Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאמאזון שולחים עם ARAMEX שזה GCX בארץ התהליך יותר איטי מהרגיל.

אין לך יכולת אמיתית לעקוב אחרי המשלוח כמו עם דואר שליחים בדואר ישראל אז אתה רק צריך לחכות בשקט.

פעם הייתי מתקשר לבקש מספר ברקוד כדי לעקוב בדואר ישראל אבל הם ממש לא זמינים.

 

הפתעות לא יהיו כי זה מאמאזון ושילמת הכל מראש.

פורסם

המשלוח האחרון שנשלח לי עם cgx מעולם לא הגיע. אחרי כחודש וקצת אמאזון פשוט החזירו לי את הכסף במלואו.

גם בעבר היו בעיות של זמני הגעה וחוזר אפשרות לעקוב אחרי המשלוח.

הגיע הזמן שאמאזון יפסיקו לעבוד עם החברה הביזיונית הזאת.

 

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

הגיעו לי לאחרונה 2 משלוחים בעזרת GCX / ARAMEX.

מגיע מעט יותר לאט, יש פחות אינפורמציה בדרך.

הם גם מציקים לך עם מייל בהתחלה למלא את הפרטים בעברית.

 

בסוף הגיע (בזמן), אבל איטי יותר מ- IPARCEL לרוב.

פורסם (נערך)
אייל, אני אשם בלקיחת הזמן יותר מדי.

באתי להזמין והדיל נעלם, יש מצב למצוא דיל דומה ?

 

תודה.

 

חזר כ-700שח עד הבית . עדיין קצת יותר יקר מהדיל הקודם ב כ 70 שח אבל מחיר הזה שווה ביותר.

https://www.amazon.com/gp/product/B012VL5TB0

אל תשכח לסמן את הקופון.

יש גם דיל על ה- 9700 עם קופון של 70$.

https://www.amazon.com/gp/product/B012VL5QZO

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
חזר כ-700שח עד הבית . עדיין קצת יותר יקר מהדיל הקודם ב כ 70 שח אבל מחיר הזה שווה ביותר.

https://www.amazon.com/gp/product/B012VL5TB0

אל תשכח לסמן את הקופון.

יש גם דיל על ה- 9700 עם קופון של 70$.

https://www.amazon.com/gp/product/B012VL5QZO

 

אם מתייחסים נטו ליכולת הגילוח - מי משני הדגמים הללו טוב יותר?

שניהם יעבדו עם 220v?

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

יש המלצה למטען/משטח טעינה אלחוטי במחיר נח עד הבית?

אפשר גם מוצר לא ממותג, אך ראיתי שכבר מוצעים כאלו באיביי בדולר-שניים ואני בספק אם ואיך הם עובדים ולמשך כמה זמן...

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

כמובן מטען בינלאומי.

אלו דגמים חופפים , ה 8950 הוא דגם ממש מוזר לא מופיע באתר של פיליפס כנראה שת"פ בין אמזון לפיליפס.

יש שוני קטן בין הדגמים בחירת מהירות הגילוח, זמן גילוח, צג טעינה, ראשי קיצוץ פאות קצת שונים .

ראש הגילוח זהה בין הדגמים 9700 וה 8950, ראשי SH90/62 .

קרא את המאמר הבא יעשה לך קצת סדר.

https://www.paupersdime.com/guide-buying-an-electric-razor-shaver-philips-norelco-braun/

פורסם

מחפש רמקולים למשרד, בתקציב של 1000-1500 שק"ח. מוגברים, כי אף אחד לא הולך להתחיל לחבר רסיברים.

צריכים להיות מסוגלים להחזיק חלל יחסית גדול ועם הרבה אנשים, ואם יודעים גם להרים מסיבונת במרפסת גדולה ופתוחה - מגניב מגניב.

יתרון יהיה אלחוטיים, אבל זה לא קריטי.

צריכים להרכש בארץ.

 

יש לכם רעיון?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

הזמנתי וקיבלתי את ה- 8950, מתגלח איתה כבר כמעט חודש. החליפה מכונה בסגנון 7340.

רשמים- מגלחת מעולה זיפים קצרים בני יום (אני מתגלח כל יום בבוקר), נוחה מאוד לשימוש ומבחינת ההרגשה בעת הגילוח.

החיסרון- לא יודעת לגלח זיפים בני יותר מיום (אצלי לפחות). מה זה אומר לא יודעת? זה ממש כואב, ברמה שאין מצב להתגלח ככה. יש לה קוצץ פאות שמתחבר במקום הראש גילוח הראשי שאפשר לעבור איתו על הזיפים ואז להתגלח, אבל זה לא הגיוני לעשות את זה כל הזמן. לצורך ההשוואה, עם המכונה הקודמת יכולתי להתגלח אחרי 3 ימים ללא גילוח בלי בעיה כזאת.

 

מסקנה- מכונה מעולה אם מתגלחים כל יום. אם מתגלחים כל כמה ימים, צריך לעבור קודם עם קוצץ הפאות וזה מסרבל מאוד את הגילוח.

פורסם
מחפש רמקולים למשרד, בתקציב של 1000-1500 שק"ח. מוגברים, כי אף אחד לא הולך להתחיל לחבר רסיברים.

צריכים להיות מסוגלים להחזיק חלל יחסית גדול ועם הרבה אנשים, ואם יודעים גם להרים מסיבונת במרפסת גדולה ופתוחה - מגניב מגניב.

יתרון יהיה אלחוטיים, אבל זה לא קריטי.

צריכים להרכש בארץ.

 

יש לכם רעיון?

 

הגודל מהווה פקטור בבחירה?

פורסם

המלצה לרכזת usb 3 עם מתח חיצוני

מציק כול פעם להתחיל לחפש את החיבורים מאחורי המחשב כדי לחבר את ה HD ואת המצלמה

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

הסוג חיבור הוא usb 3.0 ומעדיף עם ספק חיצוני כי כוננים חיצוניים לא עובדים ללא הספק (וגם הכבל שלהם קצר מאוד לעומת עם הספק)

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

×
×
  • תוכן חדש...