Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מבין גדול בנתונים, אבל עם מה שאומר המצוטט נכון אז מי שלא צריך נפח ויש לו היום hd רגיל יעשה קפיצה גדולה

 

בן

מי שיש לו מחשב ישן ורוצה לשדרג (אני מניח שרוב האנשים שהssd הזה מתאים להם, לחדש פחות מ SSD370 לא כדאי), שישים לב שהכונן מגיע בלי כלום - אין כבל, אין מתאם 2.5 ל 3.5 ואפילו אין ברגים.

לי היה כבל וגם ברגים, לגבי חיבור אילתרתי חיבור על הצד של הכלוב של הקשיחים. המארזים הישנים לא כוללים חורים לכונני ssd.

ניתן גם לחבר עם דבק דוצ לרצפת המארז.

פורסם

2 מוצרים שאני מחפש.

 

1. מדפסת לייזר משולבת, זולה ובאיכות סבירה. (לא חייב גם פקס). האם יש המלצה כלשהי?

2. נקסוס 5, אם אפשר לרכוש במחיר טוב לרגל ה"חג". (בזמנו קיבלתי כאן קישור למוטו G2 מאמזון צרפת)

 

תודה לעוזרים

פורסם

אודה לעזרה

אתרים מומלצים לרכישת נעלי פלדיום לנשים חוץ מאמאזון

 

חברות שילוח והעדפתם לפי מוצרים: מכיר באי 2, שיפיטו, יש עוד מישהו ששווה לשקול?

 

מטען 2 יציאות או 3 לאוטו מומלץ מבחינת עלות תועלת?

 

תודה מראש, אני מאותגר

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

טוב אנחנו פורום רכב לא, קצת פינוקים לאוטו מבית Meguiars

wash & wax kit .ב 200 שח עד הבית.

Meguiars "Gerannikit" Car Care Kit 110-Year Anniversary Edition ב-275 שח עד הבית.

Meguiar's Gold Class Wash and Wax Kit ב 160 שח עד הבית.

Meguiar's G3000 Heavy Duty Headlight Restoration Kit ערכת חידוש פנסים נראה ממש טוב ב 160 שח עד הבית.

פורסם (נערך)

מטען יש לך את זה מבנגגוד, תעשה חיפוש יש שם הרבה קופונים של 6 עד 8 אחוז נוספים.

http://www.banggood.com/BlitzWolf-9_6A-48W-4-Port-USB-Car-Charger-With-Power3S-Technology-BW-C1-for-iPhone-iPad-p-986684.html?p=WL030451ט4623201404D5

 

פלדיום יש גם כאן: http://www.shoes.com/search/1/60?seotext=palladium&tokenstring=br238

יש קופון 25 אחוז הנחה. לא תמיד זה עובד בכל המותגים: WKND25

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם

שבוע טוב לכלום, מישהו יודע האם הטאבלט הזה שווה את מחירו או שמא ניתן למצוא משהו יותר איכותי במחיר דומה?

 

http://ksp.co.il/?uin=28593&BlackFriday2016

 

^^^רכבת, שים לב למבצעים באופיס דיפו על המדפסות, יתכן ומתאים לדרישותיך.

 

http://www.officedepot.co.il/category/black-friday-2015

פורסם (נערך)
^

המטען שנתת הוא כזה שבדקת ומומלץ?

אני מחפש לקנות משהו טוב ואיכותי, לא שיתפרק אחרי כמה חודשים.

 

יש לי נסיון טוב עם החברה עצמה. אומנם זה מוצר סיני, אבל ממש לא מפלסטיק

זול שמתפרק אחרי חודשיים. לי יש בבית ובמשרד שני מטענים שלהם שמטעינים

כמה טלפונים וטאבלטים במקביל, בלי בעיה, ונראים חדשים אחרי הרבה זמן.

לכמה חברים שהמלצתי וקנו כמה מוצרים שלהם בינתיים אין תלונות, ככה שאני

מניח שמדובר במוצר טוב, אבל ספציפית את המטען הזה אין לי/לחברים.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם (נערך)
נעליים הכי זולות ברשת שאני מכיר. http://www.6pm.com/palladium בעודף תקנה לי בירה.

כנל מטען שאני ממש מרוצה .http://tinyurl.com/q4l6x44

 

הי אייל,

בנוגע לפלדיום, אין באתר (כנראה המלאי אזל) את המידה של אשתי, ובכלל, נותרו מעט מאוד דגמים כנראה כך שהדגם בו היא מעוניינת אינו בנמצא.

 

לגבי המטען, רשמתי לי.

 

מטען יש לך את זה מבנגגוד, תעשה חיפוש יש שם הרבה קופונים של 6 עד 8 אחוז נוספים.

http://www.banggood.com/BlitzWolf-9_6A-48W-4-Port-USB-Car-Charger-With-Power3S-Technology-BW-C1-for-iPhone-iPad-p-986684.html?p=WL030451ט4623201404D5

 

פלדיום יש גם כאן: http://www.shoes.com/search/1/60?seotext=palladium&tokenstring=br238

יש קופון 25 אחוז הנחה. לא תמיד זה עובד בכל המותגים: WKND25

 

הי אושרי,

לגבי הפלדיום, הקוד אכן לא תקף וגם אין את הדגם שאשתי רוצה.

