Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דריש - עניין של יח עלות תועלת. מדובר בדגם 2011, 4 דורות מעבד לאחור, והמחיר המבוקש הוא 2/3 ממחיר מחשב חדיש מקביל. אילו היה מדובר במעבד מדור חצישי, אולי אפילו רביעי - סביר, אבל לא למחשב המבוסס על מעבד מדור שני.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ביצעתי חיפוש של דגם המחשב ברשת, באתרי ביקור מצויין תאריך הביקורת בראש המאמר, ובגופו בד"כ יש מפרט או התיחסות כלשהי לדגם המעבד, הכרטיס הגפי (אם רלווטי), קישוריות, יציאות וכו'.

הנה מקור ההערות שלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
קניתי, נחכה שיגיע.

 

למי שיש יורו בחשבון - זה 190 ש"ח. זיל הזול.

שכחתי לעדכן.

 

הגיע - נראה ומרגיש מעולה!

הקניה הכי טובה שלי השנה.

 

ממליץ בחום.

פורסם (נערך)

עוד קצת ביזבוזים

 

מחשב נייד של לנובו מדגם Lenovo Ideapad U430P ב 3200 שח.

 

עוד מחשב של לנובו Lenovo U31-70 לסטודנטים עם מסך 13.3 ב 2360 שח עד הבית.

 

לכל מי ששיגע וביקש בפרטי דיל על הגלקסי S6 אדג' ב 2340 שח עד הבית כולל הכל (קחו את הלבן שם מצוין שם הדגם שתואם לארץ SM-G925F)

 

מד אור למצלה של Sekonic Flashmate ב 660 שח בארץ מעל 1000.

 

עוד סלולרי מעולה ה HTC One A9 החדש ב 1774 שח עד הבית דיל מוגבל בזמן שימו לב .

 

כרטיס מסך מעולה טיפה ישן אבל במחיר מצוין (מעולה למי שכורה מטבעות) Sapphire Radeon R9 280X ב 875 שח.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

הגלקסי 6S לא ממש זול. לפני חודש רכשתי באילת לבן שלי נוט 5

ורציתי עבורי את 6S אבל לא היה ניתן לרכוש 2 פלאפונים ביחד לכן וויתרתי וגם כי מיהרתי.

המחיר שם בכל אופן עמד על 2450 ש"ח. בהפרש כזה אני מעדיף לרכוש בארץ.

 

אגב טוב שלא רכשתי עבורי (הילד כבר מתחרט) כי אני מעדיף לחכות לדגמים חדשים

שאמורים לשנות את עניין כרטיס זיכרון שלא ניתן להרחבה - והסוללה שלא נשלפת. נחכה ונראה.

 

תודה על העדכונים.

פורסם

גם אני התכוונתי לאותו פלאפון.

http://i-cell.co.il/items/491627?local=eilat

 

בכל אופן אחרי שרכשתי כבר כמה פלאפונים באילת לא נתקלתי בשום בעיה

גם ה LG של הבן הקטן נרכש שם (לצערי נגנב בהודו לפני שבוע) הייתה בעיה (הוא נמצא במרכז) הפנו אותו למעבדה בראשון לציון וזה סודר.

 

מעבר יש לך אחריות יצרן של 12 חודשים כפי שאתה בטח יודע? כל בעיה במכשיר שלא קשורה לתוכנה

היצרן מחויב לתקן.

 

דבר נוסף, שרוכשים סלולרי ברשתות הם נותנים לך אפשרות לאחריות יבואן רשמי בתוספת תשלום

קטנה (150 ש"ח בערך) כמובן שזה עדיף.

פורסם

לכל מי ששיגע וביקש בפרטי דיל על הגלקסי S6 אדג' ב 2340 שח עד הבית כולל הכל (קחו את הלבן שם מצוין שם הדגם שתואם לארץ SM-G925F)

 

 

טיפ קטן למי שקונה, קחו בחשבון שהמכשיר נעול אזורית לאירופה וכדי לפתוח אותו בחינם אתם צריכים לעשות אחד משני הדברים:

1. לפנות לסמסונג גרמניה דרך האתר שלהם עם הIMEI של המכשיר והוכחת קניה ולקבל קוד פתיחה לאחר כשבוע (לי בפועל לקח שבועיים)

2. להכניס כרטיס סים אירופאי ולדבר איתו 5 דקות במצטבר (השיחה יכולה להתבצע מהארץ)

 

רוב הסיכויים שתקבלו החזר מיסים על הקניה לאחר כחודש. אני קיבלתי בזמנו ויצא לי מחיר בדיחה.

פורסם
איך עושים החזר מס אל מוצרים שנקנו באמזון?

 

לא עושים מקבלים את ההחזר אוטומטית , אתה מקבל אימייל בו הם מודעים לך שקיבלת החזר.

×
×
  • תוכן חדש...