Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני קניתי מכאן, מגיע תוך כשבוע, אבל אני רואה שניגמר כל המלאי במחסן בסין, אז חכה למבצעי BF- רשום שהחל מ23 לחודש מתחיל.

 

נראה לי ששכחת לעשות היפרלינק :lol:

נתקלתי בג'ויביי, איפה שרכשתי את המצלמת רכב החדשה שלי, אבל אכן נגמר להם כל המלאי.

 

אכן ממתין כרגע למבצעי שישישחור ולנסות למצוא אותם במחיר נחמד עוד יותר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
פורסם (נערך)
לשאלתך מדוע מחשב מורכב:

א. ההפרש בין רכישת חלקים בנפרד והרכבה לבין קניית מחשב קומפלט, לא מאוד גדול, בעיקר לא בשישי השחור (לנסיוני: כמות ההנחה על מחשבים מורכבים גדולה יותר מעל חלפים בתפזורת)

ב. אחריות. כבר הייתי בכמה סרטים עם מחשבים, אין לי רצון או עניין להתעסק עם השטויות האלו, מוכן לשלם יותר ולדעת שאם קורה משהו יש עם מי לדבר.

ג. אמזון - רוצה לרכוש באמזון, לא רק בשביל לעזור למניה שלנו אלא בעיקר בגלל סעיף ב. חלקים בתפזורת לאו דווקא נמכרים ישירות דרך אמזון (by amazon), וגם אם כן - במידה וקורה משהו זה יותר התעסקות.

ד. זמן. הזמן שלי שווה יותר מההפרש במחירים, כך שגם כלכלית נטו ולהוציא אחריות וכו' זה לא נראה לי מוצדק.

ה. חובבניות - אני כבר לא גיימר כבד, אני כולה רוצה להריץ vr בהגדרות חזקות עם מינימום התעסקות בכל תחביב המחשב מסביב.

 

לשאלה בנוגע לamd:

מעדיף אינטל מבורות ומנסיון עבר רע עם amd, אני יוצא מנק' הנחה שהם הסטנדרט בתעשייה ולכאורה אמינים ונתמכים יותר לאורך זמן. אם אני טועה, אז וואלה אפשר amd כל עוד זו לא פשרה בביצועים... מה המקבילה של 8700?

יש אמת בדבריך, אכן מחשב מורכב פחות כאב ראש מבחינת אחריות, בנוסף במחשב כזה גם לא תיתעסק בOC וכו' אז זה היתרון העיקרי שלאינטל יש לעומת AMD, לכן ה2700X יביא לך ביצועים עדיפים, במישחקים הבדל שולי ב1080P -(הכוונה שההבדל רק בבאנצים )וכבר לא רלוונטי מ1440P ומעלה, מבחינת תוכנות שינצלו את המעבד אז ב2700X יש לך 2 ליבות אקסטרה לעומת ה8700 אז הAMD יהיה חזק באופן משמעותי.

 

תנסה לצוד דיל עם מחשב מורכב עם 2700X ותיתחדש! ואפילו 2600X.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לא סגור רק על אמזון, אבל כן מעדיף עוד שנתיים אחריות ע"פ עוד קצת ביצועים, וברוב החנויות אחריות מורחבת עולה ממש הרבה כסף - בעוד ש4 שנות אחריות דרך רכישה באמזון עולה 60 דולר בלבד.

 

כך יוצא שמחשב שעולה 50-100 דולר פחות בבסטביי או פרייס, יעלה 300 יותר כשתשקלל מחיר האחריות המורחבת...

 

תודה על המידע בנוגע לamd, ארחיב את החיפוש ל2700x

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
מקבל בהכנעה

רק לשם החידוד סגור על רכישה רק מאמזון?

אין לך הנחת עובד:-D

 

למרות שאינטל מציגים דוחות מעולים, AMD נותנת להם פייט לא רע בכלל.

רבעון ראשון 19 נראה סנוניות ראשונת של ייצור בליטוגרפיה של 7NM , אינטל ככל הנראה רק בסוף 2019 תחילת 2020 וגם זו הערכה סופר אופטימית.

AMD למעשה בלי לבלבל בראש "מדביקים" כמה יחידות CPU על אותה פיסת סיליקון CCX.

אינטל בעצמם השתמשו פעם בייצור כזה עד בוא סידרת ה ברידג'.

AMD תמיד היו האנדר דוג וסוף סוף מערערים את ההגמוניה שהייתה נחלתה של אינטל שבמשך שנים השתינה על הצרכנים שלה קרי עלינו.

שיפורים מינורים לאורך הדורות במחירים לעתים מופקעים.

