Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז נפל לי הסמסונג 4 והתרסק המסך לחלוטין (סה"כ אהבתי את המכשיר ושירת אותי נאמנה)

במקום לשלם כמעט 400 שקל על תיקון מסך בהנחה שאין עוד נזקים אני מעדיף לשדרג כבר למכשיר חדש יותר.

דרישות:

אנדרואיד

מסך עד 5 אינצ

עד 1000 שח

שיגיע מהר

הצעות יתקבלו בברכה

פורסם

תודה קראתי שם את העמודים האחרונים בשרשור קצת בלבל אותי,בכל מקרה מדי פעם אתה מפרסם פה לינק למבצע שווה על סמארטפון עד הבית חשבתי שיש לך משהו בשלוף...

פורסם

אני פשוט מרחם על חברי הפורום תכף פסח חגים לא רוצה להכניס אותם להוצאות .

אם אתה בכל זאת מתעקש.

Asus ZenFone 2 Deluxe ב 1400 שח עד הבית.

 

ONE+2.

 

שיומי רדמי 3.

 

Huawei Ascend P8.

פורסם

אתה נהנה מזה? אהה...

 

לראות חברי פורום אחרי יום עבודה מתיש בוהים מול המסך, עיניים חצי עצומות לפני הזמנה הממש אחרונה...ואז הם נזרקים למיטה וחולמים שוב על קניות...מה יהיה?

 

טוב, תמשיך.

פורסם

העיניים טרוטות יוגי?

האמת היו דילים מעולים לפסחא לא העליתי יש לי מספיק "מברכים".

רסיברים , מגברים דו ערוציים של דנון ועוד כל מיני תופינים.

מתחיל להכין רשימת קניות לחג הפסח .

 

אבל בגלל שהקפצת שוב מה דעתך להתפנק ב Harman Kardon Aura רמקול אל חושי ב 1170 שח עד הבית.

פורסם

נראה מעניין, אבל לא מחפש רמקולים מסוג הנ"ל.

 

יש לי שני סטים של רמקולים למחשב נחמדים שוכבים במחסן. פעם היו לי 4 מחשבים נייחים

צמצמנו את זה ל 2 כי חלק עברו לנייד כולל הבן הגדול. (אני משתמש גם וגם)

 

כן מחפש לבנות מערכת משנית לחדר עבודה. לא מוצא (כרגע) את הרמקולים שאני מחפש ביד שנייה. (קשה למצוא)

פורסם

יוגי 2.0?

יש יופי של סטים סאטליטים תן את ה OK וסחבק מוצא.

מה אתה מחפש יד שנייה.

איך אתה מחובר מחשב \מגבר יש מבצעים על הדנונים PMA .

פורסם (נערך)

קטעים איתך...

 

מה שאני מחפש זה מתחום מאוד ספציפי שלא נפוץ באתרי מכירות שאתה מכיר.

אבל לך על זה: PMC Twenty 22

http://www.whathifi.com/pmc/twenty-22/review

 

למען האמת כנראה "אתפשר" על מדפי של פרואק אולי הרבת'

או בכלל אלך על משהו צנוע כגון אודיואנג'ין פלוס 5

 

אבל זה לא עכשיו אלא לעוד כמה חודשים -כי אין עדיין החלטה סופית.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

אוזניות מומלצות לריצה? שמחזיקות טוב על האוזן?

פחות קריטי האיכות סאונד, אבל שלא ישמע כמו טרנזיסטור.

תודה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

eyali23

אולי תדאג כבר ותדבר עם אמזון שיפתחו לך שלוחה פה בארץ (ככה נחסוך את השילוח לארץ)

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם
אוזניות מומלצות לריצה? שמחזיקות טוב על האוזן?

פחות קריטי האיכות סאונד, אבל שלא ישמע כמו טרנזיסטור.

תודה.

הפיסטון של שיומי, יושבות לי באוזן בסדר.

פורסם (נערך)

חיכיתי לטוויסט בעלילה זורק לי כאן רמקולים ב 2000 פאונד.

 

מה אומר סחבק על ה B&W PM1 במקום ה PMC מת לשמוע את הדעה שלך.

אגב soundquest מייבאים לארץ.

מה לגבי ה Zingali Overture 2.

 

רשימת התקציבים.

 

Canton Vento 830.2 במבצע.

B&W 805.

Focal Cobalt 807.

 

יוגי אתה חייב לפתוח בעוף טופיק עמוד של ק"ב.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
הפיסטון של שיומי, יושבות לי באוזן בסדר.

 

יש לי את הפיסטונס 2, אחלה באס, הבנתי שה 3 יותר נוחות - אפשר להבין הן נראות יותר פלסטיק מאשר ה 2 שעטופות מתכת.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...