Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

@R'n'B ממש לא ג'וב ואפילו רחוק מזה אדרבא אשמח שעוד שאנשים יחלקו איתנו את הדילים פשוט נמאס מהעושק בארץ .

 

הדילים פשוט באים אלי יש לי ניוזלטרים בתיבת מייל ייעודית לכל אתרי המכירות גדולים .

 

בנוסף יש לי price alert על המון אבל המון מוצרים מבוקשים.

 

עוד כלי מעולה בצורה של תוסף לכרום בשם גמל גמל גמל שבו אפשר לראות היסטורית מחיר ליצור התראה על מחיר או מוצר יש גרף עם המחירים בכל האמזונים.

פורסם (נערך)
מחפש משטח קירור טוב למחשב נייד שעובד קשה ומגיע לטמפרטורות גבוהות

אתה צריך משהו נורמלי כמו של קולרמאסטר, חבל לרכוש מעבר לזה (קניתי את שלי ב 80 שקל) כי המשטח לא באמת מקרר אלא שומר על המחשב מאוורר, הוא לא מכניס אוויר קר למחשב אלא דוחף את האוויר שיש לך בחדר לפתחי האוורור של הנייד.

 

נ.ב אם לא עשית זה הזמן לפתוח את המחשב נייד ולנקות אותו מאבק.

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם

נורטון ל 5 מחשבים ב 19$

128gb של sandisk ב250 עד הבית בארץ החל מ300

אוזניות גיימינג של רייזר kraken pro ב280 לעומת 420 אצלנו

לוח גרפי של וואקום הדגם המתקדם שלהם עם שליטה מלאה מהצד וגם אלחוטי intuos pro small באלפייה לעומת 1400 אצלנו

או אם חשקה נפשכם בדגם הבינוני שלהם ב640 שקל פחות מבארץ

 

אייל התמכרתי :lol:

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

הגמילה קשה ביותר-

תזהר

 

יופי של הנחות בחנות של SPIGEN יש להם ליין של מגנים לטלפונים אני לקוח מושבע קנית ל LG V10 החדש מגן ב $7.99 מזכוכיות בארץ 99 שח באייבורי.

 

מסך מחשב גיימינג "27 BenQ LED XL2730Z במחיר מעלף של 2700 הנחה של 1000 שח מהמחיר בארץ המסך הוא 27 אינצ למי שלא שם לב.

תומך FreeSync למי שיש כרטיס גרפי של AMD באסה שהפנל הוא TN.

 

דיל מפגר ולא מהעולם נגן Blu Ray Cambridge Audio דגם CXU 3D הטוב ביותר לשנת 2015 בארץ הוא עולה 9500 זוזים חדשים אצל השכנים מגרמניה ב 5160 שח הוא בהזמנה מוקדמת מהרו. אשכרה 50% ממה שהוא עולה בארץ.

 

נו מה נהיה להשלמת הסט צריך רסיבר לא ? מפרגן את ה Denon AVR-4200W(רק הכסוף נשלח ארצה) גגלו את הדגם (קרצה היריעה ) תומך בכל פורמט אפשרי כל הדבר הזה ב 5700 ש"ח עד פתח המזנון אגב בארץ העושק -10000 9500 שח :shock:

 

טוב זהו להלילה נרחם עליכם.

פורסם (נערך)
לא כתוב שהמכשיר SIM free.

לא מכיר את החוק הבריטי, אבל נראה כי מדובר במכשיר יעודי ל-O2 אנגליה.

 

רשום בכותרת למעלה:

Motorola Moto G 3rd Generation SIM-Free Smartphone 2 GB RAM/16 GB ROM (Amazon Exclusive)

 

אבל תכלס מה המציאה הגדולה הוא בסה"כ ירד ב10 פאונד מהמחיר שהוא היה בו עד היום.

עריכה אחרונה על ידי firebirdrc
פורסם
@R'n'B ממש לא ג'וב ואפילו רחוק מזה אדרבא אשמח שעוד שאנשים יחלקו איתנו את הדילים פשוט נמאס מהעושק בארץ .

 

הדילים פשוט באים אלי יש לי ניוזלטרים בתיבת מייל ייעודית לכל אתרי המכירות גדולים .

 

בנוסף יש לי price alert על המון אבל המון מוצרים מבוקשים.

 

עוד כלי מעולה בצורה של תוסף לכרום בשם גמל גמל גמל שבו אפשר לראות היסטורית מחיר ליצור התראה על מחיר או מוצר יש גרף עם המחירים בכל האמזונים.

 

תודה.

 

אני משתמש באתר הזה:

http://slickdeals.net/

יש שם אפשרות לקבוע התראות למייל על מוצרים שמחפשים ויוצאים במבצע.

פורסם

מבצע היום באמזון על מגוון מוצרי לוג'יטק

http://www.amazon.com/b/ref=gbps_tit_s-3_4742_cba07e16?ie=UTF8&node=11605840011&smid=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_p=2417384742&pf_rd_s=slot-3&pf_rd_t=701&pf_rd_i=gb_main&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_r=1PVYCXYK0SKD54S1NT9R

 

 

ביניהם אוזניות G35 ב-$63 כולל משלוח, סך הכל כ-250 ש"ח עד הבית. ב-KSP הכי זול 450 שקלים.

