Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה מומלץ בתחום מצלמות האקסטרים? אני מחפש איזו מצלמה כיפית ואיכותית לצילום דינמי של טיולים, מבלי להשתגע עם המחירים (ע"ע גופרו)

פורסם
מבצע היום באמזון גרמניה GTX 970 ב1270 שקל

300 שקל פחות מהארץ

 

שימו לב - גירסא עם קירור מפוח. מאוד מרעישה.

מחיר דומה באילת לגירסאות עדיפות יותר.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם (נערך)

הזמנתי את זה בסוף

Nitecore D4 נעדכן שיגיעאיילי מקווה שאתה מכין לנו הפתעות לקראת העמוד ה 100

עריכה אחרונה על ידי dinnnn

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

ההפתעה היחידה שתקבל היא בתדפיס האשראי שלך :lol: אם נגיע לעמוד מס' 100.

בכל 99 העמודים שיש כאן אלו מוצרים יחסית "זולים".

יש לי רשימה ענקית של מאות מוצרים בנחות משמעותיות מהארץ מקרנים, אוזניות,רמקולים, רסיברים ,ביגוד' אלקטרוניקה, חלקי חילוף לרכב,טוסטר משולשים, you name it.

 

שאפנק אותך במקרן ב-70 אחוז הנחה מהארץ ? איזה כיף לראות כדורגל על 120אינצ' וגיינימג בכלל .

פורסם

אצלי אתם בעמוד 148.

בפורומים מציינים מס תגובה כי אצל כל אחד מספור העמודים שונה בהתאם להגדרות המכשיר/תצוגה/אפליקציה

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מצלמת אקסטרים מישהו משהו?

עד 600 ש"ח, רצוי פחות... ועדיפות לאיזה באנדל שיכלול בפנים גם דברים כמו מוט וכו'

פורסם

בני בליעל רוקנו אצלנו חצי בית... מחפש מחליף ל lenovo x201 tablet שהיה עם ssd 256gb.

צריך להיות גם בתצורת טאבלט וגם laptop, עם חלונות, זיכרון לפחות 4גב, ssd לפחות 240גב. עמדת עגינה כאופציה- יתרון.

יכול להיות מחודש על משומש במצב טוב מאד סוללה מחזיקה לפחות שעתיים...

אני מתחיל לברור את eBay, אבל אם יש דילים טובים במקומות אחרים אשמח לשמוע.

 

בינתיים מחפש x230 tablet אבל אם יש רעיונות אחרים גם טוב

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
הזמנתי את זה בסוף

Nitecore D4 נעדכן שיגיעאיילי מקווה שאתה מכין לנו הפתעות לקראת העמוד ה 100

מטען מעולה, הוזמן עם זוג 25R ב36 דולר מ-fastech

עובד 7\24 עם 2 סוללות בפנים חצי שנה~

פורסם
מצלמת אקסטרים מישהו משהו?

עד 600 ש"ח, רצוי פחות... ועדיפות לאיזה באנדל שיכלול בפנים גם דברים כמו מוט וכו'

חפש את המצלמה של xiaomi

תמורה מעולה לכסף ועולה בסביבות ה 300 שח ברשת

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

×
×
  • תוכן חדש...