Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

במחיר הזה אני מעדיף את ה-Mi4C שרכשתיב-BF, למרות שלסוללה "רק" 3100 mAh. אל תשכח שהרזולוציה הגבוהה של המסך - ולמוטורולה רזולוציה 1440X2056 - גובה מחיר לא קטן מהסוללה, מה שמקזז את הקיבולת. לשיומי יתרונות נוספים - קל בקרוב ל-40 גרם, מערכת טעינה מהירה וליבה קצת יותר מתקדמת. היתרון העיקרי שאני רואה במוטורולה הוא מערכת אנדרואיד נקיה - למרות שאני מתרגל ל-MIUI 7 אני עדיין מעדיף את האנדוראיד הנקי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

גם למוטורולה יש Turbo charger

עכשיו שאני מסתכל על ה-

Mi4C אני קולט שזה בכלל לא באותה ליגה תסתכל על המעבד תסתכל על המסך תסתכל על המצלמה תסתכל על הזיכרון זה עולם אחר בכלל

:)

עריכה אחרונה על ידי Uzi4u2
8)
פורסם (נערך)

מבחינת המעבד -808 בודאי אינו נופל מה-805.

מבחינת מירוץ המגפיקסלים - הוא כבר הופך למגוחך. מגיעים לרזולוציות שהעין כבר לא מצליחה להבחין ביניהן, אבל, לעומת זאת, הן מעמיסות מאד על המערכת מבחינת כח עיבוד וצריכת חשמל. במלצמה זה עוד יותר מגוחך, האופטיקה לא מסוגלת לתמוך ברזולוציות האלה, ורזולוציות גדולות מדי מורידות את הרגישות (ככל שהפיקסל יותר קטן כך הוא סובל יותר מרעש תרמי).בכלל, אין לך בביתמסך שתומך ברזולוציה של 21 מגאפיקסל, היא מתאימה למי שמבצע cropping של קטעים זעירים מהתמונה או הדפסות בגודל של מגדלי עזריאלי.

מבחינת נפח זכרון - בשניהם 3 ג"ב RAM.

מבחינת טעינה - לא שמתי לב, אבל אותו מנגנון QC 2.0, ואם זה חשוב לך למוטו יש טעינה אלחוטית. פיצ'ר שאני מתקשה להבין את חשיבותו, גם כך יש לי יותר מדי ציוד על השידה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

מבחינת טעינה - לא שמתי לב, אבל אותו מנגנון QC 2.0, ואם זה חשוב לך למוטו יש טעינה אלחוטית. פיצ'ר שאני מתקשה להבין את חשיבותו, גם כך יש לי יותר מדי ציוד על השידה.

 

אני משתמש בזה עם הG3.

מטען אלחוטי על השולחן של המחשב זה ממש נוח תוך כדי שאתה עושה דברים אחרים.

נכון, יש וואטסאפ במחשב, אבל לפעמים אתה לא יכול לצאת ממה שאתה נמצא בו באותו רגע, וגם לא תמיד זה רק וואטסאפ.

הרבה יותר פשוט להניח את הפלאפון על משטח מאשר לנתק ולחבר אותו כל רגע.

 

 

דרך אגב, הרבה אנשים (כמעט כולם אפילו) לא משתמשים בNFC.

עד לאחרונה הייתי משתמש בו כל הזמן, כניסה\יציאה מהרכב מפעילה רצף של פקודות (הפעלה\כיבוי של BT, GPS WIFI וכו), או לפני שינה מעביר את הפלאפון על הNFC TAG וזה אוטומטית מעביר אותו למצב שינה והפוך (כיבוי התראות והLED, מצב חסימה, הפעלת עדכוני אפליקציות מהPLAYSTORE ועוד)

 

זה דורש הבנה וקצת התעסקות אבל זה שווה אתה זה לדעתי, כמובן לא מתאים לכל אחד.

עריכה אחרונה על ידי HybridBoy

They are trying to ban me...

פורסם (נערך)

לפי המפרט באיביי יש 2100. לא מכיר את גרסאות המכשיר, אבלבל 3G2100 אין שום טעם לקנות אותו, שכן לפלאפון אין כלל רשת 2G ואלה של סלקום ואורנג' בהליכי דילול.

ללא ספק לאנשים שונים צרכים שונים.. לי אין אפשרות להשתמש בואטסאפ על המחשבים בעבודה (חסום). מצד שני, השימוש שלי מספיק קטן כדי שאוכל להסתפק בטלפון. בכלל, הסוללה של ה-Mi4C מספיקה לי ל-24 שעות כולל שימוש בוייז בלי טעינה, שכן עדיין לא הגיעו אלי מתאמי ה-micgri USB to type C הדרושים לחיבורו למטען ברכב.

את דעתי על מירוץ המגפיקסלים כבר כתבתי קודם.

NFC - רעיון נחמד. שוב, אני לא נוהג מעט והדיבורית שלי פרימיטיבית ובעייתית מסיבות אחרות, כך שה-NFC לא שימושי מבחינתי - אבל אתה עושה בו שימוש חמד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

סחבק חוזר (חופשה כפויה) לבזבז לכם כסף.

 

שעון נחמד של נאוטיקה יופי של מתנה לחבר עם 2 רצועות ב 270 שח עד הבית אין מיסים .

 

מחמם מזון ומים לכלב חתול שלא יהיה קר מידי במיוחד עכשיו שקר בחוץ ב 200 שח.

 

אוזניה אלחוטית של Plantronics M180 ב 205 עד הבית.

 

Microsoft Surface Pro 4 Core i5 128GB החדש ב 4700 שח בארץ השודדים 6000 וצפונה.

 

נגן רשת אחד הטובים Sonos CONNECT שימו לב למחיר ב 1670 שח עד הבית בארץ הגנבים מתחיל 2600 ומגיע עד 4000 .

 

גלקסי S6 רק הצבע בלו טופז ב 2000 שח.

 

חצובת ואקום של Delkin Fat Gecko ב 300 שח .

 

מייבש שיער של בוש PHD5962 ב 177 שח.

 

שואב אבק Dyson V6 Trigger+ ב 1350 שח.

פורסם

^ תודה על ההמלצות.

מחזיק את עצמי מלקנות את הסונוס. בינתיים עומד בזה.

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

×
×
  • תוכן חדש...