Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ייקחו בארץ עמלות שקר על המבצע של JBL LSR30X?

 

אגב, אם למישהו יש פריים באמזון גרמניה אשמח אם יוכל לבדוק לי עלות משלוח של שני פריטים בבקשה, לראות אם המחיר זול יותר כפריים. תודה!:-P (אפשר לשלוח פרטי).

פורסם

הפריים בגרמני לא עוזר.

תשלח להם מייל מפורט הם יזכו אותך על ההפרש.

רק באנגלי יש אפשרות למחירי משלוח קצת יותר זולים בעזרת הפריים.

פורסם
אייל כבד עלי 1800 שח.

בגלל שה 305 שלי בני פחות מחודש, צריך להיות ממש מחיר טוב בשביל להצדיק את החלפתם.

אמתין.

אפרופו מוניטורים של JBL , למישהו יצא לשמוע את ה 705P של JBL ?

 

דיל לא מהעולם על ה 308 ,מחיר הזוי של 129$ לרמקול ,דיסקליימר אין משלוח ישיר לארץ.

https://www.bhphotovideo.com/c/product/998215-REG/jbl_lsr308_sr308_8_2_way_powered.html

 

עמוד המרכז את כל המבצעים של ברוך ה'.

https://www.bhphotovideo.com/mega-deal-zone/deals

פורסם

במקרה הזה כדאי לשלוח דרך מחסן שלא נמצא בניו יורק / ניו גרזי. אחרת משלמים גם מס מקומי.

(לדוגמא ushops נמצא ב NJ , לעומת זאת shipito , dealtas לא )

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
ASUS RT-AC88U בחירה שלי מקום שני

Synology RT2600ac

Linksys AC1900

NETGEAR Nighthawk X6S AC4000 חתיכת מפלץ של 1.5 קג או האח היותר קטן NETGEAR Nighthawk X6 AC3200

Linksys AC3200 הושק לפני שבועיים בחירה שלי מקום ראשון

 

מקפיץ.

 

הראוטר הקיים שבק, ואני כנראה הולך לרכוש היום בארץ את המודם ראוטר הזה בסוף. הערות כלשהן? [h=1]TP-Link Archer VR600[/h]

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
מקפיץ.

 

הראוטר הקיים שבק, ואני כנראה הולך לרכוש היום בארץ את המודם ראוטר הזה בסוף. הערות כלשהן? TP-Link Archer VR600

 

 

כפרי בשל נפלת לידי

https://www.amazon.it/gp/product/B01M1VAY45/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A11IL2PNWYJU7H&psc=1

 

יש לבחור את אמזון כמוכר יוצא 303 שח עד הבית

פורסם

תודה, רכשתי בסוף את הארצ'ר 3200 יחד עם מודם נטגיר 200.

 

משיג קצבים של 100 באייפד ו-55 בלפטופ ובטלויזיה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

יש למישהו ידע\המלצה במטהרי אוויר? אני רוצה לקנות משהו לאמא שלי לחדר כי יש לה אלרגיות . עדיפות לפילטר HEPA איכותי שהוא גם ניתן לשטיפה. ראיתי כל מני דגמים באמאזון אבל אני אשמח קצת לעזרה.

פורסם

מחפש בבקשה המלצה למטען נייד איכותי, חסין לקור חום מים ובקיצור אחד שאוכל לסחוב לכל מקום עם קיבולת של כ20K MAH

תודה רבה!

 

פורסם

יש המלצה למד טעינה דיגיטאלי למצבר של הרכב ?

 

(הכוונה לרכב פנאי שמניעים רק פעמיים שלוש בחודש ורוב הזמן הוא אמור להיות מחובר למטען בסגנון NOCO או CTEK)

פורסם
יש המלצה למד טעינה דיגיטאלי למצבר של הרכב ?

 

(הכוונה לרכב פנאי שמניעים רק פעמיים שלוש בחודש ורוב הזמן הוא אמור להיות מחובר למטען בסגנון NOCO או CTEK)

 

אכן של NOCO הוא הממולץ ביותר.

https://www.amazon.com/NOCO-G3500-UltraSafe-Battery-Charger/dp/B004LWVEKS/

אין לי מושג כמה עולה בארץ

פורסם

אני לא מחפש מטען אלא מד טעינה דיגיטאלי. מד מתח שיראה לי את המתח ולפי זה ניתן להסיק על מצב הסוללה.

×
×
  • תוכן חדש...