 

מעניין, AMD חזרו לעניינים? דווקא לא תמיד הם היו אנדרדוג, לפני איזה 10 שנים (אולי יותר) הם גם היו עדיפים, כאשר היו להם מעבדים כפולי ליבה נורמליים לעומת מוצר עלוב של אינטל שהיה מבוסס על פנטיום. זו הייתה הפעם היחידה שרכשתי מעבד AMD. :lol:

פורסם

צודק לגמרי ידיד האת'לון היה מעבד אגדי שהשאיר אבק לאינטל.

כיום מבחינת מחיר/ביצועים AMD הכי משתלם והוא גם יותר זול.

פורסם

אז לבנתיים נרכש מאמזון ספק כוח Rosewill 600w glacier, במחיר בדיחה של 210 ש"ח! היה קופון שמצטרף ברגע ההוספה לסל של עוד 10$ שעשה את העסקה לטובה (55 דולר), הכל נחטף וכעת המבצע חל על דגם ה 850W למי שרוצה סוס עבודה כבד אבל במחיר קצת יותר יקר של 90$ - 330 ש"ח.

https://www.amazon.com/ROSEWILL-Computer-Glacier-Certified-Warranty-x/dp/B00SAYCOYI/ref=sr_1_2_sspa?ie=UTF8&qid=1542295373&sr=8-2-spons&keywords=ROSEWILL+850&psc=1

 

 

נרכשו גם זכרונות של GEIL SUPER LUCE RGB 16GB במהירות 3000mhz.. במחיר 500 ש"ח עד הדלת, יותר נכון עד אלי למשרד הגיע היום השליח.

יש הפתעות ב NEW EGG ואמזון מדי פעם. מקווה שזה משתפר בבלאק פריידי.

Opel Adam S 2017

פורסם
מה שהבאתי לך למעלה ניראה מתאים?

 

Sent from my SM-N920I using Tapatalk

עקרונית כן - אני מכיר את הדיל על האליינוור 1080 ב$1500, הוא קיים מתחילת השבוע ואם היה כל יום אחר בשנה כנראה שהייתי הולך עליו.

היות וסופ״ש הבא בלאק פריידי, אני יוצא מנק׳ הנחה שיהיה ניתן למצוא משהו טוב יותר מ12% הנחה (או לכל הפחות - שיהיה דיל כזה גם אז).

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אז לבנתיים נרכש מאמזון ספק כוח Rosewill 600w glacier, במחיר בדיחה של 210 ש"ח! היה קופון שמצטרף ברגע ההוספה לסל של עוד 10$ שעשה את העסקה לטובה (55 דולר), הכל נחטף וכעת המבצע חל על דגם ה 850W למי שרוצה סוס עבודה כבד אבל במחיר קצת יותר יקר של 90$ - 330 ש"ח.

https://www.amazon.com/ROSEWILL-Computer-Glacier-Certified-Warranty-x/dp/B00SAYCOYI/ref=sr_1_2_sspa?ie=UTF8&qid=1542295373&sr=8-2-spons&keywords=ROSEWILL+850&psc=1

 

 

נרכשו גם זכרונות של GEIL SUPER LUCE RGB 16GB במהירות 3000mhz.. במחיר 500 ש"ח עד הדלת, יותר נכון עד אלי למשרד הגיע היום השליח.

יש הפתעות ב NEW EGG ואמזון מדי פעם. מקווה שזה משתפר בבלאק פריידי.

 

ב-250 ש"ח אפשר לקנות בארץ ספק 600-650W ברונז

 

לא מודולרי, אבל מחברה טובה

 

אין כאן שום דיל מפיל מהכיסא

פורסם

850W ברונז אפשר להביא ב-500 מחברה טובה.

 

חלילה לא מזלזל ב-170 ש"ח, אבל ספק אני הייתי רוכש בארץ כי זה רכיב שנוטה להתקלקל.

 

לדעתי ספקים, לוחות אם וכרטיסי מסך עדיף לקנות בארץ.

 

מעבד אפשר לקנות בחו"ל בעיניים עצומות. כנ"ל כונני SSD מחברה טובה.

 

חומרה בארץ מתומחרת די שפוי בהשוואה לארה"ב ואם יש אפשרות לקזז את ה-17% מע"מ אז בכלל.

פורסם

מחפש המלצה לכונן SSD SATA3 בנפח 500GB/1T

M.2 2280

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם (נערך)

מה שקישרת אינו M2 אלא דיסק "2.5 סנוטדרטי, כזה שיושב בתושבת של דיסק מגנטי.

 

M2 דורש תושבת ייעודית, וין לך מה לחפש כרטיס בפורמט הזה אם המחשב שלך אינו תומך בו. 2280 פירושו שהכרטיס ברוחב 22מ"מ ואורך 80 מ"מ.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...