לגבי המטען, נשמע לא רע ואבדוק אותו מול ההצעות באזור ה-8$ באמאזון.

 

וכזשה נאמר, ובאמת תודה לשניכם, כנראה שנותרתי עם אמאזון + BUY2USA בנוגע לפלדיום וזקוק לעצתכם.

אשתי נעולה על דגם וצבע מסוים. לצערי, זה כמעט הדגם+צבע היחידי שנמכר לא ע"י אמאזון עצמם, אלא ע"י מוכר יחיד, שיש לו פידבק אחד.

 

ההתלבטות שלי היא כזו:

או להזמין מאמאזון ישירות - המוכר שולח לארץ וכולל משלוח יצא לי 340 ש"ח.

או לקנות מהחנות של BUY2 ישירות (שלדעתי רוכשים מאותו מוכר שהוא היחידי שמוכר את אותו צבע) וביחד עם הנחת הקופון של פייפל של משלוח יצא לי 386 ש"ח, התשלום הוא עם פייפל ואז לא ממש אכפת לי מיהו הספק באמאזון, לא?

 

מה דעתכם?

 

ובכלל עוד 2 שא' כלליות הנוגעות:

1. קופון ה-20% לביגוד והנעלה הינו חד פעמי? אם כן - האם הוא נוצל ע"י אם התחלתי תהליך צ'קאאוט (כדי לראות מחיר) אבל לא סיימתי?

2. בבאי 2 - מבצע המשלוח על נעליים הוא 20% יש מצב שאחרי זה יוסיפו עלויות ביטוח או שזה כולל?

 

שוב מאותגר..

תדוה,

בן.

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
אני גם קניתי את ה-SSD של סנדיסק מאמזון UK.

המחיר יצא כולל משלוח ומיסים 44 ליש"ט.

 

אתה מתכוון ל128G?

 

אם אתה מדבר על 240, אז המחיר נשמע בדיוני ולא ראיתי שום דבר שמתקרב לזה בעולם. כמה הם לקחו על משלוח ומיסים? אולי פשוט נגמר כל המלאי?

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

1. קופון ה-20% לביגוד והנעלה הינו חד פעמי? אם כן - האם הוא נוצל ע"י אם התחלתי תהליך צ'קאאוט (כדי לראות מחיר) אבל לא סיימתי?

תדוה,

בן.

התהליך שך צ'ק אאוט על מנת לראות את המחיר הכולל מקובל. למעשה השלב בו אתה רואה את המחיר הכולל (ואתה על הסעיף הימני ביותר והאחרון בסרגל בראש המסך) עדיין לא רכשת דבר. אם אתה מחליט לא לקנות חשוב להסיר את הפריט מסל הקניות (יש ליד התמונה שלו סעיף של שינוי כמות, לוחצים עליו ואז על הסרה), ומקפידים כי בסל שבסרגל השחור מימין תופיע הספרה 0. אם מופיע מספר אחר יש לפתוח את סל הקניות ולהסיר את כל המוצרים שאינך מעוניין לקנות. אישית מעולם לא ניצלתי קופונים באמאזון, אבל מדובר בקניה שלא בוצעה! כמובן שאם אתה מתלבט אתה יכול להשאיר את המוצר בסל עד שתקבל החלטה סופית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

Benj, לגבי הקופון, לא חושב שזה חד פעמי, אבל גם אם כן, כל עוד לא שילמת ועשית בו שימוש, זה למעשה לא נוצל עדיין.

לגבי הנעליים מאמאזון, יש לך גם אפשרות שלישית, לרכוש מאותו מוכר ולשלוח לביי2, יכול להיות שזה מוזיל את העניין,

כי הרבה מוכרים נותנים משלוח חינם בארהב אבל אם תשלח לארץ דרכם החיוב הוא יותר מ 20 דולר שביי2 לוקחים.

מבחינת עלות משלוח דרך ביי2, היא לדעתי הכי משתלמת שיש כיום(לנעליים בלבד). כל עוד עלות הנעליים היא לא יותר

מ 75 דולר כולל דמי המשלוח בתוך ארהב, אין שום עמלה או תשלום מלבד ה 20 דולר, והכי נוח שזה מגיע עם שליח עד אליך,

בלי לרוץ לסניף ובלי לעמוד בתורים של שעות בדואר.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם
אתה מתכוון ל128G?

 

אם אתה מדבר על 240, אז המחיר נשמע בדיוני ולא ראיתי שום דבר שמתקרב לזה בעולם. כמה הם לקחו על משלוח ומיסים? אולי פשוט נגמר כל המלאי?

זה המחיר שהיה ל240GB באמאזון UK. לא מחיר בדיוני ולא נעליים. משלוח יצא משהו כמו 5-6 ליש"ט.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...