Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנוסף יש את Amazon Echo .

אופציה נוספת, סאונד בר זול, אליו לחבר DOCK ולהשתמש באייפון הישן כנגן. (כנראה הכי זול והכי פחות אסתטי)

פורסם
עד איזה מרחק יש קליטה טובה?

הNFC מיועד רק לחיבור מהיר לBT?

מרחק לא בדקתי כי זה היה בחדר, אבל אוכל לבדוק לך אם אתה רוצה :)

ה-NFC הוא רק לחיבור חד פעמי עם המכשיר במקום להתחיל לחפש אותו בתפריט BT וכו'...

מאוד נוח וקל.

 

אני יכול לציין שלא היו איתו שום בעיות, לא דיליי, לא תקיעות למיניהם או ניתוקים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
חברה לכל מי שמחפש אוזניות אדיופיליות ברמה הכי גבוהה שיש שימו לב אלו אוזניות פתוחות רצוי לשדכך להן מגבר נחמד לתוצאה מעולה.

Philips X2/27 Fidelio ב-1000 ש"ח עד הבית :shock: :shock: :shock: הדגם החדש לא ה X1.

לא "נופלות" בכלל מאוזניות יקרות יותר כגון hifiman 400, sony mdrZ7\1ABT ,325E grado,Sennheiser HD600 שעולות פי שניים.

לא עובר את מבחן ה WAF שלחתי הודעה במנשמע אמרה עוד זוג למה קודם תמכור את אלו שיש לך ( יש כ 7 זוגות).

 

תודה, קניתי :-)

פורסם
תודה, קניתי :-)

 

האזנה מעולה מובטחת .חפש מגבר לא יקר וכך תשדרג את האזנה בכמה רמות.

 

ממליץ על Schiit Fulla.

זה מגבר וממיר ביחידה קטנטנה וזולה, הוא גם חזק מאוד.

They are trying to ban me...

פורסם

נראה טוב החרא אפולה הזה. ממש לא יקר חבל שלא תומך 24bit 192kHz files.

עוד כמה מומלצים STONER ACOUSTICS RUBY

FiiO E70k

Audioquest Dragonfly האגדי.

אני הייתי מתגרזן עם ה modi-2 כמו שלך.

פורסם

המודי הוא רק DAC.

ולא מומלץ לחבר אליו ישירות אוזניות בגלל שהעכבה ביציאה שלו מאוד גבוהה.

 

לדעתי הFULLA יעשה את העבודה מספיק טוב, פשוט בגלל שהX2 נורא נצילות.

כמובן שהMODI2\MAGNI2 טובים יותר אבל הם עולים יותר מפי 2.

They are trying to ban me...

פורסם
רוצים שאחמם אתכם ? עוד סופטשל (לא ג'נרי נהג מתחיל...) הפעם של רגטה Regatta במחיר של 115 שח עד הבית הפעם מ EBAY .סחבק הזמין 2 יש תכף מילואים .

אגב כנסו לחנות שלו מחירים מעולים.

בארץ החמוד עולה 400 שח.

 

הזמנתי לי גם אחד. תודה רבה! :)

מקווה שהמידה תהיה טובה... אחרת זה קצת בעייתי.

 

אגב, בארץ אפשר למצוא את הסופטשל הזה ב 200₪ , אבל זו עדיין הנחה מכובדת :) (42.5% הנחה ליתר דיוק)

פורסם
רוצים שאחמם אתכם ? עוד סופטשל (לא ג'נרי נהג מתחיל...) הפעם של רגטה Regatta במחיר של 115 שח עד הבית הפעם מ EBAY .סחבק הזמין 2 יש תכף מילואים .

אגב כנסו לחנות שלו מחירים מעולים.

בארץ החמוד עולה 400 שח.

עולה בישראל 200.

אבל עדיין זול משמעותית.

פורסם (נערך)
אייל חלאס הרגת אותנו

למה שרק אני אבזבז.

יום קולומביה באמזון יופי של הנחות מבחר דברים גם למין היפה. שימו לב אין משלוח לארץ להיעזר בחברת משלוחים.

https://www.amazon.com/b?node=13548820011

 

עוד קצת בגדים מותגי מעילים עד 70% הנחה .לחלק מהמוצרים יש משלוחה לארץ הקודש.

לסנן תוצאות לפי מגדר. שבנות הזוג לא יראו בטעות את המעילים של Kenneth Cole ואז באמת תקללו אותי.

http://tinyurl.com/guxdzm2

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

לכל מחפשי ב SSD עוד אחד של Crucial MX200 250GB פחות מ 400 שח עד הבית זהו דיל בזק נגמר עוד שעתיים נכון לכתיבת שורות אלו.

יש גם מבצעים על הסדרה החדשה BX200 מחיר יותר זול מה MX.

עכבר Logitech G502 ב 280 שח.

PlayStation 4 500GB עם מלחמת הכוכבים החדש ב 1475 שח.

פורסם
למה שרק אני אבזבז.

יום קולומביה באמזון יופי של הנחות מבחר דברים גם למין היפה. שימו לב אין משלוח לארץ להיעזר בחברת משלוחים.

https://www.amazon.com/b?node=13548820011

 

עוד קצת בגדים מותגי מעילים עד 70% הנחה .לחלק מהמוצרים יש משלוחה לארץ הקודש.

לסנן תוצאות לפי מגדר. שבנות הזוג לא יראו בטעות את המעילים של Kenneth Cole ואז באמת תקללו אותי.

http://tinyurl.com/guxdzm2

אחלה מחירים על הקולומביה.

2 פריטים בדרך אליי.

אייל תודה גבר

×
×
  • תוכן חדש...