Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
אשתי רוצה לשמוע מוסיקה במטבח עם bluetooth.

 

יש המלצות לרמקול נייד איכותי במחיר שלא ישרוף לי את הכיס?

 

תודה.

 

אם זה קבוע במטבח אז למה לא לקנות רמקולים רגילים ולשדך להם מתאם BT?

ככה גם לא צריך לדאוג להטענה ומקבלים איכות טובה יותר.

 

אני מדבר על משהו בסגנון הזה. יש אותו גם בKSP.

 

עם תקציב של 500 יוצא ככה שאפשר לקנות רמקולים סביב ה300 ש"ח.

סביר להניח שהם יתנו איכות טובה יותר מאשר רמקול נייד, גם אם הוא עולה 500 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי HybridBoy

They are trying to ban me...

פורסם
אם זה קבוע במטבח אז למה לא לקנות רמקולים רגילים ולשדך להם מתאם BT?

ככה גם לא צריך לדאוג להטענה ומקבלים איכות טובה יותר.

 

אני מדבר על משהו בסגנון הזה. יש אותו גם בKSP.

 

עם תקציב של 500 יוצא ככה שאפשר לקנות רמקולים סביב ה300 ש"ח.

סביר להניח שהם יתנו איכות טובה יותר מאשר רמקול נייד, גם אם הוא עולה 500 ש"ח.

פתרון מגניב שלא עלה בדעתי.

תודה רבה!

 

הזול -Xiaomi Wireless Bluetooth

המעוצב (דגם קודם )-UE BOOM

שאינו יודע לשאול. JBL FLIP 3 מהארץ OMG.

העגול -UE ROLL

ושאינו נשלח לארץ -sony SRSX2

אני הייתי הולך על ה-SONY.

אבדוק.

תודה רבה!

פורסם (נערך)

יש לך גם את העמיד הUE MEGABOOM

אמנם כפול מהתקציב בסביבות 1100 ש"ח (בארץ 1600)

אבל עמיד למים ולזעזועים, ותוכל לקחת אותו לכל מקום שתרצה בערך. (להבדיל מהפתרון הקבוע) , וגם יכול לשמש לשעון מעורר.

 

:wink:

עריכה אחרונה על ידי MaDxXx
פורסם
לגבי מתאם BT, יש לי את זה:

http://www.amazon.com/gp/product/B009OBCAW2?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o01_s00

 

עובד פגז, תומך NFC. חיברתי את זה לרמקולים SOLO 7C שיש לי ככה

שאני שומע דרך הטאבלט ברמקולים של המחשב.

 

 

עד איזה מרחק יש קליטה טובה?

הNFC מיועד רק לחיבור מהיר לBT?

פורסם

רוצים שאחמם אתכם ? עוד סופטשל (לא ג'נרי נהג מתחיל...) הפעם של רגטה Regatta במחיר של 115 שח עד הבית הפעם מ EBAY .סחבק הזמין 2 יש תכף מילואים .

אגב כנסו לחנות שלו מחירים מעולים.

בארץ החמוד עולה 400 שח.

פורסם

יש למישהו הצעה/רעיון מעניין איך לנגד מוזיקה בחדר של הילדים?

אני לא מחפש BT למיניהם כי אז הניידים צריכים להיות משועבדים, הרמקול הפנימי עושה עבודה מספיק טובה.

 

אני מחפש פתרון STANDALONE שיכול לנגן מהאינטרנט, יוטיוב, או אפילו תחנות רדיו אינטרנטיות. קיים דבר כזה?

פורסם

אופציה 1 לקנות גוגל כרומקאסט אודיו לחבר למערכת (דרך ה AUX) ישנה אבל אתה חייב להקריב את המקור המשדר קרי טלפון או טאבלט.

מכשירים שמנגנים ישירות מהרשת מאוד יקרים.

×
×
  • תוכן חדש...