Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Braun Oral-B PRO 6900 ב465 שח משלוח חינם מארז של 2 מברשות.

אתר מעולה רוכש ממנו לאחרונה הרבה מוצרים של טומי טיפי.

סלולאר ממליץ להמתין עוד כחודש יש ים השקות היום מה שאומר שדגמים שכבר בשוק יספגו ירידת מחיר.

פורסם

אהלן ! לצערי אבד לי הנרתיק של האוזניות... זה היה נרתיק מעולה ואני מחפש את אותו אחד במחיר סביר ושלא נשלח מסין (ראש השנה וזה). מדובר באוזניות שור e215.

פורסם

חברים, אפשר להזמין כרגע מאלי אקספרס או שעדיין לא רצוי? ואם לא, מאיביי כן אפשרי? לא רוצה פשוט לחכות 3 חודשים לחבילה.

Veni Vidi Vici

פורסם

פנקו את הילדים לקראת פסח.

דיל מאוד מעניין על WII U החדש דגם הפרימיום עם 2 בקרים (שלטים ) חדשים וקונסולה, תמיכה לאחור בכל המשחקים הישנים. בערכה יש 2 משחקים.

כל זה ב 1250 שח עד הבית. בארץ 2200 שח.

פורסם
לכל מה שנשלח מסין אתה תצטרך להמתין הרבה זמן... אפילו יותר מהרגיל

 

לא נכון.

סוללות שהזמנתי ב29 לינואר הגיעו לפני כשבוע (חודש בערך)

קולפן מיוחד שהוזמן ב30 לינואר הגיע שלשום (פחות מחודש)

סט לתיקון שלט xbox שהוזמן ב8 לינואר הגיע לפני שבועיים (חודש ושבוע בערך)

 

תמיד משלוחים מסין היו מגיעים אחרי חודש ואפילו יותר.

תמיד יש אבדות מן הסתם, למשל קורא כרטיסים שהזמנתי ב31 לדצמבר עדיין לא הגיע.

פורסם

ידידה מחפשת לפטופ מארה"ב (קניה ושילוח בתוך ארה"ב) עד 2500 שקל, משמע לא יותר מ 630 דולר

מסך 14-15

עדיפות ל i5 וSSD של לפחות 250 גיגה

 

אשמח לכמה אופציות, איך ה L450 של לנובו? לי יש את ה T450 ואני מאוד מרוצה

פורסם (נערך)

לא כתבת גודל מסך, שימושים .

אנסה לקלוע להכול.

ASUS Zenbook UX305LA ב 760$ מעולה.

 

Dell Latitude 6430U 469-3884 14 LED במבצע של 64% הנחה. 639$.

 

Dell Inspiron i7359-6790SLV ב 760$ מחיר מבצע.

 

מצאיתי דיל פגז על HP Pavilion 15.6 עם Skylake Intel i7 מסך FHD IPS וכמובן מסך מגע בעסה שאין SSD אבל המחיר איזה מחיר 657.5$ במקום 1400$:shock:. יש אפשרות להוסיף SSD במקום ה DVD.

 

 

אני יכול להמשיך עד מחר אבל קצת קשה שחסר פרטים.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

רשמתי רשמתי, מסך 14-15, לגבי השימוש - שימוש כללי, גלישה, אופיס סרטים בחיבור לטלויזיה, ללא משחקים...

הזנבוק וה-HP נראים מעולה, חבל שהמסך של הזנבוק קצת קטן, טוב מחר נעלה את האופציה של ה-HP, באמת חבל שאין SSD.

ה Latitude עם I5 מיושן, חבל לקנות.

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...