Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השם ירחם....

נכנסתי לאמזון היום, איזו טעות.

הלכו להם $328

$200 על נקסוס 6, עוד $10 על קייס איכותי עבורו, ועוד $100 על אוזניות מצוינות של סנהייזר.

 

מה הייתי אמור לעשות לא לקנות??????

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

לא שולח לארץ, שולח בתוך ארה"ב ומטיס חזרה הביתה עם חבר.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
השם ירחם....

נכנסתי לאמזון היום, איזו טעות.

הלכו להם $328

$200 על נקסוס 6, עוד $10 על קייס איכותי עבורו, ועוד $100 על אוזניות מצוינות של סנהייזר.

 

מה הייתי אמור לעשות לא לקנות??????

 

יש לך מגבר לאוזניות?

צריך מגבר, משהו פשוט יחסית, כדי לממש את הפוטנציאל שלהן.

 

אצלי רשום שאין משלוח לארץ, השתמשת בSHIPTO או משהו בסגנון?

They are trying to ban me...

פורסם
אין כבר את הנקסוס 6 ב-200$. נשארה רק גרסת 64ג'ב ב-259$.

 

DAMN

שתבין,

קמתי בבוקר, נכנסתי לבלאקפריידי דילס וראיתי את הנקסוס, חשבתי איזה חצי שעה החלטתי להזמין.

אני בא להזמין - פוף, נגמר המלאי.

כולי מתבאס, אמרתי נסתכל אם יש עוד דילרים - נברתי קצת באמזון גיליתי את הלינק ששמתי.

שעה אח"כ, גם זה נגמר...

 

למי ששאל - אין לי מגבר לאוזניות, אני רוכש אותם בשביל המשרד, שזה מצחיק כי במשרד יש לי כבר רמקולים של הרמן קרדון (סאונדסטיקס) ולכן אני בקושי משתמש באוזניות, אבל הדיל הזה היה כ"כ טוב שפשוט הלכתי על זה.. קרא לי 'אופטימיסט חסר תקנה' אבל נדמה לי שגם בלי מגבר האיכות שלהן תהיה 'סבבה והכל' (יש לי חבר במשרד עם אוזניות מהסדרה הזו בנות 5 ברמה קצת יותר נמוכה, והן מטריפות)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

גם אני יושב בכנס רפואי וראיתי את הדיל של הנקסוס. אבל התאפקתי כי לפני יומיים ראיתי ביקורת על ה-6P והבנתי שאני רוצה אותו אבל רק אם ה-5 שלי יתפגר.

*נכון ללפני 5 דק' עדיין יש במלאי את גרסת 64.

** מת למצוא דיל טוב על משהו שבאמת צריך אבל כרגע לא מצאתי שום דבר שאני באמת צריך.

*** יש אחלה מחיר 109$ נדמה לי על ssd של סאן דיסק 480ג'ב באמזון. זה באמת מחיר מצוין. קניתי לפני חודשיים קינגסטון 240ג'ב ב- 80$ ועכשיו מצטער שלא חיכיתי.

עריכה אחרונה על ידי Wiking

Veni Vidi Vici

פורסם (נערך)

משום מה הלינק ששמתי השתנה למשהו אחר, זה מה שצריך לחפש באמזון ארה"ב:

 

Audio-Technica ATH-M40x Professional Studio Monitor Headphones

 

 

[TABLE=class: a-lineitem, width: 720]

[TR]

[TD=class: a-color-secondary a-size-base a-text-right a-nowrap, align: right]Price:[/TD]

[TD=class: a-span12]$67.00[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

הוזמן דרך מסטופ.

עריכה אחרונה על ידי sh1506

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
האתר הזה שולח לארץ עם DHL SAVER .

זה אומר שכשהחבילה תגיע אליי יצוצו עוד כל מיני עמלות שקר כלשהן של DHL ? (עמלת שחרור מהמכס, עמלת טיפול, עמלת הסנדוויץ' של השליח וכו...)

 

לפי מה שקראתי אז לא-

ברגע שהחבילה מגיעה לארץ היא עוברת לטיפול הדואר המקומי.

אם הרישום נעשה כמו שצריך (הפרדה של מחיר המוצר למחיר המשלוח) אז לא אמור להיות שום תשלום נוסף.

×
×
  • תוכן חדש...