Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

דיל שעלה עכשיו ממש לכרטיסי זיכרון של לקסר חברת בת של מיקרון מיוחד לצלמים עד150MB לשנייה כתיבה.

http://tinyurl.com/h92s7gm

 

עוד כרטיסי זיכרון גם לניידם של PNY

http://tinyurl.com/h6vzzzp

 

ושל סאן דיסק עד 70% הנחה.

http://tinyurl.com/jmd8u54

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
למה הפורום דופק את הלינקים.

לכל מי שהפציץ אותי בפרטי לינק לאזניות של Sennheiser HD598

http://tinyurl.com/jkupen2

נשארו עוד שעתיים לדיל.

שימו לב אלו אוזניות פתוחות!

 

 

אווף, פינטזתי על הדגם בצבע הבהיר. הם באמת גובים מעל 300 שקל רק בשביל הצבע!?

פורסם

תודה, יוצא 209 ש"ח כולל משלוח. בksp המחיר הוא 311 ש"ח במבצע, אז משתלם. אני אעשה הזמנה בחצי שעה הקרובה, למקרה שמישהו יעלה עם הצעה משתלמת יותר(:.

פורסם

המחירים של הSSD מפתים, אבל אני לא באמת צריך אחד. :roll:

הבעיה שכל פעם שאני מוסיף משלוח לאמאזון זה יוצא יקר ומגיע למחיר של הארץ כמעט, כמו בכרטיס הזכרון של LEXAR שהועלה לכאן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
יש 30 אחוז הנחה על חלק גדול מה ביגוד וההנעלה באמאזון. קופון 30BLACKFRI.

בנוסף, ממליץ לכם להרשם לאיבייטס, תקבלו עוד 4-7 אחוז הנחה על הביגוד וההנעלה.

הסבר כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?585316-רוצה-להמליץ-על-ebates-שירות-שמחזיר-לכם-כסף-על-קניות-ברשת

תודה על הקופון!

פורסם (נערך)
המחירים של הSSD מפתים, אבל אני לא באמת צריך אחד. :roll:

הבעיה שכל פעם שאני מוסיף משלוח לאמאזון זה יוצא יקר ומגיע למחיר של הארץ כמעט, כמו בכרטיס הזכרון של LEXAR שהועלה לכאן.

מוצרים קטנים תשתמש ב shipito. יעלה לך דולרים בודדים המשלוח ארצה.

הנה המחשבון עלויות שלהם.

http://calculator.shipito.com/en/#/

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

כבר ירדתי מזה. מפתה לקנות ובתכלס לא שימושי או לא כל כך נחוץ.

הדבר היחיד שבאמת ראיתי שחיוני עבורי זה קורא כרטיסים נורמלי, אבל את זה ארכוש בארץ.

חיפשתי אוזניות טובות ולא גדולות מדי אבל לא מצאתי במחיר סביר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

למה הפורום דופק את הלינקים.לכל מי שהפציץ אותי בפרטי לינק לאזניות של Sennheiser HD598



http://tinyurl.com/jkupen2

נשארו עוד שעתיים לדיל.

שימו לב אלו אוזניות פתוחות!

 

שימו לב גם שבארה"ב הן זולות משמעותית... שילמתי עליהן $100 (עולות בלינק 180אירו)

אפשר הרחבה בנוגע ל'אוזניות פתוחות'? קראתי שהן לא מבודדות וכו', בעיקר אני מנסה להבין כמה הן יפריעו לאנשים שמסביבי (לא מפריע לי לשמוע את הסביבה, להיפך)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

30$ עם המשלוח לדיסק און קי ההוא של סנדיסק, ובארץ:

http://ksp.co.il/?select=.393..394..244..395..210..362.&list=1&sort=2&glist=1&uin=20218&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

dor, התגובה מכוונת אלי? אם כן, אז אתה צודק שלא משתלם להזמין את ה-DOK לבד. אצלי הכנסתי על הדרך להזמנה ראשית של כרטיס המיקרו, בלי עלות משלוח נוספת, אז יוצא חצי מחיר שלו.

עריכה אחרונה על ידי 666pluto
פורסם
הSSD 240GB של סנדיסק נמכר באמאזון אנגליה עם משלוח תמורת 260₪, יותר זול מלרכוש באמאזון.קום.

 

איך? המחיר הכי זול היה 50 פאונד. 260 שקל זה מחיר של SSD מיקרודאטה בעליאקספרס ב11.11

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם
איך? המחיר הכי זול היה 50 פאונד. 260 שקל זה מחיר של SSD מיקרודאטה בעליאקספרס ב11.11

אני גם קניתי את ה-SSD של סנדיסק מאמזון UK.

המחיר יצא כולל משלוח ומיסים 44 ליש"ט.

פורסם

כתבתם כאן על דיסק און קי SANDISK 128GB USB 3 שעולה 30$ דרך אמזון כולל משלוח

עשיתי CHECKOUT באתר והגעתי ל 42$ כולל משלוח

בזמן שב KSP עולה לי220 ש"ח (אני זכאי לקזז מעמ כעוסק מורשה ולכן זה סביב 190)

 

מישהו הצליח להשיג דיסק און קי 128GB USB 3 של סאנדיסק בפחות מ 42ִ$ ?

פורסם
שימו לב גם שבארה"ב הן זולות משמעותית... שילמתי עליהן $100 (עולות בלינק 180אירו)

אפשר הרחבה בנוגע ל'אוזניות פתוחות'? קראתי שהן לא מבודדות וכו', בעיקר אני מנסה להבין כמה הן יפריעו לאנשים שמסביבי (לא מפריע לי לשמוע את הסביבה, להיפך)

יש לי אותן בערך חודשיים, קניתי ברוסיה במחיר נמוך יותר מכל המבצעים של בלק פריידי :)

הן מוציאות הרבה מאוד סאונד החוצה, אם אתה מקור הרעש היחיד בחדר ישמעו אותן טוב. האוזניות עצמן מעולות ומאוד נוחות אבל מבחינת שמיעת מוסיקה, מתאימות לדעתי בעיקר למוסיקה קלאסית ומוסיקה שבה יש כלי או קול גבוה דומיננטי. מבחינת רוק ומטאל, אהבתי הרבה יותר את הגראדו SR80 (שהחיסרון שלהן הוא שהן משמעותית פחות נוחות מהסנהייזר).

×
×
  • תוכן חדש...