Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחזיק את עצמי מלהזמין... מפתה, אבל עוד פחות משבוע לשישי השחור

 

CYBERPOWERPC Gamer Master GMA1394A Gaming PC (Liquid Cooled AMD Ryzen 7 2700 3.2GHz, 16GB DDR4, NVIDIA GeForce RTX 2070 8GB, 240GB SSD, 2TB HDD, WiFi, Win10 Home) Black https://www.amazon.com/dp/B07GG62872/ref=cm_sw_r_cp_apa_yKH8Bb3MZNHDB

 

אגב, דובר על שואב רובוטי מקודם - האקוווקס נמכר כרגע בדיל משוגע: 140 דולר.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)
מחזיק את עצמי מלהזמין... מפתה, אבל עוד פחות משבוע לשישי השחור

 

CYBERPOWERPC Gamer Master GMA1394A Gaming PC (Liquid Cooled AMD Ryzen 7 2700 3.2GHz, 16GB DDR4, NVIDIA GeForce RTX 2070 8GB, 240GB SSD, 2TB HDD, WiFi, Win10 Home) Black https://www.amazon.com/dp/B07GG62872/ref=cm_sw_r_cp_apa_yKH8Bb3MZNHDB

 

אגב, דובר על שואב רובוטי מקודם - האקוווקס נמכר כרגע בדיל משוגע: 140 דולר.

 

ראיתי שיש גם דגם דומה עם 2700X

https://www.amazon.com/SkyTech-RTX-2070-Oracle-Computer/dp/B07JYTG9DX/ref=sr_1_1?s=pc&ie=UTF8&qid=1542611914&sr=1-1&keywords=2700x

 

אם אין הבדל של יותר מ100$ בין 2700 ל2700X אז ממליץ לך ללכת על 2700X בעיקר לטובת המשחקים שאוהבים תדר עבודה גבוהה, למרות שגם ה2700 מצוין ופתוח להיתעסקות וOC. פשוט 2700X זה ללא היתעסקות ואחלה תדרי טורבו כאשר יש קירור טוב(במחשבים הללו קירור מים).

 

במחשבה שניה:

מחיר מעניין- יש 1 טרה של SSD והמעבד של אינטל שלא קיים במלאי במחיר הרישמי ונימכר לכל המרבה במחיר -אפילו היה 999$ לפני כמה ימים במאמאזון.

https://www.amazon.com/dp/B07J1W2NHB/ref=psdc_13896597011_t2_B07JYTG9DX

 

תיקח ושלוף את ה9900K ומכור אותו באמאזון ב899$!

https://www.amazon.com/gp/offer-listing/B005404P9I/ref=dp_olp_0?ie=UTF8&condition=all&qid=1542612294&sr=8-2

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
850W ברונז אפשר להביא ב-500 מחברה טובה.

 

חלילה לא מזלזל ב-170 ש"ח, אבל ספק אני הייתי רוכש בארץ כי זה רכיב שנוטה להתקלקל.

 

לדעתי ספקים, לוחות אם וכרטיסי מסך עדיף לקנות בארץ.

 

מעבד אפשר לקנות בחו"ל בעיניים עצומות. כנ"ל כונני SSD מחברה טובה.

 

חומרה בארץ מתומחרת די שפוי בהשוואה לארה"ב ואם יש אפשרות לקזז את ה-17% מע"מ אז בכלל.

 

כרטיסי מסך דווקא? למה? הפרשים של 400-500 ש"ח קליל, לדוגמת ה RX580 שנמכר עד אתמול ב 860 ש"ח עם 8GB עד הבית, כשכאן הכי זול שמצאתי היה 1200-1400... זה משמעותי מאוד, חוצמזה אם זה עם אחריות של אמזון זה גם כן אחלה, נכון יש את עניין ה "אם נשרף צריך לשלוח לחו"ל", אכן לגיטימי ולמי שאין סבלנות זה יכול להציק, בקמרה שלי יש לפטופ גיבוי.

יש סיכון בכל דבר זה ידוע. לא שולל. תחזיק לי אצבעות.

 

כרגע נשאר לי להמתין ללוח אם במבצע טוב ומעבד, למרות שהמעבדים כגון 2600X/700X נמכרים ביותר יקר מבפלונטר לדוגמא (אחלה חנות).

 

בסופו של דבר יוצא לך נאמר, חיסכון של פה 200, שם בזכרון עוד 200 (מה שיצא לי), כרטיס מסך באיזור ה 300+-, ספק כוח באיזור ה 150, לוח אם עוד 150, זה מתנקז ללא מעט שקלונים.

