Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שר התקשורת חתם על תיקון המאפשר יבוא ללא רישוי בקנייה אונליין של מכשירים העושים שימוש בתדרי תקשורת.

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5382452,00.html

מוטב מאוחר מאשר אף פעם. בכלל, מדובר בפרלמנטר שדי מזיז דברים.

 

אצלי נתקע בקיץ רסיבר מאמזון גרמניה (הודות ל-UPS) - מילאתי באופן עצמאי שלל טפסים מכל הצבעים והצורות,

שלחתי בערך 3 פעמים (כולל בפקס) ומעולם לא קיבלתי תשובה, לא על קבלת הטפסים ולא על התקדמות ולא על כלום.

אחרי חודש וקצת של הטרדות מצד UPS (״נו, מה קורה עם החבילה?״) ויתרתי וביקשתי מאמזון להחזיר.

חזר חלק עם החזר חיוב, כרגיל מאמזון.

 

3 חודשים בדיוק (!) מרגע הגשת הבקשה, לפני מספר שבועות, הגיע אליי לפתע מייל ממשרד התקשורת

שמאשר את הכנסת הרסיבר לארץ (!!). זה כמובן *בול* בקצה מסגרת הזמן המוקצבת למשרד על פי חוק

לאשר או לדחות בקשות מהסוג הזה.

 

(תוך כדי הוזמן רסיבר עדיף במחיר טוב ביותר מחו״ל מעסק שנמצא 2 דקות מהעבודה, סוף טוב הכול טוב).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מחכה שיכנס לתוקף ואז אתחיל לבקש המלצות לראוטרים ברמה שיתנו לי כיסוי טוב לפייבר של אורנג :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

QC היא טכנולוגיה של קוואלקום - לא רלוונטי לאייפון.

 

אני משתמש במטענים של טרונסמארט בעלי 4 יציאות - מעולים. משמשים אותי לטלפוני אנדרואיד, מצלמות ויאופו ולעתים גם טאבלטים (חלונות או אנדרואיד, עם חיבורי מיקרו USB או type-C).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
אפשר המלצה למטען פלאפון איכותי לרכב? אייפון XS אם זה משנה, לא כ"כ מבין בQUICK CHARGE ומה נתמך וכו'.

 

הדגם הכי חדש של אנקר קצת יקר

https://www.amazon.com/Anker-Charger-Adapter-PowerDrive-PowerIQ/dp/B07H4LH6P7/

 

חלופה זולה יותר

https://www.amazon.com/Aukey-CC-T8-Charger-Quick-Charge/dp/B01B2BMIMS/

אל תשכח לסמן את הקופון של 2 דולר הנחה נוספת.

https://www.amazon.com/Anker-Charger-PowerDrive-Lightning-MFi-Certified/dp/B0129YS2BS

אם צריך עוד המלצות תן סימן.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
הדגם הכי חדש של אנקר קצת יקר

https://www.amazon.com/Anker-Charger-Adapter-PowerDrive-PowerIQ/dp/B07H4LH6P7/

 

חלופה זולה יותר

https://www.amazon.com/Aukey-CC-T8-Charger-Quick-Charge/dp/B01B2BMIMS/

אל תשכח לסמן את הקופון של 2 דולר הנחה נוספת.

https://www.amazon.com/Anker-Charger-PowerDrive-Lightning-MFi-Certified/dp/B0129YS2BS

אם צריך עוד המלצות תן סימן.

 

יש טעם לקנות משהו שאומר שהוא מהיר בהגזמה אם זה גם ככה לאייפון? אשמח למשהו יותר זול. אני עדיין לא סגור אם כל הדגמים הם אותו הדבר שמגיעים ל2.4 AMP

פורסם

אוזניות אלחוטיות סטייל איר-באדס עם קופסת טעינה, הזמנתי מהם והגיע יחסית מהר עם אחלה איכות ביחס למחיר

פחות מ75 שקל כולל משלוח קוד הקופון שהם נתנו לי בניוזלטר 50OFFEARBUDS

 

הנה הלינק https://pigustyle.com/products/wireless-headset-bluetooth-earpieces-i7s-tws-earbuds

פורסם

$15? חיפשתי המון באמאזון ראיתי שיש גם ב15 כולל כבל שאני לא צריך. אני יותר רוצה לקנות משהו שיהיה מהיר ו"חכם" מבחינת הטעינה ולא משהו שיתקשה להטעין לי את הפלאפון שאני מריץ עליו וויז וכו'

פורסם
$15? חיפשתי המון באמאזון ראיתי שיש גם ב15 כולל כבל שאני לא צריך. אני יותר רוצה לקנות משהו שיהיה מהיר ו"חכם" מבחינת הטעינה ולא משהו שיתקשה להטעין לי את הפלאפון שאני מריץ עליו וויז וכו'

 

תזמין את האנקר עם הכבל אחלה מטען .

פורסם

אישית יש לי ניסיון מצויין עם Tronsmart ועם Aukey, ואלה המטענים בהם אני משתמש. אבל בפורום הזה ממליצים גם על Blitzwolf וכמובן על Anker (שנדמה לי שקצת יותר יקר). אני קונה מאתרים סיניים (עליאקספרס\דפוקטוב\הילוך הכי טוב) ומרוצה מהמוצרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האייפון בהחלט יטען מהר יותר כשמשתמשים במטענים שיכולים לתת לו זרם טעינה גבוה.

מנסיון עם אייפון ישן בהרבה ומטען Anker לרכב.

אני עם Anker בכל הנוגע למטענים / כבלים.

פורסם
האייפון בהחלט יטען מהר יותר כשמשתמשים במטענים שיכולים לתת לו זרם טעינה גבוה.

מנסיון עם אייפון ישן בהרבה ומטען Anker לרכב.

אני עם Anker בכל הנוגע למטענים / כבלים.

 

הוזמן הANKER עם הכבל, תודה אייל.

 

2.4 אמפר זה נחשב טעינה גבוהה\מהירה?

×
×
  • תוכן חדש...