. לא מצאתי הצדקה לרכישה מחו"ל.

יוגב אכן עולם שונה המוסר מצוינים אבל הפנסוניק הזו ליגה אחרת (וזה אומר הרבה)

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

MEE audio M7P לי יש את הדגם הקודם ה 6P תמורה מעולה לזוזים מעולות לספורט.

יש להם חנות רשימת גם באייבי הבדל של 5$ בדמי המשלוח הזמן מאמזון.

מצרף לך לינק ל 6P לדעתי לך עליהם הלינק הוא למוצר מעודפים יש לך שם סיליקונים ,קייס לזרוע ואת האוזניה בלי אריזה פנסית שמנסית.

 

Koss KSC32L הזולות והמפתיעות .

 

Sony MDRAS800AP Active Sports

פורסם

אשמח להמלצה למגבר אוזניות שולחני (עבור Momentum 2.0 On-Ear )

סביב 200-250 ש"ח (ראיתי שיש כל מיני באליאקספרס ,כולל שפורפרות , או שזה לא רציני ?)

גם DIY בא בחשבון,

תודה מראש!

פורסם

אתה ממש לא צריך מגבר הן 18 אום.

FiiO E10K טיפה מעבר לתקציב.

Fiio E07K נסה לחפש יד שנייה תמורה טובה.

SMSL M3 DAC החדש היו לי שני דגמים שלהם עלות תועלת מעולה. אני בוחר ב SMSL.

סחבק חוסך ל DAC ולאוזניות של Fostex.

×
×
  • תוכן חדש...