Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מחפש mx master עד 50$.

מישהו ראה?

קניתי אחד בארץ, אבל אם תמצא במחיר הזה תגיד ואקנה עוד אחד.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם (נערך)

רק המלאי אזל להם. כל הזמן המלאי מתחדש כל הזמן המחיר נשאר לך כמות שהוא ללא שינוי.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
קניתי אחד בארץ, אבל אם תמצא במחיר הזה תגיד ואקנה עוד אחד.

 

באיביי מוכרים ב70$ לא כולל משלוח לארץ.

http://www.ebay.com/itm/Logitech-MX-Master-Wireless-Bluetooth-Rechargeable-Laser-Mouse-910-004337-/311445899098?hash=item48839f475a:g:e2gAAOSwo0JWKhsD

 

אולי לוג'יטק יפתיעו ב28.12

http://holiday.logitech.com/en-us/hw/home

פורסם

XBOX 1 עם משחק פיפא 16 ב 1490 שח עד הבית פנקו את הילדים לא רק את עצמכם.

 

3 שבריות של Zwilling ב-220 שח. בארץ סכין 1 עולה 300 שח

 

ה אוזניות sony mdr1 ב 640 שח עד בית , בארץ 1000 שח.

 

חבר הזכיר את הפרוט זיק אל חוטיות מצאתי דיל כולל מס ומשלוחה ב- 920 שח ללא הפתעות במכס.

פורסם (נערך)

צריך לשנות את הכותרת של השרשור הזה ל"מחפשי מציאות"

 

אני מחפש טאבלט בין 8 עד 10 אינצ', "הכי זול הכי טוב"

 

ממה שראיתי בgearbest וב-דפוקטוב כל מה שיש עד 60-70 דולר פחות או יותר זהה עם מעבד מעפאן, 1G RAM ו 8GB

היחיד שיוצא מן הכלל זה Onda v820w שמגיע עם מפרט מעולה יחסית למחיר (נראה לי?) http://bit.ly/1TkA1NO

שווה את הכסף? יש משהו אחר פחות או יותר במחיר הזה (זול יותר?) עם תמורה יותר טובה למחיר?

 

לא חובה Win10 אגב, סתם בונוס נחמד..

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

ה-Onda מגיע עם מפרט די דומה ל-Asus Transformer Book שעולה פי 4 [אבל כולל תחנת עגינה\מקלדת ומעבד מעט יותר חזק (Z3775)], ומריץ חלונות 8.1 ואופיס 365 מצויין. כמובן שאין חי מושג מה איכות הבניה. עם חלונות האנדרואיד הוא לכל היותר בונוס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אז זהו שאצלי זה הפוך, אני צריך את זה לאפליקציות שיש באנדרואיד ואין בWIN.. אז הWIN לגמרי מיותר מבחינתי

אני מסתכל על זה שיש שם מעבד יחסית סבבה ו2GB RAM ביחד עם 32GB אחסון, וזה אחלה בונוס ביחס לכאלה שעולים 10$ פחות

 

מה גם שיש לו שקע טעינה USB סטנדרטי ולא חרטע פין-DC כמו בכמה אחרים (מה שמחייב כבל מקורי ומטען ייעודי)

 

נראה לי אחלה, בקיצר

יש אישור?

 

עריכה:

הכי זול בEbay ובדפוקטוב זה מעל 90$.. מעניין למה אצל גירבסט זה פחות

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אשמח מאוד לקבל אתר שמוכר אוזניות עם משלוח לארץ(או דרך ביי2) שהמומחיות שלו היא אוזניות שאני יוכל לערו השוואות כי באמזון זה די קשה..

פורסם

התחילו קצת מבצעי חג המולד.

מי שלא קנה עדיין SSD מבצע על Crucial דיל מעולה ב 280 שח עד הבית. לי בהתחלה כתב שאין משלוח ,פשוט לעשות צ'ק אוט רגיל ושם תראו את המחיר ודמי המשלוח אין מס!!!

פורסם
מעניין למה אצל גירבסט זה פחות

אני הזמנתי טלפון מגירבסט ב-Black Friday ועדיין ממתין לדואר הרשום, אבל נכנסתי לרשימת הדיוור שלהם, מקבל 1-3 מיילים ביום עם הצעות. השיטה שלהם היא כנראה של loss leader (ואני אפילו לא בטוח שמדובר ב-loss) עם הנחות בסדר גודל של 10% על מוצרים שנראים מבוקשים למשך כמה שעות או ימים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...