Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במסגרת החיפוש העצל (מאוד) אחר מגבר (אגב, מה ההבדל בין מגבר, רסיבר ואינטגרייטד?) ראיתי שיש denon pma-520ae שנראה מעניין (אין לי מושג על סמך מה, אבל נתקלתי בשם שלו בכל מני מקומות בקונוטציה חיובית ובגלל שאין לי דעה משל עצמי על מגבר שלא שמעתי זה כנראה הכי טוב שיש. והוא גם נראה טוב) ב1200 ש"ח (בארץ). מזכיר שהוא יחובר לשני מדפיים AR17, בלי כוונה לעבור ליותר מסטריאו. מוזיקה (ספוטיפיי) וסרטים דרך DAC פשוט. יש למישהו מושג על המגבר הזה?

 

שוקראן

 

יש לי משהו מעניין על הקנה .

אבל יעלה לך עוד כאלפיה.

פורסם
אפשר (עוד פעם) המלצה למברשת שיניים חשמלית? רוצה את הטופ של הטופ (עד $100-120). עדיפות לאמאזון COM, ושיהיה אפשר לקנות ראשים במחיר נורמאלי אחרי הרכישה.

 

אומנם לא אמאזון,אבל די קרוב מבחינת מחיר

 

אני רוצה לקנות את זאת ב"ה

 

https://www.drugstore.co.il/%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%91%D7%99-%D7%9E%D7%91%D7%A8%D7%A9%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%A0%D7%98%D7%A2%D7%A0%D7%AA-professional-care-4000

 

היה לי מישהו מאיביי אנגליה שמכר אותה ב290ש"ח כולל משלוח,ועכשיו משום מה הסיר את המכירה.

 

לא מצאתי באמאזון את הדגם הזה (וזה גם בתקציב שלך)

 

משלוח חינם (339ש"ח הכל ביחד)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
יש לי משהו מעניין על הקנה .

אבל יעלה לך עוד כאלפיה.

 

אין לי כוונה להוציא כל כך הרבה. אתה יודע על דברים מעניינים / עדיפים עד 1500?

ראיתי NAD316 משהו, ובגלל שאני מאוד מרוצה מהNAD שיש לי עכשיו תהיתי אם זה אומר שאני "מתחבר לצליל שלהם" ועדיף לי להשאר עם "החתימה החמה והייחודית" או כל מני סופרלטיבים מפוקפקים.

אני כן אוהב את הצליל הרבה יותר מאשר עם הTEAC הישן שלי, אז אולי יש בזה משהו.

אני בעיקר מתבאס מהיעדר אפשרות לשמוע את המגבר בבית :-/

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

אני לא יודע מה זה אינטגרייטד (מאוחד עם מה???), לא אכפת לי באיזה כיתה הוא, לא יודע למה צריך קדם מגבר (לכל מגבר יש קדם מגבר! לשם מחברים אוזניות, לא?), יש לי DAC (כזה של 30$), ולגבי טיונר אין לי בדיחה נורמלית.

 

מה שכן, תזכור את הרמקולים האולי מוגבלים שלי. הם לא פאר היצירה, אבל אני אוהב אותם ולא בא לי מגבר שיחשוף אותם במערומיהם.

בכל אופן, אשמח לדעת על מה אתה מדבר...

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

עלי אקספרס מוצפים זיופים,הייתי נמנע

 

עדיף מ JOYBUY כפי שכתב אייל,או שתחכה קצת,banggood\gearbest שולחים מדי פעם

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

בדקתי עכשיו וכרגע באנג שולחים:

https://www.banggood.com/Original-Xiaomi-20000mAh-Polymer-Power-Bank-2-Dual-USB-Output-with-Quick-Charge-3_0-p-1114740.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN

 

https://www.banggood.com/Original-Xiaomi-New-10000mAh-Power-Bank-2-Dual-USB-18W-Quick-Charge-3_0-Charger-for-Mobile-Phone-p-1245220.html?rmmds=search&ID=3269&cur_warehouse=CN

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

שיומי מזייפים בכמויות כי המוצרים שלהם נימכרים בביקוש גדול, בחלקם הביקוש עולה על ההיצע(מכירות כמויות בכמה שניות וכו') לכן קונים רק ממקומות אמינים.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
זיופים גם של שיאומי?

 

בוודאי.

 

בדקתי עכשיו וכרגע באנג שולחים:

https://www.banggood.com/Original-Xiaomi-20000mAh-Polymer-Power-Bank-2-Dual-USB-Output-with-Quick-Charge-3_0-p-1114740.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN

 

https://www.banggood.com/Original-Xiaomi-New-10000mAh-Power-Bank-2-Dual-USB-18W-Quick-Charge-3_0-Charger-for-Mobile-Phone-p-1245220.html?rmmds=search&ID=3269&cur_warehouse=CN

 

This warehouse can not ship to your location.

 

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...