Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר בבקשה המלצה לאוזניות אלחוטיות לשימוש לטלוויזיה בלבד? חשוב שיהיו סגורות (closed back) וגם נוחות מאוד, משמע שצריך פדים גדולים (over the ear). האוזניות עבור אבא שלי וממש חשוב לו הנוחות. עדיפות גבוהה להזמנה מאמזון, אבל אפשר גם מהארץ.

 

תקציב כ500 ש"ח, אפשר לחרוג.

פורסם

לטעמי סדרת ה RS של סינהייזר בטכנולוגיית RF שעדיפה על בלוטות'.

אוזנייה מדהימה Sennheiser RS 165 , כרגע באמזונים השונים סביב ה 820-900 שח שווה לעקוב אחרי המחיר .

פורסם

בגלל התקציב, לא עדיף בלוטוס? ככה אני לא מוגבל לייצרן מסויים שעובד רק עם RF.

 

כלומר לקנות אוזניות בלוטות', ואז לקנות משדר בנפרד.

פורסם

אשמח להמלצה גם-כן על אוזניות Over-Ear איכותיות (לא ברמה אודיופילית אבל ברמה שתיתן לי להנות מהמוזיקה כמו שצריך) לשמיעה באוטובוס/בדרכים, לכן חשובה יכולת של בידוד רעשים.

 

תקציב: עד 100$.

 

יש לציין שהקנייה תהיה לכתובת בארה"ב, לכן כל עניין המיסים/הגבלות לא משחק תפקיד פה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אבקש המלצה לפאוור בנק.

מיועד לטלפון גלקסי S4.

איך לאפיין מה אני צריך?... בכנות אני לא יודע.

יש לי אחד סולארי, מספיק לטעינה אחת מלאה של הטלפון, אבל לוקח לו נצח ורבע להיטען בעצמו ממתח קיר.

הייתי שמח לאחד עם קיבולת רצינית, זמן טעינה שפוי של עד שעתיים, ושיכול להטעין את הטלפון לפחות פעמיים על טעינה אחת בזמן שה-GPS עובד.

מסתבר שאני כן יודע לאפיין :lol:

אגב, אם יש בשוק פאוור בנק סולארי שעונה על הדרישות, אשמח לשמוע עליו. אני פשוט ממש לא מתמצא בתחום :shock:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווז מה שירון נתן מאפשר לך להניע רכבים איתו יש לו פיק מאוד גבוה.

על פי מה שהחברה דיווחו בטלגרם שרכשו מוצר דומה עושה רושם שיש כאן אחלה VFM.

 

אם אתה רוצה משהו יותר נייד וקטן יש לך את הפאוור בנק של שיומי שחזרו לשלוח שוב סוללות ארצה דרך דפוקטוב.

https://www.banggood.com/Original-Xiaomi-20000mAh-Polymer-Power-Bank-2-Dual-USB-Output-with-Quick-Charge-3_0-p-1114740.html?rmmds=category&cur_warehouse=CN

פורסם
לא הגדרת גודל מקסימלי ,

 

אז מה דעתך על דבר כזה ?

https://www.amazon.com/gp/product/B074V6579M/ref=oh_aui_detailpage_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

 

לא נשלח לארץ ישירות דרך אמזון. כלומר, כן נשלח, אבל מוחזר ע״י i-parcel בגלל הסוללה.

 

יש סיכוי שיישלח אם בוחרים בשיטת המשלוח הכי יקרה - כמעט 40$ למשלוח.

תומר.

פורסם

יש פתרון גם לבעיה הזאת.

שולחים פעם ראשונה , המשלוח לא עובר,

עולים מול נציג של אמאזון , ובוכים שלא קיבלת את הסוללה , וביטול עולה לך גם בחברת האשראי. ואז הוא מאשר הזמנה חדשה עם משלוח מהיר , כאשר עלות המשלוח על אמאזון. כך שהיא עולה רק 50$ בסופו של דבר

 

 

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

קיבלתי את הסוללה הזו במשלוח המהיר, אותו קיבלתי חינם לאחר שi-parcel סירבו להעביר את החבילה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

אני אנסה שוב את מזלי... הזמנתי את המוצר פעמיים - פעם אחת במשלוח הזול ולאחר הסירוב של i-parcel, קיבלתי את הכסף בחזרה (הם לא היו מוכנים לאשר החלפה).

בפעם השנייה, הזמנתי עם השילוח המעט יותר יקר וכרגע אמזון לא מוכנים לאשר החזרה של הכסף עד שהמוצר מוחזר אליהם וגם לא לשלוח אליי אחד חדש במשלוח המהיר.

תומר.

פורסם
ברווז מה שירון נתן מאפשר לך להניע רכבים איתו יש לו פיק מאוד גבוה.

על פי מה שהחברה דיווחו בטלגרם שרכשו מוצר דומה עושה רושם שיש כאן אחלה VFM.

 

אם אתה רוצה משהו יותר נייד וקטן יש לך את הפאוור בנק של שיומי שחזרו לשלוח שוב סוללות ארצה דרך דפוקטוב.

https://www.banggood.com/Original-Xiaomi-20000mAh-Polymer-Power-Bank-2-Dual-USB-Output-with-Quick-Charge-3_0-p-1114740.html?rmmds=category&cur_warehouse=CN

מאפשר להניע רכב , וגם מאפשר להטעין את הסלולרי איזה 4-5 פעמים על הטענה בודדת שלו. תלוי בנפח הסוללה בסלולארי.

 

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
מאפשר להניע רכב , וגם מאפשר להטעין את הסלולרי איזה 4-5 פעמים על הטענה בודדת שלו. תלוי בנפח הסוללה בסלולארי.

 

Sent from ...

זה ממש לא נועד להתניע רכב.

לא ממליץ לנסות.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

ממש כן,

הנעתי כבר מספר רכבים עם סוללה כזאת.

צריך להקפיד על מספר דברים.

- לא להפוך את הקטבים

- לנתק מייד לאחר ההתנעה

- לא להתניע שני רכבים ברצף.

- אם הרכב לא מניע אחרי 2-3 נסיונות לנתק ולתת לסוללה להתקרר.

 

הסוללה מתחממת בתהליך וצריך לוודא שלא מתחממת מדי.

 

פרט לכך זאת הצלה גדולה שנגמר לך המצבר.

 

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...