Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבצע שראיתי במסגרת הדיל היומי באיביי, משלוח רק לארה"ב ואירופה:

 

Samsung 850 EVO 500GB ב-139 דולר, שזה 550 ש"ח לערך.

 

חשבתי שאולי זה יעניין מישהו, אז שמתי פה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אשמח גם להמלצה על מכשיר סלולארי עם דרישות דומות ל oryo. מסך מעל 5 אינץ, אמינות, סוללה חזקה. לא מתעסק במשחקים בכלל. צפייה ביוטיוב לעיתים, שיחות, גלישה באינטרנט והודעות. מעוניין במשלוח מחול לישראל. המלצות? קישורים? גמיש בתקציב אך אשמח להישאר מתחת ל2000. אלא אם יש מציאה. מעדיף לא סיני. תודה מראש!

פורסם
אשמח גם להמלצה על מכשיר סלולארי עם דרישות דומות ל oryo. מסך מעל 5 אינץ, אמינות, סוללה חזקה. לא מתעסק במשחקים בכלל. צפייה ביוטיוב לעיתים, שיחות, גלישה באינטרנט והודעות. מעוניין במשלוח מחול לישראל. המלצות? קישורים? גמיש בתקציב אך אשמח להישאר מתחת ל2000. אלא אם יש מציאה. מעדיף לא סיני. תודה מראש!

 

משווה ומעלה לטלפון עם תמיכה בשני סימים בו זמנית, אפשר לרכוש בארץ, עד 2000 כולל סכנות מכס למינהן (כלומר, שגם אם נתפס לא יעבור את ה2000) מסך לא חייב להיות גדול

 

תודה!

פורסם
אחלה המלצה. תודה. יש הבדלים בדגמים? ראיתי שישנם מספר דגמים של ה x.

 

Moto X Pure הגירסא האמריקאית.

Moto X Style הגירסא לשאר העולם.

 

שתי הגירסאות בעלות תמיכה מלאה בארץ וזהות מבחינת החומרה פרט לשוני קטן בתדרים שלא משפיע על הארץ.

 

Moto X Play מכשיר חלש יותר.

 

אני משתמש ב Moto X Pure כבר בערך 4 חודשים וסה"כ מרוצה.

פורסם

ה-x pure שלי הגיע אתמול ובהחלט מדובר במכשיר מעולה. מסך מצויין, אנדרואיד כמעט נקי, מטען טורבו. הגימיק של נפנוף היד מול מכשיר נעול כדי לראות התראות ממש נוח.

לצערי הוא לא פתר לי את בעיית ההתממשקות מול ה-medianav, אבל פה אני מאשים את רנו.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

אתה מדבר על זה שmedianav לא מציג אנשי קשר?

אם כן לדוד שלי יש את אותה הבעיה עם redmi note 3, עם שני הנקסוסים לפניו לא היו בעיות ואנשי הקשר הוצגו כהלכה

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

חיובי, אני גם לא יכול להזרים מוסיקה בבלוטות'. הטלפון הקודם היה שיומי mi3 שלפעמים עבד ולפעמים לא, והנחתי שהסינים דפקו שם משהו, אבל הבעיה ממשיכה גם עכשיו. מעניין שה-x play של אשתי כן מתממשק.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

מחפש כסא בטיחות ליורש העצר. הדרדס כבר בן 7 חודשים ועוד מעט כבר גדול מדי לסלקל. עד 1000 זוזים כולל משלוחה יש חיה כזאת? כמובן שעדיף שייתן הרבה יותר ממה שאלף זוזים ייתנו בארץ.

פורסם (נערך)

קנה לו את זה: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=905758

רק שים לב שאתה קונה את הדגם האמריקאי ולא האירופאי. תזהה בקלות

לפי חיבורי האיזופיקס, שיש באמריקאי. 5 כוכבי בטיחות, משמש בהמשך

גם כבוסטר גב ללא רצועות, ועד 30 קילו עם רצועות. אלה עם המחיר הזול יותר

לדעתי זה הדגם האירופאי, והוא עד 36 קילו, ולא 45 כמו האמריקאי, וכמו כן

לשימוש עם רצועות עד 18 קילו ולא עד 30 כמו באמריקאי. עדיין גם ב 860 שקל,

זה מחיר טוב שלא תקבל משהו בטוח ואיכותי יותר אם תנסה להביא מחו"ל.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
×
×
  • תוכן חדש...