Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עכבר MX MASTER במחיר של 290 ש"ח כולל משלוח לארץ

http://www.amazon.de/gp/product/B00ULNAOMA?colid=1HW0DLBIODU60&coliid=I39N1SI4HQOV71&ref_=wl_it_dp_o_pd_nS_ttl

בארץ הוא עולה כ500 ש"ח.

 

חשבתי לקנות אותו אבל הבנתי שהוא לא עובד עם מאק על בלותות' למרות שהחברה מצהירה שכן.

 

מלך!

קניתי.

למרות שיצא לי 310 ש"ח.

תודה רבה :)

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

קניתי זוג כאלו במבצעי BF בבאג. 70% על השני הביאו את המחיר ל325 ש"ח לאחד.

עכבר פשוט מצויין, אם כי אני לא מקבל את חיי הסוללה שהובטחו.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם (נערך)
קניתי זוג כאלו במבצעי BF בבאג. 70% על השני הביאו את המחיר ל325 ש"ח לאחד.

עכבר פשוט מצויין, אם כי אני לא מקבל את חיי הסוללה שהובטחו.

 

לבחור תמיד את שער המדינה ולא להמיר לש"ח (כולל בפייפל).

2016-01-14_2045.png

 

 

 

חזר הנקסוס ב250$ לאמזון

הזולה יזומה של גוגל

http://www.androidauthority.com/nexus-6-on-sale-for-250-667116/

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
פורסם (נערך)

יש בראלף לורן 20 אחוז הנחה נוספים גם על מה שבסייל.

תשתמשו בקופון WINTER20.

m.ralphlauren.com/family/index.jsp?categoryId=53333306&s=D-DollarRank&ab=rd_men_sales&promotions_allsale=&cp=1760781&ab=rlmobile_Menu_Men_AllSale&fromSideNav&tapId=1760781.53333306&view=98מי שמשתמש באיבייטס מקבל עוד 10 אחוז קאשבק.

הם לא שולחים לארץ, אבל שימוש ב buy2usa יחסית סביר בדרך כלל. מנסיון, ראלף לורן בד"כ אורזים בקרטון

יחסית גדול, גם אם מזמינים פריט אחד או שניים, מה שמייקר

אח"כ את מחיר המשלוח לארץ, אז קחו בחשבון.

למי שאין חשבון באיבייטס, ממליץ כרגיל:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?585316-רוצה-להמליץ-על-ebates-שירות-שמחזיר-לכם-כסף-על-קניות-ברשת&highlight=איבייטס

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם

לאחרונה מכשירים עם 1GB RAM עושים לי את זה פחות ופחות

 

במיוחד לאור מחיר הכניסה של ה meizu m2 וה xiaomi redmi 3 כשיגיע, מכשיר מאוד מרשים ב$105

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

תראה, גם אני מתיחס למכשירי ה-1/8 ג"ב כאל מכשירים שעבר זמנם. יש לי מכשיר כזה בבית שמשמש אותי כמכשיר שני לנסיעות לחו"ל, אם כי כעת, כאשר גם לאשתי וגם לי יש מכשירי dual SIM גם העניין הזה הופך לא רלוונטי. מצד שני, יש מי שמחפש מכשיר זול בשביל ילד או מילואים או מקום שאליו לא רוצים לקחת מכשיר יקר מכשיר כזה יכול לספק את הסחורה לכמה ימים.

 

מכל מקום - איפה ראית את ה-Redmi Note 3 ב-105 דולר? ב-GB הוא מופיע במחיר כפול בדיוק (גרסת 3/32 ג"ב). גרסת 2/16 כ"ב עולה 170 דולר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני איתך, הG 2ND GEN לדוגמה עכשיו נמכר ב$99, שזה מחיר פצצה ל"מכשיר שני" (ממותג), תכלס חצי מהמחיר שלו במקור. אבל בתור מכשיר ראשון אני מרגיש שמשהו עם 2G RAM ומעבד octa זה מינימום

 

שים לב שלא רשמתי redmi note 3 אלא redmi 3

הכוונה לצעצוע החביב הזה: http://www.gsmarena.com/xiaomi_confirms_redmi_3s_price_key_specs-news-15980.php

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

קצת יותר מ-$105 , אבל בהחלט עסקה מענינת למכשיר מבוסס SD 616.

 

עריכה: דור חדש של מעבדי Snapdragon מעבר לפינה (820 שייצורו החל אתמול, וסדרה 650), בהתאם לכך בחודשים הקרובים צפוי גם דור חדש ומעניין של מכשירים. אבל זה OOT.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני איתך, הG 2ND GEN לדוגמה עכשיו נמכר ב$99, שזה מחיר פצצה ל"מכשיר שני" (ממותג), תכלס חצי מהמחיר שלו במקור. אבל בתור מכשיר ראשון אני מרגיש שמשהו עם 2G RAM ומעבד octa זה מינימום

 

שים לב שלא רשמתי redmi note 3 אלא redmi 3

הכוונה לצעצוע החביב הזה: http://www.gsmarena.com/xiaomi_confirms_redmi_3s_price_key_specs-news-15980.php

אשמח אם תראה לי איפה מוכרים כזה (מכירה דה פקטו או פרי אורדר) במחיר של מתחת ל140$.

עד עכשיו ראיתי רק את הקישור של sperial ב140, וזה המקום היחיד שמוכן לקחת כסף על פרי-אורדר (כל השאר רק מציגים אותו כ׳עתיד להגיע׳).

פורסם

הרדמי ימכר במחיר הזול רק בסין בלבד, לא תשיגו אותו בפחות מ130 דולק וגם זה בעזרת קופונים הנחות ומה רק לא, גם הצמיד עם המד דופק של שיאומי הובטח כי ימכר ב16 דולר, בפרי אורדר הוא נמכר כמה ימים ב19, עלה ל24 ואז ל32, וכרגע עולה 22.

כנ"ל הרדמי נוט, שהתחיל בפרי אורדר ב209 דולר וככה נשאר עד היום, הרדמי 3 ימכר סביב ה150 דולר ולא פחות (ללא קופונים והנחות)

×
×
  • תוכן חדש...