Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המלצה למדפסת ? מחפש מדפסת משולבת עם פקס, מעדיף הזרקת דיו מכיוון שיש לי צורך מידי פעם להדפיס צבעוני. (ולייזר צבעוני עולה הרבה) דגשים : לא HP!! עם אפשרות להזמין דיו מחו"ל ללא בעיה של אזור (זה למה לא HP!) עם דיו זול או מחסניות שאפשר למלא אותם בצורה עצמאית ואשמח מאוד לחיבור רשת ואם לא אז תמיכה בlinux..

פורסם

Brother.

אני עם ה-MFC-J430W כבר כמה שנים טובות ואין תלונות. אומנם אני לא מדפיס על בסיס יומי, אבל כשצריך היא עושה את העבודה.

הזמנתי מאיבי סט של מחסניות בעבר. כל מחסנית עלתה לי 7-8 שקלים.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
המלצה למדפסת ? מחפש מדפסת משולבת עם פקס, מעדיף הזרקת דיו מכיוון שיש לי צורך מידי פעם להדפיס צבעוני. (ולייזר צבעוני עולה הרבה) דגשים : לא HP!! עם אפשרות להזמין דיו מחו"ל ללא בעיה של אזור (זה למה לא HP!) עם דיו זול או מחסניות שאפשר למלא אותם בצורה עצמאית ואשמח מאוד לחיבור רשת ואם לא אז תמיכה בlinux..

 

לא ידעתי שיש מגבלה איזורית לדיו של HP.

בדיוק הזמנתי מאמאזון אנגליה, התקנתי והכל בסדר...

פורסם

אם מישהו רואה דיל על רסיבר עד 400 יורו באחד האמזונים באירופה תעדכנו, חבר טוב מחפש (לא צריך אטמוס ו DTS:X, רק שיהיה BT ושאר הירקות לחיבור הטלפונים)

תודה.

פורסם
אם מישהו רואה דיל על רסיבר עד 400 יורו באחד האמזונים באירופה תעדכנו, חבר טוב מחפש (לא צריך אטמוס ו DTS:X, רק שיהיה BT ושאר הירקות לחיבור הטלפונים)

תודה.

ביקשת קיבלת Yamaha RX-V679TI בניחוח צרפתי 2110 שח עד הבית.

תמסור לחבר בעודף שנשאר לו (בארץ סביב ה 5000) אשמח להפוך גדול ו-2 אלפחורס.

פורסם
ממליץ בחום לחפש הזדמנויות כאן בארץ מאנשים שרכשו מאמאזון וכו, חדשים בקופסא במחירים ממש טובים וזמין במקום בלי עיכובים.

 

יש פה משהו שהוא שווה?

http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=s-extremecamera&orderby=price&db4553288=4560110&db4553288=4963146&db4553288=4557696&db4553288=4557698&db4553288=4847141&db4553288=4557692&db4553288=4557694

משכנתא זה קל

פורסם
יש בדיוטי פרי גם אקססוריז לגו פרו או שיש להם רק מצלמות?

 

הצצתי ואכן יש להם מגוון אביזרים לגו פרו.

פורסם

מחפש דיל טוב על XBOX ONE + Kinect. (לא לחוץ בכלל.. האם שווה לחכות למבצעי BF, CM ??)

 

כמו כן, מחפש דיל על מברשת שיניים חשמלית (סדרה בכירה)

 

תודה מראש ל Dig Bick !!

...CASKA for life

פורסם

שעון חכם עד 75$?

יש באיביי LG G WATCH (כשנכנסים לדף הראשי של איביי מופיע בצד ימין), אבל כשנכנסים ללינק זה לא מגיע אליו, מישהו יודע מה פשר הדבר?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...