Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממליץ על שיואמי, המחיר בבאג 400 שקלים, כולל אחריות וכו.

יש גירסא ב600 עם מקל סלפי, שמרגיש מאוד איכותי.

את הקייס כדאי להזמין מבאנגגוד, שם ההפרש גבוה יותר.

אם תקנה, אל תתיחס להצגת התמונות באפליקציה, היא הרבה פחות איכותית מאשר במחשב.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פורסם

כנ"ל, ממליץ על הXiaomi Yi, משתמש בה כמצלמת קסדה (כרגע מונחת בצד, מחכה לחלק כדי להצמיד אותה למקום אחר על הקסדה) ובטיולים.

עלתה לי 266 ש"ח לפני כמה חודשים בGeekBuying. מאוד מרוצה מהאיכות ומקלות התפעול.

הוספתי שתי סוללות ומטען חיצוני של Kingma, סה"כ 40 שקלים. שימושי מאוד כשלוקחים בחשבון חיי סוללה של שעת צילום וידאו, פחות או יותר.

את כיסוי הפלסטיק קניתי בעזרת קופון שקיבלתי לDX, כך ששילמתי שקל וחצי.

 

Sent from my C6833 using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

כנראה שקנית כיסוי לא מקורי, המקורי עולה מעל 100 שח בכל מקום בעולם בערך, אבל זה חשוב בעיקר לעמידות למים, לשימושים שלך לא קריטי.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פורסם

אכן, מראש היה מדובר על כיסוי לא מקורי.

בכל אופן, משמש אך ורק לקיבוע המצלמה והגנה מטפטופים. לא ישמש לשחיה/צלילה/מלחמות מים.

 

Sent from my C6833 using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

דווקא הניסיון שלי עם sandiak לא משהו. 2 כרטיסים שמתו, ועוד 1 שהוחלף בריקול הידוע.

 

Lexer, patriot, transcend, samsung כולם מצוינים.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

פורסם

לדעתי מה שחשוב בכרטיסי זיכרון זאת האחריות והשירות, לכל יצרן יש % כרטיסים תקולים, גם לסמסונג סדרת פרו יש כרטיסים תקולים והם עולים פי 3 מסאנדיסק.

היו לי 2 כרטיסי סאנדיסק שהלכו לעולמם השנה,

שניהם הוחלפו ע"י סאנדיסק העולמית (הכרטיסים לא נקנו בארץ), השירות היה מהיר ותוך שבוע קיבלתי כרטיס חדש

בנוסף לסאנדיסק, קניתי שתי כרטיסים של PNY מסוג UHS3 ועוד כרטיס של lexar שניהם עם limited life time warranty

כשהם ילכו לעולמם וזה בטוח יקרה מתישהו נראה איך השירות

פורסם

אני כבר מעל שנתיים עם כרטיס 64GB של טושיבה, ויצא לי כבר 2 כרטיסים של SANDISK של 32 גיגה שמתו בפיתאומיות ומאז אני נמנע מלקנות כרטיסים שלהם.

יש לי גם כרטיסים של LD, מהירים ומעולים בנתיים עושים את העבודה.

לך על הזול שתמצא, לפני יומים שלוש הוספתי קישור ל128 גיגה ב120 שקל, או 64 בקצת יותר מחצי, במחירים האלו אם הוא יתקלקל אחרי שנה שנתיים זה טוב.

 

Sent from my Be Touch 3 using Tapatalk

פורסם

אני מחפש טלפון אלחוטי לבית עם תמיכה באוזניית BT.

 

בארץ ראיתי רק דגם אחד מגיגול מהיר (וגם עליו בזאפ יש ביקורת שהוא לא תומך באמת), וכיום יש בבית טלפון של סימנס שכבר גוסס והוא כבר לא מיוצר היום.

 

היש לכם הארה בעניין? משהט להציע? ראיתי שזה דווקא נפוץ אצל הדוד סאם, אבל מה עם ענייני יבוא, משרד תקשורת ותדרים?

 

רב תודות על ראשכם.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

לצערי גם לי יש ניסיון לא מוצלח עם כרטיסי San disk, שלושה כרטיסים שונים בשנים האחרונות הלכו לעולמם. אמנם קיבלתי כרטיס חדש במקום, במסגרת האחריות לכל החיים, אבל אין פיצוי לחומר שאובד ולעגמת הנפש.

יש לי ניסיון מצויין עד כה עם כרטיסים של transcend.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...