Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תקליטים של הצ'רצ'ילים מאוד מבוקשים בחלקם נדירים. (עולים כמה אלפי ש"ח)

חושב שיש לי משהו שלהם? אבל לא אוכל למצוא אותו מכוון שעברתי דירה והכל עדיין בארגזים - חלק שמורים אצל חבר. צריך לבדוק.

 

אגב בסוף חודש יש מפגש בחנות B-Side שם יערכו השוואה בין דיגיטלי לאנלוגי. ובין השאר ימכרו שם תקליטים בהנחה של עד 30%.אבל זה רק לחברי הפורום ולכמות אנשים קטנה עקב מקום מוגבל לאכלס הרבה אנשים. אולי ימכרו במחירי הנחה כמה ימים אחרי? צריך לבדוק. שהיה לי אינפורמציה? אעדכן אותך

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

אבי, לגבי המחשב:

לקנות ולהתקין SSD בעצמך זה הפתרון ההגיוני.

לדוגמא סמסונג EVO850 256GB עולה היום (באמזון) כ80$, בארץ עולה 450 ש"ח. אל תקנה פחות מזה, יש לי 120GB על המחשב ואני מבואס על עצמי שלא השקעתי עוד 200-300 ש"ח בשביל 256. זה פשוט לא מספיק.

ראיתי שאתה מתעסק בעיבוד תמונה. זה דורש מעבד חזק והרבה ראם (לפחות אצלי, הלייטרום יכול לשתות עד 6GB...). באיזו רזולוציה המסך 55?

אני לא יודע אם כרטיס מסך מהווה פאקטור בדברים האלה, זה שווה בדיקה.

כל העבודה הולכת להיעשות על המסך החיצוני? אם לא - תקפיד לקנות מחשב עם מסך ברזולוציה 1080*1920, אחרת לא תוכל לעבוד בכלל.

המחשב יהיה בשימוש מחוץ לבית? אם כן תוודא שהמסך הוא מסך מט ולא מבריק - אחרת ההישתקפויות והסינוורים יבאסו לך את התחת.

תמיד תשאף למעבד מדור חדש ככל האפשר.

ואל תתיחס לכמה ראם יש - הרחבה עושים בגרושים.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם (נערך)

למה ,אתה רוצה לקדוח את כרטיס האשראי לארנק?

 

נחפש לך משהו נחמד ,אמיפקט או רגילה טיפטיפון שואל.

 

נאפו שואל מה התקציב.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

ואל תתיחס לכמה ראם יש - הרחבה עושים בגרושים.

לא מדוייק, יש מחשבים בהם אין אפשרות להרחיב זכרון. מדובר בדגמים מעטים, אבל מבוקשים, כמו ה-UX305. להביא זאת בחשבון בבחירת מחשב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

ירידה משמעותית במחיר של Samsung 850 EVO 1 TB דיסק SSD.

מזה כמה חודשים המחיר עמד על 347$ ועכשיו ירד ל290$.

שולחים לארץ בתוספת של 60$.

(משום מה אני לא מצליח לספק קישור ישיר לאמזון)

קניה משתלמת למי שבארה"ב.

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
פורסם
למה ,אתה רוצה לקדוח את כרטיס האשראי לארנק?

 

נחפש לך משהו נחמד ,אמיפקט או רגילה טיפטיפון שואל.

 

נאפו שואל מה התקציב.

רגילה

תקציב שואף ל0

 

דש לקטקטים

פורסם
לא מדוייק, יש מחשבים בהם אין אפשרות להרחיב זכרון. מדובר בדגמים מעטים, אבל מבוקשים, כמו ה-UX305. להביא זאת בחשבון בבחירת מחשב.

 

אי אפשר להרחיב זכרון?

גם אם המחשב מגיע עם סלוט אחד בלבד, אפשר להחליף את ה4 הסטנדרטיים ב8 במחיר נמוך.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

מדובר במחשבים עם זכרון מולחם, בלי סלוטים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

טוב הקטקטים חזרו מגרמניה.

 

דיל מעולה על 2 מקדחות האחת אימפקט והכלי השני מקדחה אלו דגמי 2014 הדי חדשים 18V ליטיום.

כל הטוב ב שים לב 1251 שח עד הבית. בארץ סט מקביל באזור ה 2300 שח חיסכון של יותר מ-1000 שח.

כל כלי בנפרד עולה באזור ה750-1000 שח,

אמליץ לך לקנות עם חבר ושכל אחד יבחר את הכלי המתאים לו.

לינק לרכישה.

פורסם

שקט כאן לא קצת רעש חיובי

הרבה חברה שואלים בפרטי על אוזניות פרימיום מצרף לכם כמה דילים מעניינים.

 

Philips Fidelio X2 במסדרופ ב 200$ ועוד 20$ על דמי המשלוח מחיר הכי זול שאני מכיר מהרו פן ייגמר .

AKG Q 701 Quincy Jones אוזניות מוניטור ב 950 עד הבית. הבחירה שלי מקום שני

 

Focal Spirit One S ב 1250 שח עד הבית ביקורות מעולות מקיר לקיר . הבחירה שלי מקום שלישי.

 

Sennheiser HD 598 בצבע הבאז' 148$ במחיר מעולה אין משלוח לארץ.

 

Sennheiser HD 700 כל מה שאני אכתוב זה לא יהיה רציני פשוט לקרוא תגובות מחיר מעולה של 445$ באסה שאין משלוח לארץ מיוצרות באירלנד, אגב המחיר בארץ נושק ל 3000 עד 4000 שח' למי שרוצה להתגרזן חובה הגברה בהתאם.

 

NAD VISO HP50 במחיר של 250$ אין משלוח ארצה .לדעתי טובות המומנטום 2.0 ו ה OPPO PM3 וה HD 650. אני חושב שמוכרים אותן בארץ צריך לחפש . הבחירה שלי מקום ראשון.

×
×
  • תוכן חדש...