Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הSSD 240GB של סנדיסק נמכר באמאזון אנגליה עם משלוח תמורת 260₪, יותר זול מלרכוש באמאזון.קום.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

טוב אז הנזק שלי מכל היום הזה:

200-300ש"ח מיסים בארץ + Nexus 6 32GB 200$

Samsung EVO 500GB 167$

Sandisk Ultra 128GB 53$

 

היה דיי אינטסיבי. מצחיק שכל הדילים הטובים הופיעו בדיליי של שעה באתרים השונים שכבר היה מאוחר מדיי להזמין.

מעניין, איך אמאזון גורמים לכולם להגיע לאותם מוצרים?

הרי אני תפסתי אותם באופן דיי רנדומלי כאשר חיפשתי דברים ספציפיים. לא יכול להיות שכל השאר חיפשו בדיוק את אותם הדברים. או שכן...? :|

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_241904.html

 

1008 שקלים. הקקות העלו את המחיר בשעות האחרונות :x

 

תיקון: בלבן המחיר נשאר נמוך - 931 שקלים

 

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_241903.html

 

המחיר עלה ב-$20. עדיין יחס מחיר לתמורה (מבחינת חומרה) מצויין.

 

מוזיקה לעד - לא כולם מחפשים את אותם מוצרים. עבל כיון שמאות מיליוני אנשים יושבים על הרשת ומזמינים מספיק שברור האחוז כדי לחסל את המלאי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הטלפון הזה נמכר די בגרושים:

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00XVYD4DW?psc=1&redirect=true&ref_=ox_sc_act_title_1&smid=A3P5ROKL5A1OLE

 

250₪ לא רע בכלל יחסית לנתונים שלו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בינתיים הדבר היחיד שקניתי זה זוג אוזניות עם ביטול רעשים של אודיו טכניקה.

http://www.amazon.com/gp/product/B004K09H32?keywords=audio%20technica&qid=1448634979&ref_=sr_ph&sr=1

 

מישהו מצא דיבורית בלוטות' איכותית?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
הטלפון הזה נמכר די בגרושים:

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00XVYD4DW?psc=1&redirect=true&ref_=ox_sc_act_title_1&smid=A3P5ROKL5A1OLE

 

250₪ לא רע בכלל יחסית לנתונים שלו.

הבעיה היא שמדובר במערכת חלונות 8, עם מגבלות המחסור באפליקציות.

קרוב לודאי קניה מצוינת למי שלא זקוק לאפליקציות שאינן בסיסיות לגמרי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אמ;לק את כל האשכול אך אציין את רשמיי מ black bullshit friday

יצאתי למסע קניות ברשתות מוצרי החשמל.

עיני היו על סט תנור bi ומיקרוקל תואם bi.

מדובר על זוג מוצרים שעלותם ההתחלתית הינה 9000 לסימנס ו11000 למילה (לדגמים הזולים ביותר של 2 החברות)

המחירים שקיבלתי היום גבוהים ב 800~ שח ממה שקיבלתי לפני 10 ימים בכל הרשתות.

 

ההפרש הזה היום הוא אחרי "הנחה נוספת עבור בלאק פריידי"

המחיר שקיבלתי לפני מספר ימים הוא עוד לפני סגירה סופית, כלומר יכול גם להיות זול יותר בעוד כמה אחוזים.

 

בקיצור, אבצע את העסקה אחרי ה"חג"

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מדובר על זוג מוצרים שעלותם ההתחלתית הינה 9000 לסימנס ו11000 למילה (לדגמים הזולים ביותר של 2 החברות)

לא בדקתי את השוק לאחרונה, אבל לפמי מספר שנים, כאשר חיפשתי תנור אפיה BI ראיתי דגמים זהים של בוש בסימנס (ההבדל רק במדבקה ומשהו בעיצוב הכפתורים) - הסימנס עלה 6000 ש"ח, הבוש נרכש בחנות הסמוכה תמורת 4000. יש עניין מטופש לגמרי של מיתוג של מוצרים שיורדים מאותו קו ייצור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

המחירים שקיבלתי היום גבוהים ב 800~ שח ממה שקיבלתי לפני 10 ימים בכל הרשתות.

 

ההפרש הזה היום הוא אחרי "הנחה נוספת עבור בלאק פריידי"

המחיר שקיבלתי לפני מספר ימים הוא עוד לפני סגירה סופית, כלומר יכול גם להיות זול יותר בעוד כמה אחוזים.

 

בקיצור, אבצע את העסקה אחרי ה"חג"

 

אני לא יודע למען האמת איך זה בחו"ל, אבל מהניסיון שלי, בארץ זה כל כך נפוץ לנצל כל מיני ימי מרתון/חגי קניות כדי להעלות מחירים של מוצרים ואז לתת עליהם "הנחה", כביכול. הבעיה היא שהתרגיל הזה עובד על לא מעט ישראלים שחושבים שהם עושים את עסקת חייהם...

פורסם (נערך)

חברים מישהו יוכל לתת חוו"ד על המכונה הזו?

 

http://www.lastprice.co.il/product.asp?productid=28275

 

המחיר הוא 380, קפסולה ב- 1.75-2.5 ש"ח, ומקבלים 50 ש"ח לקפסולות בהזמנה.

קצת לא יודע מה להרגיש לגבי ה'קפסולה החכמה', שנותנת קפה עם חלב(?), הכל מאותה קפסולה.

 

דעות לגבי איכות הקפה? פיוריטנים של נספרסו? :)

 

עריכה: המחיר הוא 364, לאחר קופון.

עריכה אחרונה על ידי איל לוין
פורסם
חברים מישהו יוכל לתת חוו"ד על המכונה הזו?

 

http://www.lastprice.co.il/product.asp?productid=28275

 

המחיר הוא 380, קפסולה ב- 1.75-2.5 ש"ח, ומקבלים 50 ש"ח לקפסולות בהזמנה.

קצת לא יודע מה להרגיש לגבי ה'קפסולה החכמה', שנותנת קפה עם חלב(?), הכל מאותה קפסולה.

 

דעות לגבי איכות הקפה? פיוריטנים של נספרסו? :)

 

עריכה: המחיר הוא 364, לאחר קופון.

 

בטח קפסולה שיש בה גם אבקת חלב חוץ מהקפה, לא חושב שיש שם משהו מיוחד.

They are trying to ban me...

×
×
  • תוכן חדש...