Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Sennheiser HD 700 כל מה שאני אכתוב זה לא יהיה רציני פשוט לקרוא תגובות מחיר מעולה של 445$ באסה שאין משלוח לארץ מיוצרות באירלנד, אגב המחיר בארץ נושק ל 3000 עד 4000 שח' למי שרוצה להתגרזן חובה הגברה בהתאם.

.

 

שמעתי פעם את ה HD 800 עם מגבר אוזניות היי אנד (נדמה לי של Stax) זה היה סאונד מדהים.

אבל ששמעתי את האוזניות של Stax ביחד עם המגבר התואם שלהם - זה בכלל הייתה חוויה מיוחדת.

למרות שאני לא אוהב אוזניות. (מפריע לי)

פורסם

יוגי אוזניות מול רמקולים אלו 2 אסכולות שונות לגמרי קצרה היריעה מלפרט , ממה שאני מבין לסחבק יש טעם טוב במוסיקה ובציוד.

ה-STAX SR-009 אלו אחת מאוזניות היכל התהילה של עולם האוזניות.

רק 2 חסרונות הן עולות כמו אוטו יד שניה משנתון 2013, החיסרון השני כל מקור שיתחבר אליהן ישמע חר*.

אגב כמה עולים ה-arrakis שבסימלון שלך?

פורסם

כרגע ב lightning deal באמאזון גרמניה - sennheiser momentum 2 בגרסאת on ear ב99 יורו. מחיר זנות.

 

לגבי akg q701 ב950- מחיר פצצה!

אני רכשתי כאלה בארץ לפני 3 שנים ב1500. רק לוודא שמדובר בדגם שמגיע מאוסטריה. הסיני עפ"י הביקורות נחות משמעותית.

Aprilia Shiver 750

פורסם (נערך)
יוגי אוזניות מול רמקולים אלו 2 אסכולות שונות לגמרי קצרה היריעה מלפרט , ממה שאני מבין לסחבק יש טעם טוב במוסיקה ובציוד.

ה-STAX SR-009 אלו אחת מאוזניות היכל התהילה של עולם האוזניות.

רק 2 חסרונות הן עולות כמו אוטו יד שניה משנתון 2013, החיסרון השני כל מקור שיתחבר אליהן ישמע חר*.

אגב כמה עולים ה-arrakis שבסימלון שלך?

 

 

ראשית תודה על המחמאה.

 

ברור לי שאוזניות זו אסכולה שונה. עבורי התפיסה לא מתאימה -כמובן עניין סובייקטיבי. (למרות ששמעתי לא פעם אוזניות ברמות גבוהות) אני אוהב מוזיקה שזורמת בחלל הבית. אבל זה לא אומר שלא ארצה בעתיד מערכת אוזניות מכובדת+ מגבר תואם ככה בשביל הכיף. בכול זאת לתת בראש עם מוזיקת רוק/מטאל או סימפוניה מורכבת - לאוזניות יש עדיפות ברורה בשעות מסוימות. (אגב היו לי בעבר כמה ברמות נמוכות/ביניים)

 

עכשיו אני נזכר שהבן שלי שמתעסק במוזיקה הביא מחו"ל אוזניות של V-Moda לא יודע איזה דגם? אבל יקרות (300$) אני חושב שגם אותם גנבו לו בטיול בהודו.

 

לשאלתך,לא אין לי את Rockport Arrakis למרות הסמלון. מדובר על רמקולים שעולים כמו בית ממוצע $225,000. בארץ זה יכול להגיע לכמעט מליון ש"ח. מדובר על מפלצות בהזמנה מיוחדת שמחייב ידע/הבנה בהרכבה שלהם. גם ההובלה מבוצעת עם מנוף מיוחד +הרכבת האלמנטים אחד על השני עד למיקומם הסופי. (המשקל שלהם לא מאפשר ניוד מתי שרוצים) ולא דיברנו על הגברה מתאימה שתעלה סכום דומה/זהה/קרוב - בשביל למצות את הרמקולים. (כל דבר אחד יהיה בזבוז כסף...)

 

הורד.jpgpro-arrakis-01-small.jpgimages.jpg

 

 

 

בכל אופן, אני אוהב את המותג הנ"ל. בעבר כמעט רכשתי את הדגם Mira II שיש לו תג מחיר יותר "שפוי" אבל זה לא הסתדר בסופו של דבר מכל מיני סיבות.

 

לגבי הציוד שלי? יש לי 2 סוגי הגברות בבית אחד טרנזיסטורי מלא (פרה +פאוור) שנייה מנורות יקרה שוב פרה פאוור. אל תשאל למה כי זה מורכב ולא מתאים לכאן. רמקולים טובים (7K דולרים בערך, בארץ 40K) נגן ה CD שלי שווה חדש 10K יורו. נכון סכום מטורף. פטפון נחמד ועוד כמה דברים. בסה"כ ולמרות שמדובר בסכום של רכב זה עדיין לא הקצה של המערכות שיש בארץ.

 

לצערי הזנחתי את התחביב בשנים האחרונות (מערכת לא מחוברת) מכוון שעברתי בית ועוד כל מיני סיבות אישיות. אבל אין לי ספק שזה רק עניין של זמן עד שאחזור לתחביב שוב בכל הכוח.

