Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כרגע ב lightning deal באמאזון גרמניה - sennheiser momentum 2 בגרסאת on ear ב99 יורו. מחיר זנות.

 

לגבי akg q701 ב950- מחיר פצצה!

אני רכשתי כאלה בארץ לפני 3 שנים ב1500. רק לוודא שמדובר בדגם שמגיע מאוסטריה. הסיני עפ"י הביקורות נחות משמעותית.

 

אוזניות מעולות נוספות יש של SHURE

http://www.whathifi.com/shure/srh940/review

סאונד נהדר וחם, ולא פחות טובות מהמעולות שיש

http://www.amazon.com/Shure-SRH940-Professional-Reference-Headphones/dp/B004MTE7EK

קובי

:-)

פורסם

קצת בזבוזים.

דיל מעולה על טלפון מעולה למי שרוצה מקסימום טלפון בלי לקרוע את הכיס Motorola Moto X Play ( השם שלו בארצות הברית הוא moto x style ) .

כל הטוב הזה ב 1260 שח.

 

אתחיל מסיפור קצר .

חבר טוב בונה בית ומחפש כלים סנטרים לבית ,ראה מיליון דגמים שמוכרים בארץ .באחד מאלמות התצוגה במרכז הארץ הוא נתקל במוצרים של חברת hansgrohe או בקיצור GROHE .

 

חברה סופר יוקרתית מגרמניה הוא מאוד התחבר לעיצוב ולאיכות, אממה המחיר שהוא קיבל בארץ לברז אחד למטבח שווה ל- 2 ברזי חמת שנחשבים יחסית לטובים.

 

המכר ייצא מאוכזב שאלו המחירים המאוד המוגזמים בארץ. הוא במחשבה שבונים בית פעם בחיים ולקנות את הכי טוב אבל לא בהכרח את הכי יקר.

 

נפגשו לא מזמן והוא העלה את הסוגיה , כמובן שאמרתי לו שהוא פראייר והמחיר בארץ הוא חסר פרופורציה למה שמקבלים.

החבר יודע שאני קונה הכל דרך הרשת וביקש שאבדוק לו .

 

סחבק בדק מחירים באמזון הגרמני את אותם המוצרים של גרוהה שהוא ראה.

 

תקשיבו עושק כמו שיש בארץ אני מזמן לא ראיתי הבדל של עד 50% בעלויות כולל הכל עם משלוח ומס.

 

קצת דוגמאות:

 

ברז מטבח דגם GROHE 32843000 בארץ סביב ה 1200 שח בגרמני ב 490 שח עד הבית.

 

סוללה תרמוסטטית GROHE 34065000 למקלחת בארץ סביב ה 2000 בגרמני ב 750 שח עד הבית.

 

ברז לכיור מקלחת GROHE 23127000 בארץ סביב 1000 בגרמני ב 625 שח עד הבית.

 

סוללה לאמבטיה GROHE 33592002 בארץ העושק סביב ה 1500 בגרמני תחזיקו חזק ב 700 שח שוב עד הבית כולל הכל.

 

אינטרפוץ 5 דרך(אין לי מושג למה הוא צריך) דגם GROHE 19590000 בארץ 1200 בגרמני ב 615 ש"ח.

 

יש עוד המון דוגמאות למי שמחפש את המוצרים של GROHE יש אלטרנטיבה למחירי העושק בארץ אין צורך להזכיר את שירות הלקוחות של אמזון.

מהרו להזמין כל עוד אפשר.

 

כמובן שבעודף שהחבר חסך כמה אלפי שקלקלים עבדו הנאמן מוזמן לחגיגית בשרים ובירה .

פורסם

תיקון קל, ה Moto X Play וה- Moto X Style הם מכשירים שונים. השני מכשיר דגל, הראשון מכשיר ביניים, לא רע בכלל עם מצלמה זהה וסוללה מעולה, אך שונה.

פורסם
.באחד מאלמות התצוגה במרכז הארץ הוא נתקל במוצרים של חברת hansgrohe או בקיצור GROHE. חברה סופר יוקרתית מגרמניה הוא מאוד התחבר לעיצוב ולאיכות, אממה המחיר שהוא קיבל בארץ לברז אחד למטבח שווה ל- 2 ברזי חמת שנחשבים יחסית לטובים.

cool story bro, אבל למען הסדר הטוב - מדובר בשתי חברות שונות. קרא כאן.

 

תובנה נוספת שעלתה מדיונים רבים על הנושא בפורום היא שחמת, יועם, גרוהה והברז הסיני נסתמים בסוף בשיעור דומה ובאותה אבנית. כך שאם מדובר רק בשקיולי עיצוב - סבבה, אבל אם החבר מצפה לאיכות גבוהה יותר מהמותג הגרמני הוא עלול להתאכזב.

 

למי שהמותג פחות עקרוני בשבילו, נשוב ונזכיר את השירות הטוב של חברת מדגל שהומלצה כאן בעבר.

 

גילוי נאות: עברתי מספר דירות בשנים האחרונות ולכן צברתי לא מעט נסיון עם חמת, מדגל, יועם, גרוהה, כמה טורקים ואחד סיני. פונקציונלית וארגונומית לא הורגשו הבדלים, והעיצוב מעולם לא היווה בשבילי שיקול.

פורסם (נערך)

לגבי Hans Grohe - יש לי כמה כלים שלהם בבית. לפני מספר שבועות התקלקל צינור גמיש בברז המטבח והוחלף בלי שום בעיה (חוץ מהמיקום הזוועתי של המחסן שלהם בצ'ק פוסט). גם השירות טלפוני שלהם מצויין.

 

לגבי הטלפונים - אם היה מבצע כזה ב-BF סבירות די גבוה שהייתי רוכש את ה-X play ולא את ה-Mi4C. אני מעדיף את האנדרואיד הנקי על פני הגרסאות הסיניות. ד"א - ראיתי את ה-Mi4C תמורת 1250 ש"ח ב-chinabuy - כ-400 ש"ח יותר מאשר ברכישה מ-GEARBEST (גרסת 2/16 ג"ב), אבל להבנתי חוסך בעיות של דואר ומכס.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מחירים בישראל מאד יקרים,

התעניינתי בערכת ניקוי בקיטור של קרשר

בארץ המחיר עבור דגם sc3 הוא כמעט 1700 שקלים

באמזון גרמניה כ 713 שקל כולל מס ומשלוח לישראל

למה??? כי הם יכולים?

אז הזמנתי את הדג הגדול יותר sc4 ועלה לי 980 שקל

הגיע תוך שבוע ועובד מעולה

היבואנים בארץ פשוט שודדים אותנו

zap-sc3.jpgsc3.jpg

קובי

:-)

פורסם

צפרא טבא

מכל מלמדי השכלתי תודה חברים על הדיוקים.

 

החבר חיפש מוצרים של

Grohe לא של

Hans .

@Derish אתה מרים לי להנחתה, בכל מקרה בדקתי ברפרוף גם המוצרים של Hans זולים בהרבה מהארץ.

 

מישהו יודע היכן מיוצרים המוצרים של חמת, מדגל?

×
×
  • תוכן חדש...