Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם כבר, אייל, ביקשו ממני למצוא galaxy tab S 8.4 ברשת. לא משנה אם LTE או רק WIFI. חשוב רק שהדגם יהיה T700/T705.

תודה רבה מראש.

מוכרים בארץ את הדגם הזה .

אגב יש לו מחליף חדש בשם Samsung Galaxy Tab S2 T715N נמכר ב 1800 שח עד הבית.

למה אתה צריך את הטאבלט הזה יש זולים ועדיפים.

פורסם

קצת דילים למי שנשאר כסף.

כונן SSD של Transcend 128GB רק הדגם הזה בדיל היומי מוגבל בזמן ב 210 שח.

 

עוד כונן נפח גדול יותר PNY CS2211 240 דגם חדש שייצא לפני חודש ב 360 שח . יש חצי טרה באותו העמוד ב 640 שח עד הבית. מוגבל בזמן.

 

דיל פסיכי על NAS ביתי ב 1856 שח עד הבית !!!!!!!!! שטח אכסון של 8TB טרה דגם WD 8TB My Cloud EX2 הכי מצחיק הדגם של ה6T יותר יקר.

 

אוזניית שן כחולה JayBird Freedom ב 175 שח עד הבית הנחה של 70% דיל מוגבל בזמן.

פורסם (נערך)
אתה טועה, יש התייחסות שגויה לחברה הזאת. לא יודע מה היה בעבר, אבל יש לי מברגת MATRIX שלהם כבר שנתיים, פשוט חיה רעה, כוחנית וראש אימפקט עולה 30$.

אחת הקניות הכי טובות שעשיתי בכלי עבודה ובכמעט כלום כסף (יצא לי 400 שקל בערך..)

תודה, לא הכרתי את הסדרה הזאת. באמת נראה מרשים, ודי ברור שמשאבים הנדסיים כאלה לא היו מושקעים בזבל סיני. רמת הספק שלי ירדה משמעותית.

 

חקרתי קצת את העניין ונראה שהמקדחה שיש אצלי למשל, KR-70 משנת 2006, היא מוצר נחות שיועד לשיווק בדרום אמריקה. אפשר לראות את ההבדל בחומרים ואפילו בצבע הפלסטיק, כמעט ברמה של זיוף. איכשהו הראש היהודי מצא את הדרך למכור אותה גם בארץ באמצעות אתרי מכירות פומביות שהיו פופולריים באותה תקופה. למיטב הבנתי הסיפור הזה נגמר ב-2010 בעת המיזוג עם חברת סטנלי.

 

מה שכן, קצת קשה לי להבין בשביל מה המותג הזה קיים היום. הרי זו אותה חברה שמוכרת את מוצרי DeWalt, האם לא היה יותר פשוט לשלב את שניהם? נפלאות המסחר האמריקאי.

עריכה אחרונה על ידי Derish
פורסם

יש לי מקדחה בת 50-60 של אבא של בלק&דקר, אין ספק שהיא מעולה ועובדת עד עצם היום הזה, כנראה שאיכות כזאת כבר לא נראה במוצרים חדשים, אבל

לפני שקניתי את המטריקס, עשיתי קצת שיעורי בית, נכון שהיו דיבורים שזה זבל סיני אבל קיבלתי המלצה בפורום אחר מבחור שאני מעריך כחובבן DIY כבד שיש לו את המברגה הרגילה (לא מטריקס) כמה שנים ושהיא בחירה מעולה. זה בשילוב עם חוות דעת באמזון גרמה לי לקנות אותה,

מן הסתם לקחתי את גרסת ה 20V, יצא לי לעבוד איתה במקביל עם בוש ישנה יותר והבוש נראית צעצוע לידה.

אגב, יש כלים של חברה אמריקאית אחרת craftsman למיטב זכרוני שממש דומים ואפילו אפשר לקנות אביזר של craftsman ולהשתמש עם מברגה של B&K.

 

מה שכן, למדתי שחשוב שיהיו ביטים טובים שמתאימים לעבודה, אחרת אתה תשרוף זמן ועצבים.

פורסם (נערך)
תודה

דרך אגב המנהל שלי הזמין את ה NAS 8TB בזכות הלינק שלך 8)

 

וואלה עוד אחד שצריך לקנות לי קפה :wink:

אגב הלינק הוא לא שלי אני רק מפרסם לי אין שום רווח כל קישור שאני מעלה לא מכיל תוכנית שותפים affiliate.

שמע ה NAS שפורסם אתמול היה וואחד מבצע ממש חצי מחיר מהארץ. אני את ה NAS שלי פרקתי 2 דיסקים מתו .

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

הוא לא נשלח לארץ

 

ואני יודע שהכול לא למטרת רווח

דרך אגב יש אולי איזה פתרון זול לחבר HD רגיל לחיבור כבל רשת?

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

×
×
  • תוכן חדש...