Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
^ תודה על ההמלצות.

מחזיק את עצמי מלקנות את הסונוס. בינתיים עומד בזה.

 

אתה לא עומד בפיתוי תאמין לי.קנה עכשיו שלא תתבאס שהמחיר שוב יעלה.

פורסם
לא חו"ל אבל דיל שצד את עיניי.

https://www.groupon.co.il/deals/gg-merchant-0-11305915092-69-merchandising-iw

 

ללכת על זה? ווינדוס משדרג בלי בעיה. והמפרט נראה לי נחמד...

ממש לא. דגם מלפני 5 שנים עם מעבד i5-2540m, ועוד refurbished. לא הייתי משקיע בו 1400-1600 ש"ח, כאשר תמורת עוד כמה מאות ש"ח אפשר לרכוש מחשב מעודכן, גם אם המעבד אינו נושא את התוית i5.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אני מניח שפנטיום מודרני או אפילו סלרון מודרני עדיף, אבל צריך לחפש השואות באתרי בדיקת ביצועים. בכל זאת התקדמו בלא פחות מ-4 דורות.

 

וגם המחשב עצמו אינו חדש אלא מחודש!

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האוזניות מעולות באס ממש טוב ובכללי איכות שלא פגשתי. חסר לי טיפה קראנצ (לא יודע איך להסביר את זה) ועוד קצת פירוט אבל נראה לי אני צריך למצוא את הסיליקון המתאים כי יש שם איזה 10 סוגים שלא הבנתי מה ההבדל ביניהם. לגבי המחשב לצערי נהרסו לי החודש 2 לפטופים ולא בא לי להשתולל אז חשבתי ללכת על משהו פשוט..

פורסם

buy2 מציעים כל הזמן כל מיני גרוטאות בנות 5 שנים ויותר.

 

השאלה היא איזה מחשבים התקלקלו, בעיקר למה התקלקלו, וכמובן מה צרכיך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אחד הלכה הסוללה וראיתי סוללה חלופית במחירים הזויים של 700-800. השני נתקע כל 5 דק אחרי 3 פירמוטים וזה נראה לי דיסק קשיח שנדפק במקרה הטוב במקרה הרע מעבד

צרכים סרטים ואינטרנט.

פורסם

החלפת HDD וסוללה יחד יביאו אותך למחיר +\- של המחשב המדובר. יהיו לך 2 מחשבים שאתה יודע מה עבר עליהם במקום המשומש הזה.

Veni Vidi Vici

פורסם

~

לא הייתי ממהר לפסול מחשבים מחודשים כל עוד הם באים ממקור אמין, במחיר טוב ומתאימים לצרכים. הבעיה היא שבישראל המקור לא תמיד ידוע והמחיר לא תמיד טוב.

 

האחריות חשובה מאד במחשבים כאלה, משום שלעתים קרובות יש צורך אמיתי לממש אותה. את ה-X200 שלי לדוגמה קניתי ב-90 פאונד והחלפתי במסגרת האחריות כעבור 10 חודשים. ההחלפה בוצעה ללא שאלות - שלחתי בדואר וקיבלתי חזרה תוך שבוע, כולל סוללה ומטען חדשים. מדובר בדגם עסקי נפוץ ולאותו מוכר יש עשרות מחשבי ליסינג כאלה שהגיעו מכל מיני חברות ועסקים ברחבי המדינה, לכן ברגע שיש תקלה פשוט מעבירים את הדיסק הקשיח למחשב אחר ושולחים אותו ללקוח.

 

גם הדל בקישור הוא דגם ליסינג נפוץ ואמין. במחיר של 600-800 שקל לדעתי היה מדובר בעסקה לא רעה, לגבי 1400 אני לא בטוח, משום שמחשב כזה יזדקק בד"כ לסוללה חדשה שגם תעלה כסף. לא ברור מי שיפץ אותו, אבל האחריות לשנה ממזערת את הסיכון.

 

לא כולם חייבים את המעבד הכי חדש ואת המסך עם הרזולוציה הכי גבוהה. לפעמים עוד כמה מאות שקלים בכיס עושים הבדל גדול יותר בחיי היום-יום.

×
×
  • תוכן חדש...