Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Philips S9031/13 עד הבית 586 ש"ח

.http://tinyurl.com/zopkn4j

Sennheiser Momentum 2.0 -OnEar גם כן 586 ש"ח עד הבית

.http://tinyurl.com/hs223hw

UE MEGABOOM עד הבית 1090 ש"ח

.http://tinyurl.com/h245kwl

פורסם
תיזהר עם הבקשות שלך....

 

אמזון גרמניה מבצעי ביגוד חורף.

מעיל סופטשל של Black Canyon ב 215 עד הבית. עוד דגם נחמד.

.

 

קניתי, נחכה שיגיע.

 

למי שיש יורו בחשבון - זה 190 ש"ח. זיל הזול.

פורסם
קיימים עדיין מבצעים על כונני SSD? או שנגמר ועדיף כבר לקנות בארץ ב450 ש"ח +-?

יש היום הנחה על SSD של קינגסטון V300

http://www.amazon.com/s/ref=gbph_tit_m-3_0902_7b872e4b?fst=as%3Aoff&rh=n%3A172282%2Cn%3A!493964%2Cn%3A541966&bbn=493964&hidden-keywords=B00A1ZTZNM|B00A1ZTZOG&ie=UTF8&qid=1448475744&rnid=493964&smid=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_p=2328890902&pf_rd_s=merchandised-search-3&pf_rd_t=101&pf_rd_i=5550343011&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_r=145Y2BXAMR2A6FJ262BH

 

 

משתלם אם מזמינים אולי עוד מוצר. ההפרש מהארץ הוא יחסית קטן (265 ש"ח בארץ) או אם שולחים לשיפיטו.

פורסם

חברה לכל מי שמחפש אוזניות אדיופיליות ברמה הכי גבוהה שיש שימו לב אלו אוזניות פתוחות רצוי לשדכך להן מגבר נחמד לתוצאה מעולה.

Philips X2/27 Fidelio ב-1000 ש"ח עד הבית :shock: :shock: :shock: הדגם החדש לא ה X1.

לא "נופלות" בכלל מאוזניות יקרות יותר כגון hifiman 400, sony mdrZ7\1ABT ,325E grado,Sennheiser HD600 שעולות פי שניים.

לא עובר את מבחן ה WAF שלחתי הודעה במנשמע אמרה עוד זוג למה קודם תמכור את אלו שיש לך ( יש כ 7 זוגות).

פורסם
חברה לכל מי שמחפש אוזניות אדיופיליות ברמה הכי גבוהה שיש שימו לב אלו אוזניות פתוחות רצוי לשדכך להן מגבר נחמד לתוצאה מעולה.

Philips X2/27 Fidelio ב-1000 ש"ח עד הבית :shock: :shock: :shock: הדגם החדש לא ה X1.

לא "נופלות" בכלל מאוזניות יקרות יותר כגון hifiman 400, sony mdrZ7\1ABT ,325E grado,Sennheiser HD600 שעולות פי שניים.

לא עובר את מבחן ה WAF שלחתי הודעה במנשמע אמרה עוד זוג למה קודם תמכור את אלו שיש לך ( יש כ 7 זוגות).

 

הX2 אוזניות מעולות!

משווים אותן הרבה לHD600 ולHE400i, אומנם הן לא לגמרי באותה רמה אבל רוב האנשים יהיו מרוצים יותר מהX2 בגלל הבאס שלהן והבמה הרחבה.

דרך אגב, הן נשמעות טוב גם ללא הגברה.

They are trying to ban me...

פורסם

אשתי רוצה לשמוע מוסיקה במטבח עם bluetooth.

 

יש המלצות לרמקול נייד איכותי במחיר שלא ישרוף לי את הכיס?

 

תודה.

פורסם
תאכל תחת שלא חיכתה לאוזניות , סתם מה שקנית מעולה.

 

אתה צוחק אבל היה מבצע גם על האוזניות שקניתי.

למדתי את הלקח שלי, מעכשיו אני קונה דברים כאלו רק בסוף שנה חח

אלא אם כן זהSCHIIT שאצלם אין דבר כזה הנחה.

They are trying to ban me...

×
×
  • תוכן חדש...