Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואו, Project Cars 2 קשה. בינתיים הרכבים היחידים שאני אשכרה מצליח להשתלט עליהם ולהנות הם A1, TypeR

ה G29 נותן עבודה והמנועים שלו מספיק חזקים לי, מה שכן דוושת הברקס קשה כמו אבן

פורסם
ניסיתי לשחק שוטרים ב- Xbox One S שלי. אלוהים, איזה עינוי סיני. השארתי את השוטרים למחשב, ומשחקים אחרים ל- XBOX.

השלט גם מכאיב לי לידיים משום מה אחרי שעה בערך, בעוד שבמחשב אני יכול לשחק שעות.

אולי זה פיצ'ר מובנה בקונסולה - לא לשרוף את כל הלילה במשחק :)

 

לענייננו:

דייסון V7 בכ- 1,250 ש"ח. פגז.

https://www.amazon.com/Dyson-Motorhead-Cord-Free-Vacuum/dp/B01MSZ036Q/ref=sr_1_3?s=vacuums&ie=UTF8&qid=1511825854&sr=1-3&keywords=dyson+v7

 

השלט של הסוני הרבה יותר טוב

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

Oral-B Pro 2500 Electric Rechargeable Toothbrush Powered by Braun - Black (Packaging May Vary) - Ships with a UK 2 pin plug https://www.amazon.co.uk/dp/B00PIRQEBO/ref=cm_sw_r_cp_api_3BLiAb8YBZMKT

 

כל מי שחיפש, מחיר לפני משלוח ולפני הורדת מס מקומי מצוין. עדיף להוסיף להזמנה של פריטים נוספים כדי לחסוך בעלויות השילוח

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אותה המברשת בפחות :

https://www.ebay.com/itm/Braun-Oral-B-PRO-2-2500N-Electric-Rechargeable-Power-Toothbrush-Gift-Case-Black/172865117074?hash=item283f905b92:g:4JcAAOSw2DFZumKq

 

קניתי מהמוכר הזה כמה פעמים,משלוח מגיע מהר מאוד ויש לו מלא מוצרים בקטוגריה למכירה במחירים הכי נמוכים שמצאתי.

מומלץ.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אמנם לא בלק פריידי, אבל אחת הקניות המוצלחות שיש לטעמי.

לאילו מבינינו שהם הורים לילדים, אתם בודאי מכירים את מחירי הלגו הגבוהים עד לא סבירים בארץ. גם בחו"ל המחירים של המותג יחסית גבוהים וקשה למצוא מציאות.

לאחרונה רכשתי את הדבר הזה:

https://www.aliexpress.com/item/Bela-10441-Arctic-Supply-Plane-Model-building-kits-compatible-with-lego-city-3D-blocks-Educational-toys/32722715068.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.U8yEwB

סט של בערך 360 חלקים, הוא כבר הגיע והורכב.

מבחינה שלי, לא נופל מהדבר האמיתי כמעט בכלום. חדי העין ישימו לב שהגימור טיפ טיפה פחות טוב משל הדבר האמיתי. נניח 95% מהמקור, אבל באמת שלא מורגש, בטח לא ידי הילדים.

הם לא מנסים להמציא את הקונספט מחדש, חוברת ההרכבה דומה עד זהה, וגם התכולה, כלומר אובייקט אחד גדול (המטוס) ועוד אחד יותר קטן (הרכב) שמעוצבים אותו דבר ושייכים לסדרה.

בקיצור ממליץ בחום.

 

נב

מגיע ללא קופסה.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
אותה המברשת בפחות :

https://www.ebay.com/itm/Braun-Oral-B-PRO-2-2500N-Electric-Rechargeable-Power-Toothbrush-Gift-Case-Black/172865117074?hash=item283f905b92:g:4JcAAOSw2DFZumKq

 

קניתי מהמוכר הזה כמה פעמים,משלוח מגיע מהר מאוד ויש לו מלא מוצרים בקטוגריה למכירה במחירים הכי נמוכים שמצאתי.

מומלץ.

 

לא יותר זול. די אותו דבר עם המשלוח.

משכנתא זה קל

פורסם (נערך)
אין לי מושג כמה עולה בארץ , מאמזון 255 שח עד הבית.

https://goo.gl/1cv9kS

 

היי אייל.

אם תוכל לעזור לי עוד מעט.

אני מעוניין להזמיןם מהמוכר הזה אבל את המשומש.. ב45$, רשום לשעבור המשומש, המשלוח חינם.

אמורים להיות לי מיסים נוספים בארץ לדעתך?

ובנוסף, כמה זמן אתה מעריך שיגיע המשלוח? אני יודע שאמזון יעילים יותר מהאתרים הסיניים אבל הניסיון שלי עם אמזון הוא אפסי.

עריכה אחרונה על ידי michaelbe6
פורסם

בוקר טוב

אשמח לעזור.

לא ממליץ לקנות דרך צד שלישי במיוחד בהזמנה ראשונה.

יוצא פער של 52 שח בין מוצר חדש מאמזון ל-משומש.

פורסם

מאז הספקתי להמשיך לחפש משומש, ומצאתי ב31$ כולל משלוח וכבר הזמנתי(מוכר מארה"ב), מוכן לקחת ריזיקה על 130ש"ח, בכל מקרה ניתן לפתוח קייס במידה ומשהו לא תקין נכון?

כמה זמן אתה חושב שהמשלוח יגיע משם?

פורסם

סט כלים נטענים דה וולט ב- 500$.

 

כמובן 110 וולט, במחיר הזה זה לא נורא לטעון סוללות דרך ממיר מתח או לרכוש מטען 220V בנפרד.

 

הבעיה שלא נשלח לארץ.

אם איזו חברה הייתם ממליצים לעשות את השילוח ? האם יש קופון הנחה כלשהו ?

 

https://www.amazon.com/gp/product/B018TM1Q80/ref=ox_sc_sfl_title_2?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER

×
×
  • תוכן חדש...