Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים, אפשר לקבל שמות של רשתות או חנויות בארה"ב (באורלנדו בפרט) בהן ניתן למצוא ביגוד במחירים טובים?

דגש על ביגוד חורף

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
הגמדים חזרו מהעבודה.

הכי זול שיש כרגע עם קופון דרך ביצה חדשה אין משלוח לארץ 400GB ב-299$ של אינטל 750.

אמזון אותו הדגם עולה 450$ כולל מס ודמי משלוח.

אני הייתי הולך על Samsung 950 PRO באמזון הוא עולה עם דמי משלוח 407$ כולל הכל .הכי זול שיש כרגע בשוק עם אפשרות משלוח לארץ. ב NEWEGG אותו המחיר(ללא דמי משלוח) עם משחק אססינקריד מתנה. אפשר להוזיל המון עלויות עם שימוש בחברת משלוח שפיטו.

אגב ב Q1 2016 נראה נפחים יותר גדולים טרה ומעלה.

 

תודה. באמאזון אנגליה זול יותר בכמה שקלים מסתבר, אבל אין מלאי כרגע.

בכל מקרה, 1,500 יקר לי כרגע בשביל כונן חצי טרה מהיר ככל שיהיה כאשר 1 טרה עלה פחות מ-1,000 עד לא מזמן.

נסתפק כרגע ב-480 הרגיל שיש במחשב וה-256 בנייד.

פורסם (נערך)

קצת שקט כאן לא.

חזר הדיל על הנקסוס 6 ב-250$ מהרו להזמין. לא יודע איזה גירסה XT1100 בין לאומית או 03 האמריקאית.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

אנחנו רואים קישור של איביי ולכן הוא כתב שהמכירה הסתיימה כי באיביי כתוב $443...

הפורום קצת מעצבן שהוא משנה קישורים. פשוט הטעיה מכוונת.

חבל שיש לו רק סים אחד, אם היו שניים הייתי קונה :|

פורסם

מעולם לא הייתה לי בעיה עם לינקים של אמזון פה בפורום... (אצלי הם נשארים לאמזון ולא מתחלפים לאתרים אחרים)

 

יש סיכוי שיש לכם איזו תוסף בדפדפן שגורם לזה?

 

 

הזמנתי לי גם אחד. תודה רבה! :smile:

מקווה שהמידה תהיה טובה... אחרת זה קצת בעייתי.

 

אגב, בארץ אפשר למצוא את הסופטשל הזה ב 200₪ , אבל זו עדיין הנחה מכובדת :smile: (42.5% הנחה ליתר דיוק)

 

 

 

הסופטשל הגיע היום! תוך שבוע בדיוק! ואתם עוד אומרים שדואר ישראל לא בסדר...

בהחלט מומלץ ומרגיש איכותי ובמחיר טוב :)

פורסם (נערך)

אצלם מחר :)

המידה מעולה. בדיוק מה שהייתי צריך.

לקחתי מידה L וזה יושב עליי מצויין (יכול להיות שגם מידה M הייתה בסדר. אבל לא הייתה לו וה L מרגיש לי סבבה).

(1.70 גובה, מבנה גוף ממוצע)

עריכה אחרונה על ידי אני רוצה מכונית
×
×
  • תוכן חדש...