Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון מגזרתי: הפריט סומן כתחת בדיקה עקב תלונות קונים. ביררתי והובטח שאם תהיה בעיה היא תטופל.

 

המשלוח אמור לצאת מחר.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

טוב הוזמנו IE80 מאמזון צרפת. למזלי היה דיל של 190 יורו במקום 210 באמזון גרמניה. יצא 200 יורו בדיוק עם משלוח ומיסים. אמור להגיע תוך 10 ימים. תמונות בקרוב :)

פורסם

פיייי יה איזה מחיר מעולה מברוק על הקנייה.

רק לואיס כמה דגשים.

burn in של לפחות 24 שעות לפתוח ככה טוב את הדרייברים.

לשמוע MP3 דחוס עם אוזניות שכאלו זה חבל על הזמן לא תהנה עדיפות קבצי FLAC או MP3 ב 320 BIT.

אה ו אשמח לשמוע את רישומך מהאוזניות מיני סקירה.

פורסם

אייל מה אתה מכניס אותו לתסביכים? חח

עזוב BURN-IN, פשוט תשתמש.

עם הזמן אתה תתרגל לחתימת סאונד של האוזניות והן ישמעו לך טוב יותר.

 

תתחדש ותהנה!

They are trying to ban me...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יותר חשוב מהBURN IN (שאכן, כמו שצויין לעיל, לא ברור בכלל אם מדובר בפעולה נחוצה או סתם שמן נחשים = זמן התרגלות לצליל),

אם אני לא טועה IEM דורשים הגברה בריאה (רצוי מגבר אוזניות) ולא הגברה של פלאפון ממוצע.

פורסם
יותר חשוב מהBURN IN (שאכן, כמו שצויין לעיל, לא ברור בכלל אם מדובר בפעולה נחוצה או סתם שמן נחשים = זמן התרגלות לצליל),

אם אני לא טועה IEM דורשים הגברה בריאה (רצוי מגבר אוזניות) ולא הגברה של פלאפון ממוצע.

 

כמעט כל הIEM רגישות ונצילות מאוד ולכן לא צריך הגברה בכלל.

 

מה שכן, ברור שDAC\AMP יתן שיפור מסויים אבל ממש לא פלאים, לעומת אוזניות גדולות בעלות רגישות נמוכה ועכבה גבוהה שבלי הגברה נשמעות רק "סביר" ולא מגיעות למלוא הפוטנציאל שלהן.

They are trying to ban me...

פורסם (נערך)

ועוד אתה אומר לי תסביכים ומדבר על DAC ו AMP.

אגב הן 16 אום , לא צריך שום מגבר רק מקור טוב יש להן במה מספיק טובה.

לואיס רכשת אוזניות מעולות חבל לשמוע איתן מוזיקה באיכות נמוכה זה פשע.

כמו לקנות פרארי ולנסוע אתה לסופר.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
כמעט כל הIEM רגישות ונצילות מאוד ולכן לא צריך הגברה בכלל.

 

מה שכן, ברור שDAC\AMP יתן שיפור מסויים אבל ממש לא פלאים, לעומת אוזניות גדולות בעלות רגישות נמוכה ועכבה גבוהה שבלי הגברה נשמעות רק "סביר" ולא מגיעות למלוא הפוטנציאל שלהן.

 

צודקים צודקים, התבלבלתי עם Balanced Armature, סוג מאוד ספציפי של IEM

פורסם

הדיל הלילי של ביבופ ורוקסטדי

 

מכונת קפה של Krups Espresso cappuccino דגם 8160EA ב 1500 שח עד הבית.

 

כיסא בטיחות לרכב עם ISOFIX של חברת Cybex ב-245 שח מחיר זול ביותר מחיר מחירון 180 אירו. אשמח לשמוע אם מישהו מכיר את הכיסא הם משווקים בארץ.

 

טונר מקורי למדפסת Brother TN-2010 ב -145 שח עד הבית.

 

motorola moto g 4g 2nd gen מעולה לילדים כל הטוב הזה ב 640 שח עד הבית בארץ מעל אלפייה.

 

מנקה חלונות חשמלי של Kärcher גרמניה ב 245 שח.

 

השוס הלילי שמסטר ספלינטר בחר לכם Yamaha RX-V579BL רסיבר לקולנוע ביתי דגמי 2016 2 חסרונות שאני מצאתי אין תמיכה ב ATOMS ו DTS X . זניח למי שלא צריך ורוצה להתחיל עם קולנוע ביתי רסיבר מעולה לכמה שנים.

כל העסק עד הבית ב1800 שח בארץ מערב הפרוע מעל 4000 זוזים .

פורסם

לא מכיר את הכסא אבל הוא נראה אחלה

הלינק שהבאת הוא רק לכיסוי של הכסא (החלק הלבן בתמונה), איטלקים הזויים, כבר באתי לקנות ואז תרגמתי את התגובות (בגלל זה גם השילוח רק 15 יורו).

 

אגב מחיר מעולה לרסיבר

פורסם (נערך)

אמאזון צרפת - מכונה של נספרסו ב 250 ש"ח עד פתח הדלת (לשים לב לבחור חיוב באירו)

900 ש"ח בארץ

http://www.sapore.co.il/Nespresso_%D7%A9%D7%9C_Essenza_C91_%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%AA_%D7%A7%D7%A4%D7%94_%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%AA.aspx

 

http://www.amazon.fr/Krups-YY1540FD-Nespresso-Essenza-Automatique/dp/B008P6WM52

עריכה אחרונה על ידי Muzic4Ever

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

המכונה של קרופס נראית ממש מעולה.

אם אני מבין נכון מדובר על טחינת קפה טרי, לא קפסולות, נכון ?

×
×
  • תוכן חדש...