Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד לפני זמן מה, היה לא כלכלי בעליל לייבא irobot מחו"ל. בתוספת עלויות שילוח ומיסים, המחירים לרוב היו גבוהים מהותית לעומת קניה בארץ.

מצד שני, בזמן האחרון ביצעו העלאת מחירים (לסדרה 900 בוודאות העלאה משמעותית - וסדרה 800, נמכרים דגמים פחות מאובזרים במחירים של הדגמים המאובזרים משנה שעברה) - אז אולי.

פורסם

חבר כחול דרדסית חזרה מהבדיקה. מחיר בארץ שווה פחות או יותר למחירי חול המשלוח מאוד יקר קנה בארץ.

 

@ firebirdrc תודה על המידע, חשבתי שמייצרים בגרמניה .

פורסם (נערך)

לדעתי יש גם סדרות של גרואה שמיוצרות בסין. בגדול, כל הברזים נדפקים בערך באותו זמן,

עם הבדלים זניחים בד"כ. לאחריות כמעט ואין משמעות, כי הברז נדפק הרבה אחרי שהיא מסתיימת.

להזמין מחו"ל בד"כ יוצא זול משמעותית, ואם זה מאתר נורמלי, אז סביר להניח שאם הוא דפוק, יחליפו לך אותו

בלי הרבה בעיות.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם
אהלן,יש איזה דיל על מעיל the north face/columbia?

לא נעול על דגם מסויים,פשוט משהו במבצע [emoji38]

בדיוק מה שאני צריך! מבצע על סופטשל של אחת החברות האלה ותקלו עלי מאוד את השירות הצבאי :)

קקטוסולר ידנית

 

פורסם
מילאתי אותו עד הסוף, והרצתי גם תוכנה שאמורה לבדוק את זה.(אם יש תוכנה מומלצת לבדוק את הנושא אשמח לשמוע).

חפש תוכנה בשם h2testw

פורסם

שישי טוב לכם

ריכזתי לכם את העמוד המכירה של קולומביה יש שם יופי של מבצעים, רק בעיה אחת אין משלוח לארץ צריך להשתמש בחברת שילוח.

http://tinyurl.com/jckw57m

 

בנוסף ממליץ לכם לבדוק את המעילים של חברת Regatta אני קניתי מהמוכר הספציפי הזה מס' פרטים (גם חלק מן הקוראים ) ברבע מהמחיר שלהם בארץ.

 

אני קניתי 2 כאלו פשוט מעולים, הגיע תוך שבועיים ועוד כל מיני קישקושים לחברים ולמשפחה.

 

יש להם גם חנות פיזית מחוץ לאיביי משלוח בעלות של 6 פאונד מאוד אדיבים ועונים מהר.

http://www.portstewartclothing.com/

×
×
  • תוכן חדש...