 

אגב אחת הסיבות (יש עוד כמה) שאני מחזיק לרוב רכבים ישנים, זה עקב התחביב היקר שנקרא אודיופיל.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

סוגד לך בכל רמ"ח אברי חובב old school .

אני בלית ברירה עברתי לאוזניות אין לי מקום בבית (בית בקיבוץ) חיברתי רק את הקידמיים סנטר וריסיבר . אל דאגה כבר תוכנית פעולה (חדר ייעודי) לבית שיבנה אני מקווה עוד כמה שנים מי אמר macintosh ולא קיבל.

 

הדגם של האוזניות של הילד הן V-MODA Crossfade M-100, רואים שהטעם הטוב עובר בירושה יש דיל באמזון ב 1147 ש"ח הבית אגב.

אתה מאזין ב דו ערוצי כמו שאני מבין ה mira 2 אלו 2 בהמות כבדות, יפה לראות שהם נמכרו בארץ ממה שאני זוכר באזור ה 80K. אגב יש להן אחות קטנה מוניטורים מדהימים.

חבר את הציוד חבל שיצירות כאלו יעלו אבק.

פורסם

סוף עונה בראלף לורן: http://www.ralphlauren.com/family/index.jsp?fd=up+to+%24100.00&ff=StorePrice&fg=Price&fv=00000000~-~00010000&cp=2943767&s=A-StorePrice&ab=rd_men_shoes&categoryId=54937096&accessories_sale=true

50% הנחה על על מה שכבר בסייל. ממה שראיתי, יש סניקרס במחירים של 20-30$, כפפות זולות, כובעים, ועוד כל מיני מציאות.

מי שמשתמש באיבייטס יקבל עוד 5% CASH-BACK. הם לא שולחים לארץ, אז צריך להשתמש ב BUY2USA, SHIPITO וכד'.

פורסם (נערך)

הדגם של האוזניות של הילד הן V-MODA Crossfade M-100, רואים שהטעם הטוב עובר

בירושה יש דיל באמזון ב 1147 ש"ח .

 

אתה מאזין ב דו ערוצי כמו שאני מבין ה mira 2 אלו 2 בהמות כבדות, יפה לראות שהם נמכרו בארץ ממה שאני זוכר באזור ה 80K. אגב יש להן אחות קטנה מוניטורים מדהימים.

 

 

לכל אחד יש מגבלות.

הוויתור שלי (כרגע) הוא על מערכת דו ערוצית למרות שהיא נמצאת ממש בפינה...רק להושיט את היד.

אני רואה שאתה די מתמצא בתחום ומכיר את המותגים הללו -לרוב האנשים זה כמו סינית עבורם. רק תיקון לא אמרתי שיש לי את mira 2 אלא שכמעט רכשתי אותם בעבר - ובגלל כל מיני דברים זה לא יצא לפועל. אכן זה המחיר הרשמי שלהם 80K. אבל שבאים לרכוש באמת? המחיר יורד מעט.

 

 

צודק לגבי הילדים. הם אכן "ינקו" ממני את האהבה למוזיקה. שאני רואה את הילד הקטן

שומע את פינק פלויד,אריק קלפטון,ג'ימי הנדריקס,לד זפלין,האיגלס,בלוז וכד' זה עושה לי טוב.

מאמין שגם מוזיקה קלאסית תגיע בשלב כל שהוא.

 

צודק פעמיים, עשיתי סדר במחסן ואני מוצא את האריזה מלאה אבק בלי האוזניות. לא מבין למה לקח אוזניות יקרות לטיול בהודו במקום זולות שיש בבית בכמויות -חבל.

 

1123.jpg

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

אושרי יאללה איתך יש לי בבית תינוקת להאכיל מה עכשיו ראלף לורן.

 

הבן שלי הקטן שר שורות שלמות מ tommy של the who.

 

בלילה הוא נרדם עם OASIS לך תבין. הם ממנצ'סטר שסבא בטעות לא יידע מתנחם בזה ששומעים יותר LED ZEPPELIN לאחרונה במקור מלונדון.

פורסם
סוף עונה בראלף לורן: http://www.ralphlauren.com/family/index.jsp?fd=up+to+%24100.00&ff=StorePrice&fg=Price&fv=00000000~-~00010000&cp=2943767&s=A-StorePrice&ab=rd_men_shoes&categoryId=54937096&accessories_sale=true

50% הנחה על על מה שכבר בסייל. ממה שראיתי, יש סניקרס במחירים של 20-30$, כפפות זולות, כובעים, ועוד כל מיני מציאות.

מי שמשתמש באיבייטס יקבל עוד 5% CASH-BACK. הם לא שולחים לארץ, אז צריך להשתמש ב BUY2USA, SHIPITO וכד'.

 

זה נותן לכם לשלם עם כרטיס אשראי ישראלי? יש לי כרטיס בינלאומי אבל אני מקבל סירוב

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

גם אני העליתי כמעט את הדיל הזה אתמול אבל ברגע האחרון ביטלתי.

הכונן סובל מבעיית אמינות קשה בהעברת קבצים גדולים במיוחד קצב ההעברה צונח דרסטית.

לשיקולכם.

×
×
  • תוכן חדש...