Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצאתי לך דיל על השעון 356 אירו כולל הכל.

 

אינעל העולם, קניתי עכשיו...

 

350 יורו כולל משלוחה ומיסים. לפי אמזון דויטשלאנד זה אמור להגיע תוך שבוע...

 

אשרי המאמין.

 

תודה אייל.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

תתחדש! לא! רגע, תבטל

תזמין מספרד

http://www.amazon.es/gp/product/B0151DFOOM?psc=1&redirect=true&ref_=ox_sc_act_title_1&smid=A1AT7YVPFBWXBL

 

יוצא 330 יורו עד הבית

 

אגב עדכון קטן בקשר לבעיות שלי עם השעון, קראתי בפורומים של מוטורולה שאם מותקנים על הטלפון 3rd party watch faces (אפילו אם לא משתמשים בהם) זה יכול לגרום לבעיות

מאז שמחקתי את כולם, השעון הרבה יותר יציב והלג פחת משמעותית

פורסם

אז ביטלתי בעצתך, גיליתי שהמשלוח מהאתר הספרדי יגיע בעוד חודש, ניסיתי לחדש את ההזמנה המקורית שלי והמחיר עלה ב-300 שקל והמשלוח יגיע גם כן בעוד חודש, במקום תוך שבוע.

 

ביטלתי את הרכישה, תודה לך.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם (נערך)
אז ביטלתי בעצתך, גיליתי שהמשלוח מהאתר הספרדי יגיע בעוד חודש, ניסיתי לחדש את ההזמנה המקורית שלי והמחיר עלה ב-300 שקל והמשלוח יגיע גם כן בעוד חודש, במקום תוך שבוע.

 

ביטלתי את הרכישה, תודה לך.

 

תגיד אתה רציני? המוצר במלאי ומגיע עד ה15 לינואר, איפה ראית עוד חודש?

Capture.jpg

 

בגרמני לצורך השוואה זה מגיע בין ה 14 ל20

כולה יום קודם

עריכה אחרונה על ידי sh33p
פורסם

רציני מאד, ואצלי אין את התנאים שצילמת...

 

בגרמני היה משלוח מהיר עד תחילת השבוע הבא באותו מחיר, אבל מה אני בכלל מתווכח איתך?

 

שלח לאמזון מייל ותגיד שביטלת בטעות. יעזרו לך. מניסיון.

 

השיבו שאין להם אפשרות לקיים את תנאי ההזמנה המקורית והפנו אותי למוכרים אחרים באתר.

 

נכון לכרגע ההפרש הוא 400 ש"ח על אותם תנאים.

 

אייל, תודה.

 

זה מה יש.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

השעון השחור מאמזון DE ב303 יורו כולל הכל. (במסך הראשי הוא כאילו לא שולח לארץ, יש לבחור בNEW ואז להוסיף לסל ולהמשיך) אספקה 15-22 לחודש.

החום בES ב330 יורו כולל הכל. אספקה 15-22 לחודש...

פורסם

אויש מסכן, חלית, נפצעת? פנה ללבנת פורן.

 

אייל משום מה אצלי, בשילוח מהיר כמו בהזמנה המקורית, המחיר בשקלים מופיע 1900 ומשהו ש"ח, ובשילוח רגיל 1800 ומשהו.

 

לא ברור לי מה הבסיס להבדל.

 

עריכה: נכנסתי מחדש ללינק הספרדי וביצעתי הזמנה בסכום של 345 יורו ומשלוח עד ה-15 לחודש... לאמזון הפתרונים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אייל סורי על החפירה. החלטתי ללכת על הסנהייזר ie80 הדיל הכי טוב שמצאתי הוא דרך אמאזון צרפת שעולה לי 930 כולל מיסים. יש אפשרות למצוא בפחות? באיביי הכי זול שמצאתי היה 1100 בלי מס וייתכן זיוף

פורסם (נערך)

איזה קרועים אתה עם התגובות שלכם אני לא מפסיק לצחוק.

נהג המחיר נשאר כפי שהבאתי בצילום מסך 330אירו יאללה 15אירו הפרש לא דיל ברייקר.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
×
×
  • תוכן חדש...