Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ספריאל ברור, אני רוכש רק ראש.

 

יותם, תודה, זה הסגנון, זה או מונווקר. יש לי כרגע קוואה פיירמן מעולה אבל אני רוצה משהו יציב יותר על הקרקע.

 

יש לי את זה.

רכשתי גם לבני החייל שמשתמש בו ללא הרף, בכל מזג אוויר.

יציב מאוד עם להבה סיבובית.

 

http://www.ebay.com/itm/BRS-Camping-Stove-Cooking-Stove-Gas-Stove-242g-BRS-11-/200906344122

פורסם

אז..... נשבר הפלאפון שהבאתי בבלאק פריידי האחרון (נקסוס 6 ב200$... איזה דיל מדהים יא אללה).

אמזון כמו אמזון, מוכנים לשאת בהוצאות ומספקים לי זיכוי מלא על הפלאפון + שילוח אליהם. יש סיבה שקונים רק אצלנו את הכל!

 

בכל מקרה, אז יש לי $200, והיות וברור לי שאני כנראה לא אמצא דיל ברמה ההיא אני מגדיר תקציב של אזור $350.

 

והשאלה... מה לרכוש?

 

דרישות:

1. רוכש אך ורק מאמזון, עדיפות חזקה מאוד לארה"ב (יש לי מי שיביא את המוצר משם).

2. א מ י נ ו ת

3. מצלמה טובה, בתור רפרנס: מה שהיה לי בנקסוס 6, ומעלה

4. מסך 5 אינטש ומעלה

5. ספיקר טוב

6. 32GB, לפחות

 

בונוס: סוללה חיצונית יהיה נחמד, לא חובה. אני לא נוהג להחליף פלאפונים בתכיפות כך שפלאפון שניתן להחליף לו סוללה יכול להחזיק אצלי זמן רב.

 

אין לי דרישות מיוחדות מדי, אני משתמש בפלאפון עבור facebook / carsf / whatsapp.

עד כה היה לי נקסוס 4, ואז נקסוס 6, משניהם הייתי מרוצה בסה"כ. ממש מבואס שנשבר ה6, למרות שהוא היה בגודל של מפלצתול ממש אהבתי אותו, הוא פשוט רצח לי את הטאבלט כי הוא היה מספיק נוח בשביל לקרוא בו הרבה ולשחק COC....

 

המועמד המוביל שלי כרגע זה נקסוס 5X.

לאשתי יש גלקסי S5 שעושה לה צרות, על G4 שמעתי צ'יזבטים.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

לעניות דעתי - רק נקסוס.

מכאן תבחר לפי הגודל הרצוי והתקציב המצוי - 5X או 6P

 

רק תוודא תדרים, בתקופת ה5 לגרסה האמריקאית (מה אמאזון US מוכרים מן הסתם) אין תדר LTE שנתמך פחות או יותר בכל שאר העולם למעט ארה"ב.

מכאן עדיפות לקנות גרסה אירופאית דרך אמאזון ES\FR\DE\UK

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לפי הבדיקה האיבו 850 מבחינת מחירים מאוד דומה לארץ באמאזון. באילת זה בסביבות 700 (500G). מה היתרון של שבבי mlc?

פורסם

@kobi022 כמובן שתמיד להשוות למחיר בארץ .אתה נמצא באילת?

אתה יכול להוזיל דרמתית את מחיר המשלוח ארצה אם תשתמש בחברת שליחות צד ג'.

קצרה היריעה לפרט מה ההבדל בין שבבי ה NAND . לכל טכנולוגיה היתרונות שלה וכמובן החסרונות.

קרא כאן על קצה המזלג אודות ההבדלים.

פורסם

אופס, יש כבר שרשור סלולר, מעביר את ההודעה לשם.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אז..... נשבר הפלאפון שהבאתי בבלאק פריידי האחרון (נקסוס 6 ב200$... איזה דיל מדהים יא אללה).

אמזון כמו אמזון, מוכנים לשאת בהוצאות ומספקים לי זיכוי מלא על הפלאפון + שילוח אליהם. יש סיבה שקונים רק אצלנו את הכל!

 

בכל מקרה, אז יש לי $200, והיות וברור לי שאני כנראה לא אמצא דיל ברמה ההיא אני מגדיר תקציב של אזור $350.

 

והשאלה... מה לרכוש?

 

דרישות:

1. רוכש אך ורק מאמזון, עדיפות חזקה מאוד לארה"ב (יש לי מי שיביא את המוצר משם).

2. א מ י נ ו ת

3. מצלמה טובה, בתור רפרנס: מה שהיה לי בנקסוס 6, ומעלה

4. מסך 5 אינטש ומעלה

5. ספיקר טוב

6. 32GB, לפחות

 

בונוס: סוללה חיצונית יהיה נחמד, לא חובה. אני לא נוהג להחליף פלאפונים בתכיפות כך שפלאפון שניתן להחליף לו סוללה יכול להחזיק אצלי זמן רב.

 

אין לי דרישות מיוחדות מדי, אני משתמש בפלאפון עבור facebook / carsf / whatsapp.

עד כה היה לי נקסוס 4, ואז נקסוס 6, משניהם הייתי מרוצה בסה"כ. ממש מבואס שנשבר ה6, למרות שהוא היה בגודל של מפלצתול ממש אהבתי אותו, הוא פשוט רצח לי את הטאבלט כי הוא היה מספיק נוח בשביל לקרוא בו הרבה ולשחק COC....

 

המועמד המוביל שלי כרגע זה נקסוס 5X.

לאשתי יש גלקסי S5 שעושה לה צרות, על G4 שמעתי צ'יזבטים.

 

כהמשך טבעי של הנקסוס 6, או שתיקח את הנקסוס 6p או moto x pure edition במידה ואתה שולח לארה"ב או שתקנה מאמזון צרפת.

פורסם

מחפש משטח קירור טוב למחשב נייד שעובד קשה ומגיע לטמפרטורות גבוהות

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

×
×
  • תוכן חדש...