Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן גם לי יוצא אותו מחיר נכון, $148.92.

 

אגב, יש לי את הכונן הזה בדיוק (אותו דגם ונפח) והוא מצוין. מיועד אצלי למשחקים, ביצועים מצוינים. מומלץ.

פורסם
באיזור המחיר של הנקסוס 6 אבל אפשרי לשמוע על דיל מטורף לנוט 5 נגיד, ואז אין לי בעיה לעלות.

 

2 אופציות .

Motorola MotoX Style ב 1860 שח עד הבית.

 

עוד אופציה לא רעה Huawei Nexus 6P ב 2390 שח כולל הכל המכשיר במלאי. אגב אמש הוא הושק בארץ במחיר של 3100 שח .

פורסם
כן גם לי יוצא אותו מחיר נכון, $148.92.

 

אגב, יש לי את הכונן הזה בדיוק (אותו דגם ונפח) והוא מצוין. מיועד אצלי למשחקים, ביצועים מצוינים. מומלץ.

 

אני יכול לשכוח מזה אם יש לי לפטופ אה? (1TB רגיל) לא ניתן לחבר אותו חיצונית?

Opel Adam S 2017

פורסם
נהג מתחיל לא אוכל לך את הראש עם עוד דגמים קנייה מהנה אני עדיין ממתין ל ASUS.

תקציב בבקשה שלנילס יהיה יותר קל למוצא.

למה דווקא את הגיר 2 אתה יודע שהוא מבוסס Tizen של סמסומג ולא אנדראויד וור. אגב כמה הוא עולה בארץ הקודש.

סנופקין מצאתי גלקסי אבל איזה דגם מתאים לארץ ה 920 או ה 925

 

ביקורות נהדרות, זה שעון לשימוש ספורטיבי ולא יום יומי.

בארץ מחירו מתחיל ב-1400 ש"ח.

דווקא טיזן של סמסונג מהביקורות היא מערכת מבוססת אנדרויד ויותר טובה כיום ממערכות אנדרויד וור נקיות.

פורסם (נערך)

אייל, מה מיוחד במבצע על הSSD שצירפת?

אני רואה שEVO 850 500GB עולה אותו דבר.

 

 

עריכה - הבנתי ברגע שהתחברתי: עוד 50 דולר משלוח ומסים.

עריכה 2 - גם לכונן שאתה העלית הוא רוצה עוד 50 דולר!

בקיצור אני מבולבל.

עריכה אחרונה על ידי Talgaz

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם (נערך)

טוב קראנג חזר מהטכנודרום ,הכי זול שמצאתי 289$ כמובן שעם משלוח חינם אין לי מושג כמה מס יש על שעונים.

תהנה

 

אני ערוך כאן.

 

תשובה לבחור עם האמו.

 

הדיל נגמר המחיר היה 149$ לכונן הכסוף כולל מס ומשלוח.

 

יש דיל נחמד על ה Crucial-BX200 ב 171$ עד הבית , 22$ הפרש מהדיל.

אם תשלח דרך חברת משלוח תחסוך לא מעט.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

אצלי אין מקום ל SSD אפשרי או כונן רגיל או SSD, בגלל זה אני שואל אם אני רוצה להוסיף את ה SSD כחיצוני..אצלי זה MSATA אם אני לא טועה

Opel Adam S 2017

פורסם
אייל, מה מיוחד במבצע על הSSD שצירפת?

אני רואה שEVO 850 500GB עולה אותו דבר.

 

 

עריכה - הבנתי ברגע שהתחברתי: עוד 50 דולר משלוח ומסים.

עריכה 2 - גם לכונן שאתה העלית הוא רוצה עוד 50 דולר!

בקיצור אני מבולבל.

 

המבצע נגמר

פורסם

אני ניסיתי לרכוש כאשר המבצע עוד היה בתוקף, למעשה היו עוד כ8 שעות על הטיימר

 

לצערי קיבלתי מחיר של $180 ולא $150.

בלאט.

 

אם יצוץ דיל דומה אשמח לדעת מזה

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
יש לך כונן אופטי במחשב? אם כן אתה יכול להכניס עם מתאם את הssd במקום הכונן האופטי.

 

והחיבור לא יצור צוואר בקבוק?

הוא מהיר כמו SATA3?

They are trying to ban me...

×
×
  • תוכן חדש...