Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אייל סורי על החפירה. החלטתי ללכת על הסנהייזר ie80 הדיל הכי טוב שמצאתי הוא דרך אמאזון צרפת שעולה לי 930 כולל מיסים. יש אפשרות למצוא בפחות? באיביי הכי זול שמצאתי היה 1100 בלי מס וייתכן זיוף

לואיס אתה יודע לאיזה ליגה נכנסת. חיפשת אוזניות כפתור קפצת ל IEM עכשיו אתה בא עם ה - IE80 .

אתה בכלל יודע מה אתה מחפש? חבל סתם על הכסף.

ממליץ להתחיל עם IEM זולות ומשם להתפחתך, תיזהר זו מחלת השדרגת .

פורסם

הבעיה שאני אקח את ה750 אשמע איתם חודש אהנה ואז אשרוף אלפיה נוספת על ה80 בגלל הסקרנות אז אני מעדיף מראש לשים עליהם את הכסף..

 

אני מחפש בעיקר פירוט רגיש לזה מאוד ובאס סביר.

פורסם (נערך)

אבל למה IEM? היה לך פעם. אלו ממש לא אוזניות כפתור שמקבלים עם פלאפון חדש.

 

תראה בגדול ב PRICE POINT הזה של עד בערך 300-450 ירוקים יש כמה מתמודדים.

 

כמובן שה UE900S שסחבק חומד להן .

 

sony MDR-EX1000

 

Phonak Audeo PFE232

 

Shure SE535

 

westone 4.

 

יש עוד כמה דגמים אלו הבולטים בעיני.

קרא תחכים ותחזור עם תובענות.

 

אגב ה IE מפוצצות בבאס קח בחשבון כך עפ"י משתמשים. והבידוד שלהם קצת חסר. הן פחות ניטרליות למקור.

הרשת מלאה בדילמות כ שה IE עולות להשוואה.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

למה אני צריך לחשוש כל כך מאוזניות מוניטור? הרשימה שהבאת היא קצת מעל התקציב אני לא רוצה לחרוג מאיזר ה1000. בהתחלה רציתי ללכת על rha 750/10 אבל ראיתי שבעוד תוספת לא גדולה אני יכול ללכת על ה80. השאלה אם ה80 מצדיק

פורסם

זאת נטו החלטה סובייקטיבית.

ל IE יש יתרונות וגם חסרונות,

לך על זה , רק תעשה טובה אל תשמע דרכם מוזיקה באיכות נמוכה עדיפות לקיבצי FALC או MP3 ב 320BIT .

באמזון גרמניה הן עולות כ 950 שח עד הבית.

פורסם

לקנות אוזניות ברמה גבוהה ולשמוע שירים ב128 KBPS זה כמעט פשע :)

 

דרך אגב, למה הבחירה בIEM?

אתה צריך את הבידוד והניידות או שסתם הלכת על הכיוון?

They are trying to ban me...

פורסם

יש לאחי את הסולו של ביטס אני לא מסוגל לשים אותם יותר מ20 דק על הראש מרגיש לי כמו משקולת. ובאופן כללי מחפש משהו סולידי ולא מוחצן. ברמה הכללית חשבתי להשקיע סביבות 600 על אוזניות מחו"ל אבל אני מחפש משהו שאני אשים באוזן ואגיד וואוו ואני מפחד שאלה לא יעשו את זה אז אני הולך על ה80. הבנתי שיש גם ie60 בחצי מחיר אבל אין לי מושג מה הרמה שלהם כי אין עליהם מידע עליהם

פורסם

הרבה IEM מדגישות יותר מדי את הבאס.

זה יכול להיות "וואו" בהתחלה (במיוחד אם הבאס הוא איכותי ולא סתם מפוצץ) אבל עם הזמן זה פשוט מעיק ולא מסתדר עם ג'אנרים שהם לא אלקטרונית.

 

לא מכיר ספציפית את הIE80 אבל לדעתי תמיד כדאי לשאוף למשהו שהוא יותר נטרלי, כי גם נטרלי בIEM זה באס טיפה מודגש.

They are trying to ban me...

פורסם

הפוך גוטה הפוך

ה IE משתמש בדרייבר דינמי מה שמביא אותנו ליותר הרמוניקה = יותר נאמן למקור= במה שאתה חש את הכלים המנגנים, להבדיל multi-ba driver שיש לו "פחות" באס פאנצ'י.

לי יש את ה - V-Sonic GR07 עם דרייבר הדינמי הפירוט שלהם בייחס למחיר באוזני נשמע מעולה. והבאס שלהם לא מפוצץ מידי.

פורסם

על פניו הנתונים הם זהים , אבל ה IE80 יותר מפורטות עם באס מעולה במה טובה יותר. אגב ה IE80i הן גריסת אייפון.

לא יודע ההפרש בניהם כ 300 ומשהו שקלקלים אני הייתי הולך על IE80.

לדגם הזה יש ים זיופים משום מה צריך להיזהר.

×
×
  • תוכן חדש...