Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

צפרא טבא

 

סכיני גילוח של ג'ילט מארז של 8 ב 42$ עד הבית.

 

לכל חובבי האופנה ,אופנת גברים עד 70% הנחה ,דיל מוגבל בזמן . כמובן שגם את המין היפה לא נקפח.

 

מגבר מונובלוק של BOSS ב 93$ כד הבית.

 

Sennheiser HD 700 ב 450$ !!! אין משלוח לארץ בארץ הן עולות כמעט 4000 שח.

 

Beyerdynamic T 70 סגורות עם טכנולוגית טלסה של האח הגדול ב- 354$ כולל משלוח .

 

השבריות של Zwilling חזרו לדיל.

 

חזר הדיל על הנקסוס 6 למי שפסםס ב 300$ ל 64GB ה-32GB ב-250$ אין משלוח לארץ מברו להזמין ייגמר בדקות.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

סכיני הגילוח יקרים מאד - אני קונה לבנים שלי ב-100-120 ש"ח לשמיניה במבצעים בסופרפארם ובשופרסל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
סכיני הגילוח יקרים מאד - אני קונה לבנים שלי ב-100-120 ש"ח לשמיניה במבצעים בסופרפארם ובשופרסל.

 

קונה בד"כ באיביי את הדגם POWER המקורי באזור ה20$ לשמינייה.

http://www.ebay.com/itm/GILLETTE-FUSION-POWER-RAZOR-BLADES-8-PACK-100-AUTHENTIC-ON-SALE-004-/231465872826?hash=item35e470edba:g:ClEAAOSwNSxVMDuQ

פורסם (נערך)
יש איזשהו מבצע באופק על כונן גיבוי חיצוני של 2TB?

 

בטח שיש רק תבקש מולי והאווזים חזרו מהר.

כונן של WD נפח של 3 טרה ב 620 שח עד הבית בארץ 910.

עוד אופציה לא רעה WD 4TB My Cloud ענן בבית שלך עם גישה מכל העולם לכל המידע שלך יש דגם דומה עם RAID 0 קצת יותר יקר יש מידע בדף המכירה.

 

אני עורך כאן כי צריך לענות ללואיס המילטון.

סכיני גילוח אני קונה מהסינגפורי עם משלוח בחינם.

http://tinyurl.com/pnoutnb

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
בטח שיש רק תבקש מולי והאווזים חזרו מהר.

כונן של WD נפח של 3 טרה ב 620 שח עד הבית בארץ 910.

עוד אופציה לא רעה WD 4TB My Cloud ענן בבית שלך עם גישה מכל העולם לכל המידע שלך יש דגם דומה עם RAID 0 קצת יותר יקר יש מידע בדף המכירה.

 

מעולה! בדיוק מה שהייתי צריך, תודה! הדגם הזה (WD My Passport Ultra) הוא בעקרון הדגם הכי מומלץ בקטגוריה מבחינת מחיר/תועלת וכו'? (מניח שזו שאלה רטורית לאור הכמות המאסיבית של הדירוג הגבוה באמזון...)

פורסם

שים לב לואיס אבי המילטון אתה נכנס לקטגוריה של in ear-monitors אתה מבין את ההשלכות אני מקווה.

ה Shure SE215 עד 100$ טובות מאוד עוד כמה הצעות שתקרא ותשווה.

Vsonic GR07 לי יש אותן המוניטור הראשונות שלי. יש להן גירסת באס.

Dunu DN-19 / dunu-titan-1-es

HiFiMan RE-400

Brainwavz R3

אני הייתי הולך על ה

rha ma 750 או על ה VSONIC מאיפה אתה אתן לך את שלי להתרשמות.



אני מתכנן על ה UE 900 שזוגתי לא תשמע.

פורסם
צפרא טבא

 

סכיני גילוח של ג'ילט מארז של 8 ב 42$ עד הבית.

 

לכל חובבי האופנה ,אופנת גברים עד 70% הנחה ,דיל מוגבל בזמן . כמובן שגם את המין היפה לא נקפח.

 

מגבר מונובלוק של BOSS ב 93$ כד הבית.

 

Sennheiser HD 700 ב 450$ !!! אין משלוח לארץ בארץ הן עולות כמעט 4000 שח.

 

Beyerdynamic T 70 סגורות עם טכנולוגית טלסה של האח הגדול ב- 354$ כולל משלוח .

 

השבריות של Zwilling חזרו לדיל.

 

חזר הדיל על הנקסוס 6 למי שפסםס ב 300$ ל 64GB ה-32GB ב-250$ אין משלוח לארץ מברו להזמין ייגמר בדקות.

כועס עליך מאוד

יצאתי גם עם הסכינים וגם עם 4 ג'קטים מאמזון.

×
×
  • תוכן חדש...