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם

מה לגבי מקלדת ארגונומית, חוטית, ניתנת לתכנות? יש המלצה למשהו נחמד?

היום אני על WAVE חוטית ישנה, כבר לא ניתן למצוא אותן חוטיות.

לא מעוניין באלחוטית.

תודה לעונים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בוקר טוב לכולם.

מנסה לעזור לחבר.

הוא מחפש ערכת לגו אבירים דגם 70323, בארץ באזור ה700 ש"ח.

6163972.png

 

האם ניתן להשיג מחיר טוב יותר דרך הרשת בגלל הבלאק פריידי ?

פורסם

מיכאל המחיר כרגע באמזון הוא 170 דולר לפני משלוח ומס.

שים לך במעקב את הפריט, מאמין שיהיו מבצעים.

חיפשתי לא מצאתי מחיר זול יותר.

פורסם

אני מחפש לעצמי את זה:

 

lego-mack-anthem-set-42078-instructions-1.jpg

אמנם זכיתי בהתערבות עם אשתי, שאמרה שתקנה לי בכל מחיר, אבל בכל זאת מדובר בחשבון משותף. לא מוצא במחיר הגיוני.

פורסם

תגדיר הגיוני, זה מנעד רחב.

 

אני מחפש בבלק פריידי הזה שני דברים:

1. לחדש את מלאי סכיני הגילוח. יכול להיות ג'ילט פיוז'ן, המחיר הכי טוב שמצאתי אי פעם זה 10 ש"ח לסכין, ויכול להיות וילקינסון סוורד.

2. בגדים ממותגים של דינוזאורים וגיבורי על לילדים. סביב גילאי ה 5-6.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

חברים,

 

אשמח להמלצה למחשב נייד 14״-15״ שהדגש הכי חשוב הוא המשקל.

ישמש סטודנטית לעבודות קלות ובסיסיות בלבד: אופיס, אינטרנט. המחשב הנוכחי מכביד לה על הגב מאוד.

תקציב של עד 1500 ש״ח יהיה סביר?

אם אפשרי יהיה לקנות מאמאזון במידה והרכישה היא מחו״ל - מה טוב.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם
אני מחפש לעצמי את זה:

 

 

אמנם זכיתי בהתערבות עם אשתי, שאמרה שתקנה לי בכל מחיר, אבל בכל זאת מדובר בחשבון משותף. לא מוצא במחיר הגיוני.

 

תבדוק איפה יוצא הכי זול בשכלול דמי המשלוח.

https://www.iwantoneofthose.com/toys-lego/lego-technic-mack-anthem-42078/11634192.html?autocomplete=productsuggestion

 

https://www.computeruniverse.net/en/lego-technic-42078-mack-anthem

פורסם

מישהו נתקל בדיל טוב על מקלדות? אחרי שקניתי הביתה אחת של דאס (שלא היה לי אפילו מושג שנמכרות בארץ) החלטתי שהגיע הזמן להחליף גם את זו שבמשרד.

כרגע עם Sculpt של מייקרוסופט שנרכשה בבלאק פריידי לפני איזה 3-4 שנים באופיס דיפו. הקטע המצחיק הוא שהיא עולה היום בדיוק אותו דבר כמו שהיא עלתה אז.

 

אני לא בטוח שאני רוצה משהו ארגונומי, כי אני עובד הרבה מהבית ולהתרגל כל פעם לצורת מקלדת אחרת זה סיוט. מקסימום אם יתחילו להתפתח בעיות אז נחליף ונחשוב מה לעשות.

 

למה לא לקנות עוד דאס? כי היא רועשת מדי (גם עם הסוויצ'ים החומים כמו שיש לי) אז אני מחפש משהו יותר שקט, ואפילו לאו דווקא מכאני. אבל שיהיה לפחות chicklet ולא ממברנה כי ממברנה זה פיכסה. שמתי עין על ה-Gram XS של טסורו, שלמיטב ידיעתי היא כרגע היחידה בעולם שהיא גם דקה וגם מכאנית. אבל כמובן שהיא לא נמכרת בארץ ולהתחיל להתרוצץ ולחרוט אותיות לא ממש בא לי. אם אין איזה משהו אחר אז אני כנראה אלך אליה, מה שיתן לי הזדמנות לחזור להתאמן על הקלדה עיוורת.

 

בקיייייצור, יש איזה דילים מעניינים על מקלדות שמישהו זיהה איפשהו?

Ford Focus estate ; Subaru XV

×
×
  • תוכן חדש...