 

 

ומי שמחפש מקלט בלוטוס עם NFC כדי להשמיע אודיו ברמקולים ממכשיר סלולארי/טאבלט

אז יש מבצע היום על המוצר הזה

http://www.amazon.com/dp/B009OBCAW2/ref=gbps_tit_s-3_4742_ab19b328?smid=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_p=2417384742&pf_rd_s=slot-3&pf_rd_t=701&pf_rd_i=gb_main&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_r=1PVYCXYK0SKD54S1NT9R

 

 

יש לי אותו וקניתי אותו לפני מעל לשנה וחצי ב-$25 בערך. הוא מעולה וNFC מזהה מיד.

פורסם

Samsung 128GB EVO Class 10 Micro SDXC ב ₪211 עד הבית

 

(₪300~ בארץ)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
הגמילה קשה ביותר-

 

דיל מפגר ולא מהעולם נגן Blu Ray Cambridge Audio דגם CXU 3D הטוב ביותר לשנת 2015 בארץ הוא עולה 9500 זוזים חדשים אצל השכנים מגרמניה ב 5160 שח הוא בהזמנה מוקדמת מהרו. אשכרה 50% ממה שהוא עולה בארץ.

 

.

 

 

זה המחיר כי אלגזי היבואן.

כל יבואן אחר היה נותן תג מחיר קרוב לחו"ל.(מיסוי כאן גבוה) יחד עם זה מניסיון שלי

לרכוש מגבר של קימברידג' אודיו למערכת של הבן,המחיר בפועל יורד באחוזים ניכרים.

 

מעבר לזה הגמילה הטובה ביותר זה לא להתחיל להשתמש...(זה מה שאני עושה)

פורסם

יוגי אוקסימורון לפניך אתה צודק ולא צודק.

החנות במקסימום יורידו לך כמה 500 או 1000 שח עדיין איך אתה מסביר את ההפרש במחיר . פשוט לא הגיוני.

איזה יבואן ייתן מחיר חול . לך תבדוק כמה עולה הדנון שבלינק בארץ .

 

אגב קצת לא קשור, יוגי מה את יודע על המגברים של anthem, שמתי פעמי על ה 720 החדש.

פורסם

זה וואחד מאסטרפיס, החלום שלי שיהיה לי מתישהו רסיבר של אנטם, אבל אם לא יהיה כסף אני אסתפק בדנון סדרה 4

לפי כל הסקירות זה רמה מעל מה שאנחנו מכירים, תמיד משתמשים ברכיבים הכי איכותיים, ויש כמה בפורום של HT ששמעו אותו בחול ונתנו עליו חוות דעת

פורסם

אייל, איתי אתה מתווכח על מחיר חו"ל לעומת הארץ למוצריי אודיו? לא יפה. נו נו נו...

להוציא את טופ אודיו/ניופאן/אלגזי ועוד כמה - רוב היבואנים למוצרי אודיו היי אנד

מוכרים במחירי חו"ל פלוס מע"מ.

 

אני מתכוון ל "Audiofreak" "Maestro Audio" "ORAC" "I.L Audio" רשימה חלקית בהחלט. אצל רובם התמחור הוא מחיר חו"ל + מע"מ בהרבה מקרים אפילו פחות. אבל עזוב מה לפורום כאן ולמוצרי היי אנד (לבית כמובן) כי אני יכול לכתוב מגילות, ולא מרצון. (נגמלתי מזה)

 

לגבי מגברי anthem מניסיון שלי,של חברים ובעלי חנויות (יש לי קשרים חבריים עם כמה) מדובר על מוצרים איכותיים למדי שנותנים תוצאה עדיפה בסטריאו מהרבה מותגים אחרים שיש להם "שם" טוב יותר.הבעיה שהם לא תפסו תאוצה לא בארץ ולא בממש בחו"ל כי קשה להתחרות ברסיברים של פיוניר לא רק מבחינת ביצועים, אלא תדמיתית.

 

אם אתה רוצה מחיר טוב בארץ? אני יכול לבדוק את המחיר הזול ביותר שניתן לקבל. (לי עושים מחירים טובים)

פורסם

:oops: מכל מלמדי השכלתי.

לא מתווכח מכיר את המציאות בארץ הדי עגומה.

@sh33p מאסטרפיס זה mcintosh בעיני בעיה גדולה המחיר לכן מחפש תחליפים זולים אבל לא פחות טובים.

לגבי anthem אתה שמעת אותו??? כמה לדעתך הוא יעלה בארץ. שלחתי מייל לייצרן אמרו לי שכבר יש bulk ראשוני שייצא לשיווק.

חבל שאתה לא כותב בפורום יותר בנושא של קולנוע ביתי (ממש לא רוצה לשבור לך את הגמילה או שבעצם כן....)

×
×
  • תוכן חדש...