Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך?

ניסיתי להזמין ורשם שאין אפשרות לשלוח לארץ.

 

לגביי אייבורי - יש מחירים טובים וכמה דברים נחמדים. המשטח קירור ממש זול והוא לא רע בכלל, הSSD ממש זול (אפילו שזה לא אינטל 535 או סמסונג 850), החיצוני 1TB גם אחלה מחיר.

 

אם אתה מדבר על הZ400S 128GB אז זה SSD לא כזה משהו.

סבבה שהמהירות קריאה היא 500+ אבל RANDOM READ\WRITE ממש נמוך.

They are trying to ban me...

פורסם

שימו לב למבצעים ב B&H, ישנם גם מבצעי בזק

http://www.bhphotovideo.com/c/buy/rebates-promotions/ci/22144/N/4019732813

הם גם שולחים לארץ, יש שם כרטיסי Microsd של סאנדיסק מהסדרה הזהובה (כתיבה של 90 מגה) ב30 דולר ל64 ג'יגה, ומשלוח עולה 12 דולרים (גם אם תזמינו 2)

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
אם אתה מדבר על הZ400S 128GB אז זה SSD לא כזה משהו.

סבבה שהמהירות קריאה היא 500+ אבל RANDOM READ\WRITE ממש נמוך.

 

הדיסק היחיד שמשתלם יותר ממנו הוא ה X300 ב 300 ב TMS.

ה FORCE LS שנמכר ב 220 ב KSP, מציג ביצועים גרועים אפילו יותר.

האמת שאני חושב לקנות את ה Z400S כדי לשדרג מחשב בן 6, 165 ש"ח זה כלום.

 

חוץ מזה TMS מציעים DEFINE R4 ב 470, אולי אקנה אותו עבור המחשב הבא, אם אהיה באיזור שלהם במהלך השבוע.

פורסם

כונן 2 TB של WD ב 250 שקל, 100 שקל פחות מהמחיר שלו בארה"ב (לא טורח לבדוק בארץ),

משלוח זה עוד 16 דולר, אפשר לצרף מוצרים נוספים

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

זה טוב. יש מבצע של סיגייט בארץ ב389 ולך כולל משלוח יוצא 315 ש״ח -20% הפרש (הדיל ברייקר שלי).

 

יחד עם זאת, להבנתי הלא מקצועית, יש וייב לא טוב על הכוננים החיצוניים של WD.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
הדיסק היחיד שמשתלם יותר ממנו הוא ה X300 ב 300 ב TMS.

האמת שאני חושב לקנות את ה Z400S כדי לשדרג מחשב בן 6, 165 ש"ח זה כלום.

 

אני לא מבין גדול בנתונים, אבל עם מה שאומר המצוטט נכון אז מי שלא צריך נפח ויש לו היום hd רגיל יעשה קפיצה גדולה

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

 

האתר הזה שולח לארץ עם DHL SAVER .

זה אומר שכשהחבילה תגיע אליי יצוצו עוד כל מיני עמלות שקר כלשהן של DHL ? (עמלת שחרור מהמכס, עמלת טיפול, עמלת הסנדוויץ' של השליח וכו...)

פורסם

אני חושב שזה תלוי במחיר?

הדיסק הזה יוצא 65 דולר, שזה מתחת לסכום המכס ואני לא חושב שיעבירו אותו שם.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
אני חושב שזה תלוי במחיר?

הדיסק הזה יוצא 65 דולר, שזה מתחת לסכום המכס ואני לא חושב שיעבירו אותו שם.

 

65$ לפני העלות של המשלוח... אחרי המשלוח עוברים את ה 75$...

ובלי קשר, שמעתי ש DHL ממציאים עמלות בלי קשר לעלות של החבילה.

פורסם

לגיימרים ps4:

1-assassins creed syndicate ב 167 שקל עד הבית.(הזמנתי)

https://www.videogamesplus.ca/assassins-creed-syndicate-ps4-limit-per-customer-p-23054.html

2-need for speed החדש 167 שקל עד הבית.

https://www.videogamesplus.ca/need-for-speed-ps4-limit-per-customer-p-23258.html

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...