Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חי וקיים

שלא תעיז לקנות מהלינק זה לא אמזון שולח אלא חנות שמוכרת שם. אין עלות של מס.

מצאתי לך דיל על השעון 356 אירו כולל הכל. השחור בעל הקוטר הקטן יותר יותר זול.

 

אני אוסיף כאן דילים שחופי החפרפרת מצא.

SSD 512GB ב תחזיקו חזק 580 שח עד הבית.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

תודה אייל, נראה נהדר. כנראה ארכוש בימים הקרובים. אגב בצ'קאאוט יש חישוב של מיסים.

 

אני רוצה את ה-46, תודה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

כן, תודה, התכוונתי שאני נעול על ה-46.

 

המראה שלו ושילוב הצבעים. אני אוהב שעונים גדולים והצבעים האלה מתאימים לי.

 

מבחינת חומרה וזה השעון נראה לי סביר ויוכל לשמש כמה שנים טובות אני מאמין.

 

את האזוס אני כבר לא ארכוש.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אייל,ראשית תודה ! עוד לא רכשתי בנתיים התרשמתי מהמבצעים , אבקש לדעת היכן יש דיל טוב על סלולרי איכותי במחיר מצוין , פיספסתי פעמיים ! דיל על הנקסוס 6 , אשמח לעוד אחד , תודה

פורסם
כן, תודה, התכוונתי שאני נעול על ה-46.

 

המראה שלו ושילוב הצבעים. אני אוהב שעונים גדולים והצבעים האלה מתאימים לי.

 

מבחינת חומרה וזה השעון נראה לי סביר ויוכל לשמש כמה שנים טובות אני מאמין.

 

את האזוס אני כבר לא ארכוש.

 

בתור בעלים של המוטו 360 דור 2 46ממ אני ממליץ לך להמתין קצת או לבדוק אופציות אחרות כמו ה huawei

פורסם

מעבר לזה ש android wear פשוט לא בשל מספיק, השעון עצמו לא חף מבעיות, יש לו לאג מידי פעם (במיוחד לגרסת ה46ממ לפי XDA)

אצלי הוא מידי פעם מרסט את עצמו בלי הודעה מוקדמת, יש לפעמים פאקים בגרפיקה, למשל שאתה עובר בין תפריטים ואתה רואה פיקסלים זזים בצורה מוזרה... אתה מוזמן לחקור מעבר ולקרוא ב XDA ו reddit

מה שכן הסוללה מעולה, מספיקה לי ל3 ימים

 

ל Huawei, למיטב הבנתי יש רק בעיה אחת וזה שחלק מהשעונים שהגיעו עם מסך AMOLED שיוצרו על ידי AUO זוהרים בחושך עם גוון אדום במקום להציג שחור מושלם

פורסם

נהג מתחיל לא אוכל לך את הראש עם עוד דגמים קנייה מהנה אני עדיין ממתין ל ASUS.

תקציב בבקשה שלנילס יהיה יותר קל למוצא.

למה דווקא את הגיר 2 אתה יודע שהוא מבוסס Tizen של סמסומג ולא אנדראויד וור. אגב כמה הוא עולה בארץ הקודש.

סנופקין מצאתי גלקסי אבל איזה דגם מתאים לארץ ה 920 או ה 925

פורסם

אני אוסיף כאן דילים שחופי החפרפרת מצא.

SSD 512GB ב תחזיקו חזק 580 שח עד הבית.

 

180$ בצ'קאאוט, שזה ₪702

מה פספסתי?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...