Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מחפש Thrustmaster T300 [או המקבילה שלו לאקסבוס, אני הולך לשחק ב PC] עם 3 דוושות, בינתיים חקרתי כמו שצריך והגעתי לאופציה הבאה שעושה רושם שהכי משתלמת:

 

 

Thrustmaster TX Racing Wheel Leather Edition - 333€ through DHL

 

 

 

 

המחיר כולל משלוח אבל לא מעמ [זה מאירופה, כלומר מתח מתאים]

 

 

אם ההזמנה דרך ארה"ב צריך לקחת בחשבון עוד 25€ לכבל אירופאי מתאים מ Thrustmaster עצמה

 

 

יש לי גם אפשרות לקנות באילת, אבל אני לא מוצא את ההגה הזה בשום מקום שם

פורסם
למישהו יש המלצה לבלנדר חזק וקטן (לעירבוב מנות חלבון). עדיפות לאמאזון COM

 

תודה!

רוב הבלנדרים באמזון COM הם 110V ותצטרך ממיר מתח רציני ,יקר ומיותר.

כך שאם אין לך קופון של 100 דולר באמזון COM אני ממליץ לך לגשת לאמזון UK ולרשום NINJA, כרגע לא ידוע על מבצע מיוחד אבל מדי פעם יש מבצעים על הבלנדר הזה שיכול לערבב כל דבר אפשרי וחלבון יערבב תוך 2-3 שניות

Miata ND2

 

פורסם (נערך)
רוב הבלנדרים באמזון COM הם 110V ותצטרך ממיר מתח רציני ,יקר ומיותר.

כך שאם אין לך קופון של 100 דולר באמזון COM אני ממליץ לך לגשת לאמזון UK ולרשום NINJA, כרגע לא ידוע על מבצע מיוחד אבל מדי פעם יש מבצעים על הבלנדר הזה שיכול לערבב כל דבר אפשרי וחלבון יערבב תוך 2-3 שניות

 

יש לי קופון של בערך 200 דולר באמאזון לנצל על מוצרים שונים, בגלל זה. לא כ"כ משנה לי תאמת מאיזה אמאזון זה, פשוט עדיפות לCOM. אין לי בעיה לבזבז גם כסף שהוא לא גיפט קארד

עריכה אחרונה על ידי Turbulence
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

נראה כי הטוב ביותר יהיה Eneloop. את המקור כדאי לבחור ביום ההזמנה - לעתים זה בארץ, לעתים מחו"ל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אהלן. מחפש המלצה לאוזניות אלחוטיות. שימוש יהיה טלוויזיה, אין לה בלוטוס, אפשר לקנות מתאם אם זה ממש חשוב דרך אגב. ההמלצה היא לאבא שלי. חשוב לו הנוחות יותר מהכל. הוא רוצה משהו עם פדים גדולים שיתלבשו מעל האוזן (OVER THE EAR) ושיהיו נוחות לשימוש של שעות.

 

עדיפות מאמאזון. אשמח להמלצות. תקציב עד 300 דולר.

פורסם

אחלה אוזנית במינימום מחיר, מעל 90 שעות שמיע, מהחנות הרישמית באלי יוצא זול יותר לאחר שמשתמשים בקופונים בעמוד המכירה, והמישלוח אצלי ואצל אחיין שלי לקח מס' ימים בלבד (לא חושב שצירוף מקרים).

 

 

https://www.aliexpress.com/store/product/EDIFIER-W830BT-Bluetooh-Headphones-Control-For-Smart-Mobile-Phone-Tablet-Music-Videos-Switching-Wire-And-Wireless/3169011_32829409760.html?spm=2114.12010612.8148356.5.516c2253rjypcL

 

https://www.amazon.com/Edifier-Bluetooth-Headphones-Over-ear-Headphone/dp/B07533GCYK/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1536478110&sr=8-2&keywords=EDIFIER+W830BT

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...