Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המפתח הוא USD 75. יותר נכון 74.99. מעל סכום זה צפה פגיעה. במטבע אחר בצע המרה לדור ארה"ב (למשל, באמצעות xe.com). הבעיה היא שאם מדובר בסכום קרוב ל-$75 הרי ששינויים קלים בשער ההמרה בין ההזמנה לבין הגעת המוצר לארץ עלולה להפיל אותו אל מעבר לגבול המיסוי. לכן, אם חשקה נפשך במוצר פטור ממס, אל תרכוש ביותר מ-$70 אם מדובר במטבע שאינו דולר.

 

עריכה: 300 ש"ח הםלמעלה מ-80 דולר, לכן תחוייב במע"מ, וגם חברת השילוח עלולה לגבות עמלות כאלה או אחרות (אני בספק אם תמצא מידע על כך באתר אמאזון).

תודה על התשובה המפורטת. סכום של כ-54 פאונד בריטי, תורגם ל-74.56$.

ייתכן ש"אחטוף" כל מיני עלויות צדדיות אם ככה...

עצור!!!

עכשיו אתה אומר לי? :lol:

לא כולם רמאים אתה יודע. גם באיביי אפשר למצוא פריטים אורגינאליים...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לא לשכוח שיש לרשות המסים שער חליפין משלהם, טיפה יקר יותר מהיציג, או בקיצור, התקרה הבטוחה היא בערך 72$

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

במקרה הגרוע 40 ש"ח מעמ. לא יהרוג אותי.

במקרה הממש ממש גרוע, תדרים-רישוי-שקרכלשהוא, לא ידוע לי על העלויות האפשריות.

מדובר על אזניות בלוטות'.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

יש המלצות לUSB WIFI 5G?

דירת 5 חדרים עם קירות עבים(בניין 16 קומות), הראטור של פארטנר(Technicolor TG789) בחבילת פייבר 200MB שאולי ישודרג לגיגה בעתיד.

 

האם יש משהו טוב ויציב עד 100 שקל ליחידה במבצעי BF? מתוכנן ליקנות לפחות 4 כאלה.

לצורך המחשה: מכשיר הXIAOMI A2 LITE בחדרים מקבל סביב ה150Mbs ב5G, אז קליטה יש.

 

אם יהיה יציב זה יחסוך את הבלאגן של העברת כבלי רשת בכל הבית.

 

תודה מראש :-).

 

נ.ב: מבצעי הBF בKSP החלו- תישאלו את החברים מי צריך מה ואולי תחסכו 60% מהמוצר השני.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

1.אז נרשמים לחשבון פריים, נרשמתי דרך הלינק הזה

https://www.amazon.com/gp/prime/pipeline/signup?ie=UTF8&primeCampaignId=primeMobileSignupWhite&ref=navm_prime_btn&renderingType=mobile&showLandingPage=1

אפשר להרשם דרך המחשב.

2.מקבלים אימייל שרושם שאתם זכאים להטבה של 15$.

באימייל יש אפשרות לעשות "TRACKING" על ההתקדמות בקבלת ההטבה, תכנסו לאתר.

3.כעת עוברים לאפליקציה, גם אם יש לכם אותה והיא מחוברת על חשבון מסוים ואתם נרשמתם על חשבון אחר,זה בסדר, תתנתקו מהחשבון הזה (SETTINGS>SIGN OUT).

4.באפליקציה לוחצים על הלוגו של אמזון, AMAZON PRIME.

5.באתר שפתוח לכם עושים רענן ולוחצים על Claim my reward.

6.כעת נכנסים לאפליקציה וקונים.

לא עבד... לא קיבלתי אימייל עם זכאות להטבה, ולא הצלחתי להגיע ל-'claim my rewards'.

פורסם

לכבוד שישי השחור, יש מבצעים מעניינים על טלוויזיות?

מחפש טלוויזיית 55~ אינץ', כמובן Smart TV (אם מגיעה עם אנדראויד אז מה טוב), רצוי oled/4k, תקציב של 5,000-6,000 ש"ח. אין בעיה להזמין גם מחו"ל אם יש מבצעים טובים (אמאזון?).

פורסם
לכבוד שישי השחור, יש מבצעים מעניינים על טלוויזיות?

מחפש טלוויזיית 55~ אינץ', כמובן Smart TV (אם מגיעה עם אנדראויד אז מה טוב), רצוי oled/4k, תקציב של 5,000-6,000 ש"ח. אין בעיה להזמין גם מחו"ל אם יש מבצעים טובים (אמאזון?).

 

סוני X9005F עם תאורת FALD

כ 5250 שח .

אל תבנה על הסמארט במסכים.

אולד הכי בסיס ה B8 מתחיל מ 9K.

פורסם

יש הנחות הגיוניות איפשהו על ציוד טיולים (אוהלים, שקשים, ציוד נלווה) למעט אישטח (שהאמת מציעים מבצעים טובים יותר כשיש להם הנחה על מותג סציפי)?

או נעלי חורף, בדגש על נעל גבוהה עמידה במים?

 

וואלה נראה שחוץ מחומרה שאני פשוט לא צריך, אין משהו מעניין יותר מדי.

פורסם

אם מישהו נתקל בדיל טוב לבלנדר או במעבד מזון (שניים נפרדים) אודה לכם אם תשתפו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

רק לי זה נראה שהמודעות (לאו דווקא בקטע טוב, כי קשה למצוא מבצעים באמת טובים בארץ) לבלאק/פינק/גרין פריידעיי בארץ השנה קפצה בכמה מדרגות? פרסומות בכל חור, גם אצל הרשתות הכי לא קשורות (סופר פארם? Seriously?), אפילו אצל הירקן השכונתי.

 

 

Sent from my OnePlus 6T

×
×
  • תוכן חדש...